onko kellään tietoa jaro- nimen nimipäivästä. Poikani nimi on jaro ja vanhan nimikirjan mukaan viettää nimipäivää jaakon päivänä mutta nyt törmäsin netissä tietoon että nimipäivä olisikin 27.04. Onko jollain parempaa tietoa? Jo kyllä 5 vuotta nimpparia vietetty Jaakon päivänä heinäkuussa....
nimipäivä hukassa
11
4366
Vastaukset
- ...
Jaroahan ei almanakasta löydy, ja tämän sivuston mukaan 27.4. olisi Jaron nimipäivä koska "Puolassa se on Jaroslavin nimipäivä". Suomessahan 27.4. on Merjan päivä. Niin kauan kun nimeä ei virallisesta kalenterista löydy, sitä voi tietenkin viettää milloin vain. Jos Jaro-nimi joskus kalenteriin tulee, luulisi se sijoittuvan päivämäärälle 26.6 (Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias).
- RookieX
Heip!
Täällä voi tarkistaa nykyisten virallisten nimipäivien päivämäärät. Luettelo ei tosin ole aivan kattava:
http://nimimerkit.jargonia.com - tietoa löytyy
Kyllä Jaron nimipäivä löytyy 27.04. erikoisten nimien nimipäivälistalta. Puolassa vietetään samana päivänä Jaroslav- nimisten nimipäivää, josta nimi Jaro on lyhenne.
- Jaro_hki
http://www.nimipaivat.fi/jaro.html
Jarolle oma nimipäivä? - ts
entiedä
- mikkokok
Täällä on haku, jolla voit etsiä nimipäiviä http://xn--nimipiv-9wac.fi
- Ulrik@
Jaron nimipäivää vietetään Suomessa kesäkuun 26.päivänä, sillä nimi on muunnos Jarnosta. Tätä on tuttuni ihan nimirekisteristä kysynyt vuosia sitten. Harvinainen nimi, joten ei kalenterista sitten löydykään.
- Hakoteilläolet
Kumpikaan väitteesi ei pidä paikkaansa
- hihhuliheiipäheii
Noh. Ota kalenteri käteen ja katso. Et kai halua pahoittaa lapsesi mieltä. Ehkä hän voisi... noh auttaa itse sinua etsimään sitä. Tai pyydä vaikkapa Joulupukilta apua asiassa! Hän ainakin tietää:--)
- Jaroboi77
Omaa nimeä on kyllä juhlittu kastepäivänä, että en nuista virallisista tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813015Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911726Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831571- 1371432
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821197- 831182