nimipäivä hukassa

mä...

onko kellään tietoa jaro- nimen nimipäivästä. Poikani nimi on jaro ja vanhan nimikirjan mukaan viettää nimipäivää jaakon päivänä mutta nyt törmäsin netissä tietoon että nimipäivä olisikin 27.04. Onko jollain parempaa tietoa? Jo kyllä 5 vuotta nimpparia vietetty Jaakon päivänä heinäkuussa....

11

4488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Jaroahan ei almanakasta löydy, ja tämän sivuston mukaan 27.4. olisi Jaron nimipäivä koska "Puolassa se on Jaroslavin nimipäivä". Suomessahan 27.4. on Merjan päivä. Niin kauan kun nimeä ei virallisesta kalenterista löydy, sitä voi tietenkin viettää milloin vain. Jos Jaro-nimi joskus kalenteriin tulee, luulisi se sijoittuvan päivämäärälle 26.6 (Jorma, Jarmo, Jarkko, Jarno, Jere, Jeremias).

• RookieX
    • tietoa löytyy

Kyllä Jaron nimipäivä löytyy 27.04. erikoisten nimien nimipäivälistalta. Puolassa vietetään samana päivänä Jaroslav- nimisten nimipäivää, josta nimi Jaro on lyhenne.

• Jaro_hki
    • ts

entiedä

• mikkokok

Täällä on haku, jolla voit etsiä nimipäiviä http://xn--nimipiv-9wac.fi

• Ulrik@

Jaron nimipäivää vietetään Suomessa kesäkuun 26.päivänä, sillä nimi on muunnos Jarnosta. Tätä on tuttuni ihan nimirekisteristä kysynyt vuosia sitten. Harvinainen nimi, joten ei kalenterista sitten löydykään.

• Hakoteilläolet

Kumpikaan väitteesi ei pidä paikkaansa

• hihhuliheiipäheii

Noh. Ota kalenteri käteen ja katso. Et kai halua pahoittaa lapsesi mieltä. Ehkä hän voisi... noh auttaa itse sinua etsimään sitä. Tai pyydä vaikkapa Joulupukilta apua asiassa! Hän ainakin tietää:--)

• Jaroboi77

Omaa nimeä on kyllä juhlittu kastepäivänä, että en nuista virallisista tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3387
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe