nyt löytyi hauska linkki http://hirvasnoro.blogspot.com/2005/12/elma-rinne-suomen-tukipilari.html
reipas täti
9
433
Vastaukset
- miia
sain kunnian tuntea tämän tädin ja aivan uskomaton ihminen oli. maanpäällinen enkeli!
- Mahtava!
Aivan ihanalta ihmiseltä vaikuttaa! Voi kun itse osaisi olla edes puoliksi yhtä hyvä muille.
- vai niin.ei naurata
Mikä tuossa oli "hauskaa"?
Lokaava kirjoitus, sijaisvanhemmuuden hehkutusta...
Ko naista en tunne, mutta nykyinen markkinameininki ja huutolaisuus-saastan puolustaminen -kun perusturvaa on ajettu jalkojen alta- ei onnistu.
Joku soluttautuja yrittää saattaa vasurit huonoon valoon kun on vaalit tulossa. Ja Pioneeritoiminta on oikeesti kyllä hyvä vaihtoehto tasa-arvoa ajavien vanhempien lapsille!
Ei näinä päivinä aito viher-vasemmiston nainen halveeraa huonotuloista yh-äitiä tai heitteille jätettyjä perheen huoltajia...hän vaatii takaisin humaaneja tukitoimia, jotka jo oli saavutettu.- Töihin siitä
"Heitteille jätetty perhe"? Onko perheet nykyään holhouksenalaisia, kun niitä voi joku oikein heitteille jättää? Kyllä aikuisen ihmisen tehtävä on huolehtia itsestään ja pennuistaan, jos sellaisia tekee.
- ei naurata
Töihin siitä kirjoitti:
"Heitteille jätetty perhe"? Onko perheet nykyään holhouksenalaisia, kun niitä voi joku oikein heitteille jättää? Kyllä aikuisen ihmisen tehtävä on huolehtia itsestään ja pennuistaan, jos sellaisia tekee.
Ja viranomaisten vasta kuules onkin otettava vastuu. Perheet on kontrollin, ei holhouksen alaisia. Kontrolli on aika keljua.
Töitä piisaa vertaistuessa.
- Tyypillistä
Sijaisvanhemman mielestä tuollainen lapsuuden traumatisoiva kurjuus on hauskaa. Ei ihme että sijoitetuista syrjäytyy niin moni tai päätyy psykoterapiaan näiden käärmeiden kynsistä päästyään.
- Haagan pinsku
Tunsin Elman kun olin lapsi ja nuori - yksi hänen pioneereistaan. Kaikkea en blogista tunnista, mutta sen olen kokenut että Rinteiden koti oli aina avoin - ja täynnä! Eikä mikään asia ollut ongelma vaan kaikki asiat ratkesivat.
Saattaa vain ihmetellä miten hänellä riitti voimia pyörittää sitä kaikkea. Ja koskaan en nähnyt häntä lannistuneena. Silloin - osin murkkuiän kapinamielelläkin - ei oikein ymmärtänytkään minkälaisen ihmisen oli osaksi elämäänsä saanut. Nyt kyllä arvostan ja aina välillä Elma palaa mieleen, vaikka kaikesta on jo hyvinkin se 40 vuotta aikaa.- voi näitä päiviä
Miksi vasuri hehkuttaa täällä palstalla jotakin uskomatonta uurastaja-ihmistä?
Jos työt kuitenkin on olleet raskaita ja on kehitetty koneita avuksi niin pitääkö kuitenkin tehdä työtä ihan vaan työn takia?
Voitaishan me tietty hakata kiviseinään kirjotuksia ja lähettää nuotiolla savumerkkejä ja käyttää eläimennahkavaatteita. Ja olla ilosia.
Mukavalta tuo ihminen kuulostaa, mutta miten ihmeessä asia on esillä bisnekseksi muuttuneen sijaishuollon kirjottajien palstalla? Onko VarPu jonkun vasurin mielestä ollut lapsille hyvä, kun tuo yksi ihminen tykkäsi kaikista lapsista? - alkuper. kaktus
voi näitä päiviä kirjoitti:
Miksi vasuri hehkuttaa täällä palstalla jotakin uskomatonta uurastaja-ihmistä?
Jos työt kuitenkin on olleet raskaita ja on kehitetty koneita avuksi niin pitääkö kuitenkin tehdä työtä ihan vaan työn takia?
Voitaishan me tietty hakata kiviseinään kirjotuksia ja lähettää nuotiolla savumerkkejä ja käyttää eläimennahkavaatteita. Ja olla ilosia.
Mukavalta tuo ihminen kuulostaa, mutta miten ihmeessä asia on esillä bisnekseksi muuttuneen sijaishuollon kirjottajien palstalla? Onko VarPu jonkun vasurin mielestä ollut lapsille hyvä, kun tuo yksi ihminen tykkäsi kaikista lapsista?melkoisen omituista, koska minä olen se alkuperäinen kaktus, myöhemmin käärmekaktus retisteröidyllä nimimerkillä, enkä koskaan tuollaista aloitusta ole laittanut, kuukausiin en ole edes kirjoitellut tänne mitään, silloin tällöin luen kyllä.
Mutta kun jutut ovat aina yhtä ja samaa, ei minulla niihin ole viitseliäisyyttä vastailla yhtään mitään.
Toisin sanoen, kuinka onnistuu rekatun nimimerkin "varastaminen" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007