Kääpiöluppa ja Mini Lop

mitä eroa?

Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa ja käsityksessä että Mini Lop on sama rotu kuin kääpiöluppa, elikkä mini lop on suomeksi kääpiöluppa. Kävin sitten Petsien sivuilla ja sielläpäs on oma esittelysivu mini lop:lle, joskin se esittely puuttuu. Jos on kerran eri niin mitä eroa niillä on? Tai jos ovatkin sama rotu niin miksi sitten erikseen esittelysivu mini lop:lle?

9

6982

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TERHI
      • samasta aiheesta

Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.

• TERHI
        samasta aiheesta kirjoitti:

Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.

Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

• TERHI

Ei ole sama dokumentti

• no sitten
        TERHI kirjoitti:

Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

tossa Wikin jutussa on tavallaan harhaan johtava virhe. Noissa linkeissähän on periaatteessa jutut eri kielille eli aiheen ja sisällön pitäisi olla sama mutta tuossa tapauksessa ilmeisesti ei ole.

• se on sit
        TERHI kirjoitti:

Ei ole sama dokumentti

linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?

• TERHI
        se on sit kirjoitti:

linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?

dwarf lop ja holland lop on samanlaisia. Eri maissa kutsutaan jommalla kummalla nimellä.

• Anonyymi
        TERHI kirjoitti:

En ymmärrä miksi toinen minun mini-lop painaa 1,4kg ja toinen 2,3kg. Naaras painaa 2,3kg.

• Anonyymi

Myydäänkö niitä Suomessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1366
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1003
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      546
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe