Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa ja käsityksessä että Mini Lop on sama rotu kuin kääpiöluppa, elikkä mini lop on suomeksi kääpiöluppa. Kävin sitten Petsien sivuilla ja sielläpäs on oma esittelysivu mini lop:lle, joskin se esittely puuttuu. Jos on kerran eri niin mitä eroa niillä on? Tai jos ovatkin sama rotu niin miksi sitten erikseen esittelysivu mini lop:lle?
Kääpiöluppa ja Mini Lop
9
5977
Vastaukset
- TERHI
Mini lop kanit ovat suurempia kuin kääpiölupat. Tuolla englanniksi lisää: http://en.wikipedia.org/wiki/Mini_Lop
- samasta aiheesta
Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.
- TERHI
samasta aiheesta kirjoitti:
Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.
Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)
- TERHI
Ei ole sama dokumentti
- no sitten
TERHI kirjoitti:
Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)
tossa Wikin jutussa on tavallaan harhaan johtava virhe. Noissa linkeissähän on periaatteessa jutut eri kielille eli aiheen ja sisällön pitäisi olla sama mutta tuossa tapauksessa ilmeisesti ei ole.
- se on sit
TERHI kirjoitti:
Ei ole sama dokumentti
linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?
- TERHI
se on sit kirjoitti:
linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?
dwarf lop ja holland lop on samanlaisia. Eri maissa kutsutaan jommalla kummalla nimellä.
- Anonyymi
TERHI kirjoitti:
En ymmärrä miksi toinen minun mini-lop painaa 1,4kg ja toinen 2,3kg. Naaras painaa 2,3kg.
- Anonyymi
Myydäänkö niitä Suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268