Kääpiöluppa ja Mini Lop

mitä eroa?

Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa ja käsityksessä että Mini Lop on sama rotu kuin kääpiöluppa, elikkä mini lop on suomeksi kääpiöluppa. Kävin sitten Petsien sivuilla ja sielläpäs on oma esittelysivu mini lop:lle, joskin se esittely puuttuu. Jos on kerran eri niin mitä eroa niillä on? Tai jos ovatkin sama rotu niin miksi sitten erikseen esittelysivu mini lop:lle?

9

6976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TERHI
      • samasta aiheesta

        Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.


      • TERHI
        samasta aiheesta kirjoitti:

        Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.

        Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)


      • TERHI

        Ei ole sama dokumentti


      • no sitten
        TERHI kirjoitti:

        Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

        tossa Wikin jutussa on tavallaan harhaan johtava virhe. Noissa linkeissähän on periaatteessa jutut eri kielille eli aiheen ja sisällön pitäisi olla sama mutta tuossa tapauksessa ilmeisesti ei ole.


      • se on sit
        TERHI kirjoitti:

        Ei ole sama dokumentti

        linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?


      • TERHI
        se on sit kirjoitti:

        linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?

        dwarf lop ja holland lop on samanlaisia. Eri maissa kutsutaan jommalla kummalla nimellä.


      • Anonyymi
        TERHI kirjoitti:

        Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

        En ymmärrä miksi toinen minun mini-lop painaa 1,4kg ja toinen 2,3kg. Naaras painaa 2,3kg.


    • Anonyymi

      Myydäänkö niitä Suomessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe