Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa ja käsityksessä että Mini Lop on sama rotu kuin kääpiöluppa, elikkä mini lop on suomeksi kääpiöluppa. Kävin sitten Petsien sivuilla ja sielläpäs on oma esittelysivu mini lop:lle, joskin se esittely puuttuu. Jos on kerran eri niin mitä eroa niillä on? Tai jos ovatkin sama rotu niin miksi sitten erikseen esittelysivu mini lop:lle?
Kääpiöluppa ja Mini Lop
9
6976
Vastaukset
- TERHI
Mini lop kanit ovat suurempia kuin kääpiölupat. Tuolla englanniksi lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/Mini_Lop
- samasta aiheesta
Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.
- TERHI
samasta aiheesta kirjoitti:
Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.
Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)
- TERHI
Ei ole sama dokumentti
- no sitten
TERHI kirjoitti:
Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)
tossa Wikin jutussa on tavallaan harhaan johtava virhe. Noissa linkeissähän on periaatteessa jutut eri kielille eli aiheen ja sisällön pitäisi olla sama mutta tuossa tapauksessa ilmeisesti ei ole.
- se on sit
TERHI kirjoitti:
Ei ole sama dokumentti
linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?
- TERHI
se on sit kirjoitti:
linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?
dwarf lop ja holland lop on samanlaisia. Eri maissa kutsutaan jommalla kummalla nimellä.
- Anonyymi
TERHI kirjoitti:
Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)
En ymmärrä miksi toinen minun mini-lop painaa 1,4kg ja toinen 2,3kg. Naaras painaa 2,3kg.
- Anonyymi
Myydäänkö niitä Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429