Kääpiöluppa ja Mini Lop

mitä eroa?

Mä olen tähän asti ollut siinä uskossa ja käsityksessä että Mini Lop on sama rotu kuin kääpiöluppa, elikkä mini lop on suomeksi kääpiöluppa. Kävin sitten Petsien sivuilla ja sielläpäs on oma esittelysivu mini lop:lle, joskin se esittely puuttuu. Jos on kerran eri niin mitä eroa niillä on? Tai jos ovatkin sama rotu niin miksi sitten erikseen esittelysivu mini lop:lle?

9

6993

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TERHI
      • samasta aiheesta

Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.

• TERHI
        samasta aiheesta kirjoitti:

Wiki ohjaakin sivulle Kääpiöluppakani ? http://fi.wikipedia.org/wiki/Kääpiöluppakani Tuo suomenkielinen artikkeli on linkitetty tuolle sivulle minkä sä juuri itse linkitit.

Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

• TERHI

Ei ole sama dokumentti

• no sitten
        TERHI kirjoitti:

Mini lop ja kääpöluppa ei ole sama rotu. Kääpiöluppa painaa 1,4-1,9 ja mini lop sen 3,5kg suunnilleen. kääpiöluppa on englanniksi Holland Lop se mikä meillä suomessa on standardissa kääpiöluppana. Eli ihan eri juttu ;)

tossa Wikin jutussa on tavallaan harhaan johtava virhe. Noissa linkeissähän on periaatteessa jutut eri kielille eli aiheen ja sisällön pitäisi olla sama mutta tuossa tapauksessa ilmeisesti ei ole.

• se on sit
        TERHI kirjoitti:

Ei ole sama dokumentti

linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?

• TERHI
        se on sit kirjoitti:

linkitetty väärään dokumenttiin. Eli se pitäisi sitten linkittää mini lop (eng)-> mini lop (suom.) ja kääpiöluppa (suom.)-> kääpiöluppa (eng.)..hetkinen..dwarf lop tais olla OIKEASTI englanniksi tuo kääpiöluppa, olenko nyt oikeassa tai ainakin jäljillä?

dwarf lop ja holland lop on samanlaisia. Eri maissa kutsutaan jommalla kummalla nimellä.

• Anonyymi
        TERHI kirjoitti:

En ymmärrä miksi toinen minun mini-lop painaa 1,4kg ja toinen 2,3kg. Naaras painaa 2,3kg.

• Anonyymi

Myydäänkö niitä Suomessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe