Meillä olisi toiveissa löytää aikuinen tai nuori aikuinen labu, joko uros tai narttu. Mies kokeili verijälkeä ja kiinnostui lajista, mutta emme haluaisi kuitenkaan ihan pentua juuri nyt. Sattuuko kenelläkään olemaan tietoa takatassussa? Labuyhdistyksellä ei ole mittää tarjolla.
Aikuinen labbis
verijälkeä
1
346
Vastaukset
- olisi uros
Hei! Kuinkas sattuikaan: Olen etsimässä uutta kotia 1,5-vuotiaalle labradori-urokselleni muuttuneen elämäntilanteeni takia. Kyseessä on energinen tapaus (onko muunlaisia labbiksia edes olemassakaan?:D), joten juuri harrastava koti olisi koiralleni oikea valinta. Jos olette kiinnostuneita, voimme jatkaa keskustelua s-postitse. Tässä osoitteeni: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490