oikeat koirat oikeille ihmisille!!!!!!!!!!!!!!

Westiefani

Aina saa kuulla kuinka koira on raadellut ihmisiä ja muita eläimiä ja sen jälkeen rotua aletaan syrjiä. Hei haloo!!....koira ei tahallaan tapa ketään tai ajattele että "taidampas tuossa ohimennen puraista tuota pikkutyttöä" ei.!..Ongelma on koiran taluttimen päässä eli sinä itse. Ihminen on syypää koirien käytös ongelmiin kohtelemme koiria kuin lapsia hellimme ja lällyttelemme niitä en sano sitä eikö koiralle saisi osoittaa hellyyttä ja rakkautta mutta kuin susilaumassakin hellyyden osoituksille on oma aika inhoan sitä ku ihmisen pitävät bichon frisejään ja muita valkoisia unelmia pikku vauvoina ja pusivat ja lällyttelevät niille koiran täytyy saada olla koira, ja mikä pahinta. Otamme rotuja jotka eivät sovi omaan energia tasoomme. Minusta on naurettavaa että 16 vuotias ostaa itselleen saksanpaimenkoiran ja ei osaa käsitellä sitä saatikka kouluttaa tai 6 vuotiaalle ostetaan bichon frise jota lapsi ei osaa hoitaa tai kouluttaa. Itse otin ensimmäiseksi koirakseni westin vaikka olen elänyt kaikenlaisten rotujen keskellä ja kouluttanut niitä. En mainosta itseäni minään koirakuiskaajana vaan yritän kertoa että harkitkaa koiran ottamista tarkaan ja valitkaa itsellenne sopiva rotu älkää esittäkö mitään kovista tai machoa joka kävele kadulla pitbullin kanssa jolla on arpia ja kettinki kaulassa. kasvattakaa omasta rodustanne terve ja tasapainoinen koira joka voi elää pitkän ja terveen elämän johdonmukaisen ja itsevarman omistajan kanssa. Jättäkää hankalat rodut oikeille ihmisille kyllä maailmassa koiria piisaa.

1

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dilledong;)

ainki aina teenkin;), vaik kui ois 16 kesäsenä ollu eri hianoo kulkea pitbulli vierellä, ni heh emmie sellasta hankkina;)) tossa tuo vajaa 12kg,14 vee metsäröhnö ny tuhisee ja edelleen on kaverina metsän siimeksessä päivittäin, joskus useemman tunninkin, ihan miten tuolla intoa riittää=) naaattikaaa kesästä ja linnunlaulusta kuusen juurella istuessa;)) moiks:)) Soon mun oma sohvanvaltaaja;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6384
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1826
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1494
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1089
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1029
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      940
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe