http://www.youtube.com/watch?v=IrfQvhSvk24 Filmissä om myös erittäin osuva analogia.
Maanista puhetta
2
409
Vastaukset
- Äksä...
Heh heh. Tästä tulee lähinnä mieleen kaksi juttua: 1. Natsien propagandafilmit, joissa verrattiin juutalaisia rottiin. 2. Kohtaus elokuvasta Pianisti, jossa natsit hakkasivat pianistin kadulla uudenvuodenyönä. He kysyivät pianistilla, että tietääkö tämä MIKSI. Pianisti ei tiennyt. "Juhlistaaksemme uutta vuotta!" oli vastaus. Joskus ehkä tekin, toivottavasti, opitte ymmärtämään, että tässä ei ole kysymys natseista ja Hitleristä, ei Hubbardista ja scientologeista eikä edes anonyymeistä. KYSYMYS ON IHMISISTÄ YLEISESTI.
- Dekkari.
..mieleen hassunhauska kyseenlaisen uskonlahkon edesmennyt johtaja ja hänen laivaston uniformuihin pukeutuvat fanaattiset seuraajansa... Vielä kummasti tulee mileen erään kyseenlaisen uskonlahkon edesemennee johtajan nuoruus ja hänen rotuoppinsa, joka kummasti muistuttaa tuota filmsissä esiintyvän mieshenkilön vastaavaa tekelettä... Miksiköhän ? D:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066