diagnoosi

tomppa2006

Nainen Auvoisassa katseessasi on salaperäistä hohdetta ilkamoivat silmäsi ovat kaunista katsella Kohdalleni on osunut hämmästyttävään onneen näyttävä enne Teen päätelmän annan lempeän tuomion ratkaisen arvoituksen sillä oireet viittaavat Olet rakastunut minuun

10

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..sanojen järjestystä, miellyttävä diagnoosi kertakaikkiaan. Hyvällä mielellä selvästi kirjoitettu runo, joka saa lukijankin hyvälle tuulelle. Tykkäsin runostasi paljon : ) Kiitokset aamun lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...ja tohtoroitu aihe tällä palstalla... Hyvässä mielessä ja hyvät mielessä ajattelin kokeilla rakkauden tunnusmerkkien tunnistamista. Mukava että pidit. Kiitos palautteesta.


    • *MURUKULTA*

      Jaahas... rääkälileikkejäköstä täällä leikitään,,,;)) Tauti on selvinnyt ja toktori on tehnyt diagnoosin..mmmm...ja Hoitona on?..;)) Wikipedia: Lääketieteellinen diagnoosi on lääketieteelliseen tietoon perustuva käsitys terveysongelman, sairauden tai tautitilan syistä ja pohjana lääketieteeseen pohjaavalle hoidolle. Sana diagnoosi tulee kreikan kielestä sanoista sanoista "dia" läpi, (γνώσις) "gnosis" tieto, ja tarkoittaa sananmukaisesti "seulomista tiedon läpi"). Diagnoosi tarkoittaa oireiden perusteella tehtyä päätelmää oireiden aiheuttajasta sairaudesta. Diagnoosien tekoon on kehitelty 1990-luvulta lähtien tietokoneohjelmia, sillä diagnosointi on osittain myös loogista päättelyä. Tällainen diagnostiikkakäytäntö ei kuitenkaan ole ainakaan Suomessa juurikaan käytössä. Diagnoosin perusteella lääkäri määrää hoitotoimenpiteet ja lääkkeet kuureina reseptein. Diagnooseja tehdään lääkärin vastaanotolla. Lääkäri voi antaa ohjeita myös puhelimitse oireiden hoitoon ilman lääkkeitä. Diagnoosi merkitään potilasta koskeviin asiakirjoihin WHO:n ICD-10-tautiluokituksen mukaan, josta Stakes on laatinut suomalaisen version. Diagnoosi voi olla väärä. Silloin annetut hoitotoimenpiteet ja lääkkeet eivät välttämättä poista oireiden aiheuttajaa. Erotusdiagnoosi on käsite, jota käytetään tiettyä tautia haettaessa, ja se sisältää ne vaihtoehdot, jotka voisivat myös samantapaisella oireistolla tulla kyseeseen. Esimerkiksi nivelreuman erotusdiagnooseja ovat vaikkapa nivelrikko tai reaktiivinen niveltulehdus. Mukavia diagnooseja jatkossakin, tomppa, toivottelee Murukulta! :)

      • tomppa2006

        ...hoitona on tietysti paljon suudelmia ja vastarakkautta... Luin runoa tehdessäni tuon saman artikkelin diagnoosista, oikeastaan jo ennen kuin aloitin kirjoittamaan. Sieltä tekstistä se runo osittain kirposi esiin. Hyvin tunnistettu vai liekö sattumaa? Taitaa löytyä tohtorin reseptit tähän tautiin myös Murun plakkarista. Tohtori tomppa *hymyilee*


    • Tohtorkii silmiin katsoo ja näkee onko sairas. "diagnoosin" niin tuon rakkauden taudin. Sen varmasti näkee - silmistä! "Olet rakastunnu minuun" Aii miten kevyt olo ja helpotus, onneks ei ollut sen vakampaa, kiitos saat *hymyn*

      • tomppa2006

        ...sielun peili ja sieltä katse rakkauden tavoittaa... Tämä diagnoosi oli ilosanoma, ei mitään ikävää. Kiitos mukavasta palautteesta, Liisa. Aurinkoisesti sait minut hymyilemään.


    • peres

      noin päivä alkaa kun itsetunto on kohdallaan

      • tomppa2006

        ...tuli tästäkin päivästä, oikein mukava... Hieman arkailin runon julkaisua, mutta sydämestäni sen kirjoitin, joten mikä ettei... *hymyilee*


    • ...Rakastunut taitoosi kirjoittaa, runoja elävästä elämästä... Noin se menee *oireyhtymä* Kiitos taas Tommy=)

      • tomppa2006

        ...palautteella tämän miehen kasvoille riittää hymyä koko päiväksi... Kiitos Krisselle ja aurinkoista päivää sinulle. *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe