Helsingin kautta Ivaloon (Amerikikasta tullut)matkustanut mies on ehkä saanut sikataudin. Onko ollut lentokoneessa muita(tietysti on)? Onko laitettu karanteeniin? Onko mies asioinut Helsingissä jossain ja tartuttanut tautia? MInä olin jo alussa sitä mieltä, että kaikki ulkomailta tulleet olisi pitänyt laittaa karanteeniin. Hongkongissa tekivät ihan oikein!
Varokaa
19
1102
Vastaukset
- Kesä neiti!
Eiköhän mummot ole jo tähänikään tavaneet aika monta "sikaa" joten mitäs tässä varomaan!
- Tase pappa
Meidän mummoihin ei tartu kuin korkeintaan kateus, naapurin akan koreammasta kukkapenkistä. Ruotsalainen mummokin oli saanut,Amerikoissa käytyään,sika-flunssan. Eipäs tarvinnut mamman mennä edes hospitaaliin. Yski mamma kolme päivää ja ei kun paanalle. Näin täällä pohjan perukoilla pärjäillään.
- kesä neiti!
Tase pappa kirjoitti:
Meidän mummoihin ei tartu kuin korkeintaan kateus, naapurin akan koreammasta kukkapenkistä. Ruotsalainen mummokin oli saanut,Amerikoissa käytyään,sika-flunssan. Eipäs tarvinnut mamman mennä edes hospitaaliin. Yski mamma kolme päivää ja ei kun paanalle. Näin täällä pohjan perukoilla pärjäillään.
Näin on kun sanot. Mikä meihin nyt tarttus, ei edes kunnolla terva ja höyhenet!
- samasta höpinästä
Mee vaan karanteeniin itse.
- Se sikatauti
Se tarttuu vain vanhoihin miehiin,,,varokaas
- niinkuin usein
miehet on sikoja?? ja jos vielä yskäisevät niin se ylittää uutiskynnyksen.
on ihan mahdotonta estää sen flusan tulo, eihän me voida pistää koko maamme rajoja kiinni..
- puunainen
Onhan teitillä kaikilla koneen ääressä naputtajilla vähintään kasvosuojus henkityselinten suojaamiseksi! Meinaan että jos vaikka ehkä mahtollisesti joku virus pääsee näppiksen kautta luikahtamaan nenuunne :-D Ja jos mie ossaan huomenna kirjottaa vain röhkien sikakieltä niin tiijättä että nyt on tosi homma kysseessä! (Ei vaiskaan, lienee suurempi mahdollisuus saada se tavallinen flunssa edelleenkin, kuin sikasellanen.)Että eipä kannata panikoida sen enempää siellä kuin täälläkään!
- Proviisori
Ihmisiä säikytellään turhaan, kun tiedotusvälineillä ei ole muuta asiaa. Aina on flunssia tullut ja mennyt. Jos sadasta miljoonasta 100 ihmistä kuolee, niin ei ole paljon muihin kuolinsyihin verrattuna. Järki käteen myös lääkäreille!
- lehtiä myy
Media lietsoo paniikkia kun taantumakin alkaa olla niin kaluttu aihe, ettei enää lehtiä myy. Tukiainen ei enää ketään kiinnosta, kansanedustajien tekstiviestikohu ei enää sytytä vaikka kaiken maailman mediatyrkyt vuotavat nk. uutisia Hymylle ja Seiskalle ja Matti Nykänen on taas kerran palannut Mervinsä luo.
- Pirre*
älämölö se sitten oisi, jos ihmiset pidettäisiinkin tarkoituksellisesti kokonaan uutispimennossa, ja sairaus saisi levitä tavallisena flunsana koko maahan. Hysteriaa ei tietenkään tarvia lietsoa, mutta asiallista tiedotusta kyllä.
- Mansikkamummo
Pirre* kirjoitti:
älämölö se sitten oisi, jos ihmiset pidettäisiinkin tarkoituksellisesti kokonaan uutispimennossa, ja sairaus saisi levitä tavallisena flunsana koko maahan. Hysteriaa ei tietenkään tarvia lietsoa, mutta asiallista tiedotusta kyllä.
Eikös sikainfluenssa sopisi miesten taudiksi, niitähän muutenkin sanotaan sioiksi, nimikin jo valmiina ;-D
- sk49
Sain eilen tekstiviestin - varoituksen jossa varoiteltiin lihavia emakoita - itse olen ihan OK, mutta jos varoitettaisiin seksikkäiden kinkkujen olevan uhanalaisia, silloin menisin turvaan.
Jos olet nähnyt lehdessä uutisen, että Suomesta on löydetty sikainfluenssaa vanhoista emakoista, niin älä huolestu. Mutta jos lukee, että sitä on löydetty seksikkäistä kinkuista, sitten me likat ollaan lirissä!
- Kuollaan pois suosiolla
Jos joillakin varomista on, se ryhmä lienee mieluummin nuoret ja lapset kuin meidän ikäiset vanhat käähkät. Vai meinaatko, että me ryhdytään kyselemään kaikilta miehiltä, josko on sikataudissa? No, entä sitten, meissä kaikissa asuu nimittäin pieni tai suurempi sikakin - sen lehmän ohella.
- catkat
Mitä eroa on suomalaisella miehellä ja sialla? Sika ei muutu mieheksi viiden paukun jälkeen.
- niinkin fiksua
eläintä kuin sikaa vertaamalla viisi paukkua tai enemmän ottanutta miestä siihen! siistimpiäkin siat ovat kuin vanhempi suomalainen ukkeli. Tadilla ei ole sikojen kanssa mitään tekemistä, turhaa vouhkaamista.
- voi olla
karju tai emakko.
- ok-ok
voi olla kirjoitti:
karju tai emakko.
lentäneessä miehessä ei ollut sikainfluenssaa. Olen muuten palannut Espanjasta ja olisinpa ollut typerä, jos olisin uskonut pelottelijoita. Aivan ihana matka. Asuin Arroya de Mielissä ystäväni luona. Viiniä ja ruokaa (myös possua) ja ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311756
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161482Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291022- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90894- 66851
- 1780
- 46761
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9691Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668