Kun selailin Googlen kuvahaun sanalla "Tom Cruise short", niin Tom Cruise on todellakin lyhyt! Hän on käsittääkseni noin 170-metrinen (lähde IMDB). Ei siis ihme että hänen pitää käyttää korkokenkiä elokuvien kuvauksen aikana. Tällä kertaa naiset, mukaan lukien hänen vastanäyttelijät elokuvissa, ovat häntä pitempi ja sukulaiseni kertoi että Tom suutelisi Katieta ylöspäin. Parasta siis käyttää jakkaraa! ;^-^;
Vastaukset 13
- 160cm nainen
170 metrinen on aika huikea. ;D Lyhyydestä kyllä ollaan tiedetty jo monta vuotta.
- Gus
170 cm mies on LYHYT mieheksi. Todella lyhyt. Vaikka mies olisi miten hyvännäköinen, mutta lyhyt, joku 175 cm ja alle, niin yleensä jää ilman :)
- 160cm nainen
Gus kirjoitti:
170 cm mies on LYHYT mieheksi. Todella lyhyt. Vaikka mies olisi miten hyvännäköinen, mutta lyhyt, joku 175 cm ja alle, niin yleensä jää ilman :)
Metrinen ei tarkoita senttimetriä !
- jkldfkmfö
Sulleha lyhyet kelpaa. Ite oon 158 enkä noin lyhyttä miestä haluais.
- The_Evil_Of_Silence
Taisi mennä huonoa suomen kieltä minulta! Pitäisi sanoa senttimetri eikä metrinen. Mutta kaikkehan voi tapahtua muille Suomi24:n ihmisille niistä kirjoitusvirheitä, oli sitten dysleksia tai ei! Sangen noloa... ;^^;
- noh noh
jkldfkmfö kirjoitti:
Sulleha lyhyet kelpaa. Ite oon 158 enkä noin lyhyttä miestä haluais.
paras olis kelvata. kato pitkät miehet on varattu pitkille naisille.
- taitaapi
olla 162 cm.
- The_Evil_Of_Silence
Ainakin luin hänen pituudensa IMDB:ssä, jossa hän olisi 170-metrinen. Mutta en tiedä onko totta, mutta niin sanottiin siinä. Voisin tutkia muita sivuja Googlella.
- ------------
The_Evil_Of_Silence kirjoitti:
Ainakin luin hänen pituudensa IMDB:ssä, jossa hän olisi 170-metrinen. Mutta en tiedä onko totta, mutta niin sanottiin siinä. Voisin tutkia muita sivuja Googlella.
EVVK - eikä edes uusi asia.
- 172
170 on kyllä ihan tarpeeksi.
- Hukkapätkä
Sehän on vastaa meisselin mitta.
- Rosoner
On kyllä todella lyhyt. 0_o
- ogj
Mutta ``SE`` ulottuu maahan asti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211502
- 50960
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r147778Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746- 70676
- 67626
- 53617
- 59596
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.123563Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e119535Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20510- 5488
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 34487
- 55478
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118476- 49457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 4429
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.134420