Ajonestolaite

---n16---

kettuilee välillä startatessa. Täytyy ottaa avain pois virtalukosta ja painella auki kiinni niin sitten starttaa. Tätä tekee talvella sekä kesällä, ei toki jatkuvasti. Auto Almera 1.5 N16 2005. Tästä mainitsin viimeksi merkkiliikkeessä, eivät kuulemma olleet saaneet vikaa päälle, käskivät tulla kun vika on päällä, eivät oikein ymmärtäneet kun kysyin että hinausautollako se pitää sitten tuoda... Onko muilla tuo laite kettuillut..

6

7654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu

      Onpa hyvinkin, ja lopulta auto vietiin tosiaan hinurin lavalla pajalle. Käynnistykseneston merkkivalo oli tuossa vaiheessa palanut jonkin aikaa ja muutamia kuvaamasi kaltaisia käynnistysyrityksiä oli plakkarissa. Lopulta ei sitten suostunut käymistilaan enää millään tempuilla, joten korjaamolle lähti. Takuuseen vaihdettiin jokin ohjausyksikkö ja hinaus meni onneksi vakuutusyhtiön piikkiin, mutta ylimääräistä vaivaa ei tietenkään mikään korvannut. Ja auto on 04 vuosimallin N16 1.8-koneella.

    • vanhemmissa

      almeeroissa mikä minullakin -99 1.4 ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa sähköpuolella eikä muutenkaan missään ehkä ruoste mutta siitäkin selvinnyt suojauksella,laatu nissaneissa heikentynyt 2000luvulla,mulla 140000aj merkkiliikkeen hk uudesta asti mulla ei ongelmia

    • on nollata ajonesto.

      Pitää ottaa akun kaapelit noin 10 minuutiksi irti. Vika on johdossa joka "kiertää" soittimen kautta. Se johdotus pitää muuttaa. Ainakin asiantunteva merkkiliike on muuttanut ne takuutyönä.

    • vikaa

      Oma 1.5 N16 2004, kovalla pakkasella > -20c saattaa avaimenkuva jäädä kojelautaan palamaan, mutta ei ole käynnistystä/ajoa estänyt mitenkään. Sekä keskuslukko kummittelee pakkasella > -5c, kun avaat ovet, virrat päälle, niin takaluukun lukko aina napsahtaa, muttei se lukitu tai aukea, vaan tekee "jotain".

    • ---n16---

      vastauksista, mulla on nimittäin huomenna vuosihuolto...heheee..täytyy taas ottaa asia puheeksi, ei sitten tiedä meneekö perille, vai pitäisikö äänsävyä vähän muuttaa..

    • meillä myös

      Ikivanha keskustelu, mutta bongasin vasta nyt. Mulla tekee samaa, kuin vikaa-nimimerkillä, eli kun pakkasella laittaa virrat päälle niin takaluukun lukko napsuu 5-6 kertaa itsekseen. Tämän jälkeen saa pari-kolme kertaa kääntää virtoja päälle ja pois, ennen kuin ajoneston kuva lähtee kojelaudasta. Jos kuva on siinä, ei autokaan suostu starttaamaan. Vika vai ominaisuus? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe