Minulla on 32 tuumainen LG 5300 telkkari. Ostin siihen samaan tuon kortinlukijan. Nyt sitten hommasin DNA:lta katselukortin. Käytössäni on kaapeli tv ja tuon kortin pitäisi ilmeisesti kaapeliverkossa toimia. Nyt en saa kortti kuitenkaan käyttöön millään. Liikkeessä he päivittivät kortin kun kävin sanomassa siitä. Nyt se ei toimi silti vaan ilmoittaa edelleen kun avaa telkkarin että "CI-moduuli: communication with card failed". Mitä tuo tarkoittaa? Onko nyt niin että hankin vääränlaisen kortin? Vai pitääkö telkkarin asetuksista jotain tehdä vai missä vika?
DNA katselukortti
3
1663
Vastaukset
- Okarox
Siis onko sinulla DNA:n kaapeli? Ei riitä, että on vain joku kaapeli. Tuo virhe tosin vaikuttaa siltä, että sinulla olisi se kortti väärinpäin. Tarkista tämä.
- tumpelo
Kortti tuskin on ollut väärin päin, koska olen sen kokeillut toiste päin ja silloin televisio ei reagoi siihen millään tavalla ja kanavat eivät näy. Eli sekä kortinlukija että katselukortti ovat oikein päin ja itse lukija on myös ollut aivan pohjaan painettuna. Kaapelista en nyt oikein ymmärrä, ainakin kun isännöitsijältä joskus kysyin tuohon kaapeliverkkoon liittyen että jos hankin nettiyhteyden niin onko väliä mistä sen hankkii ja toimiiko se kaapeliverkon kautta, hän silloin suositteli DNA:n nettiyhteyttä ja siksi olen myös juuri DNA:lta hankkinut tuon katselukortinkin. Ajattelin että parempi kun kaikki toimii saman operaattorin kautta. Mutta voiko olla että kortinlukija on yhteensopiva televisioni kanssa? Että siinä olisi vika. Kortinlukija on La Digitalin CA modul Conax. DNA nimittäin testasi kortin eikä siinä ole mitään vikaa, heillä siellä kanavat näkyy kuten pitääkin, näin tämän itse. Eli luultavimmin vika voisi ehkä sitten olla kortinlukijassa...
- ,.,.,,
Katsoin tuolta LG:n sivulta tietoja niin näyttäs, että se sun televisio ei tue korttia kuin DVB-T lähetyksille. Mikä tosin tuntuu oudolta. Katso kohta tuotetiedot. DVB-T kohdassa on vain "Yes (CI Type)" Kysy maahantuojalta tuota. http://nordic.lge.com/fi/prodmodeldetail.do?actType=compare&modelCategoryId=010206&categoryId=010206&parentId=0102&page=1&modelCodeDisplay=32LG5300#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565