Onko romanssi Turkissa varma

Tytöt Ristiinasta

Olemme 21 34 tytöt Ristiinasta.Molemmat olemme eronneita ja haluamme pientä sekkailua.Olemme tätä palstaa seuranneet ja lukeneet että Turkki olisi hyvä mesta biletykseen.Onko näin kertokaa kokemuksia minne päin Turkkia kantsii mennä? Meidän lähtö on 2viikon kuluttua

12

2326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tuota tuota

      Tuollaisten aloittelevien junttimuslimienhuorien kannattaa matkustaa niille alueille, joissa paikallisilla miehillä on tiukinta eli omiin, lähinnä orjien asemassa oleviin, naisiin ei saa koskea ennen avioliittoa. Siellä olette lampaiden ja bordellien korvikkeita eli täsmälleen omalla tasollanne.

    • tietoa biletyksestä

      Pysykää Ristiinassa ja käykää paikallisessa keppanabaarissa, siellä parkaat "makkarat" ilman tauteja,....? Ei teillä olisi mitään vientiä siellä, jos olisi paljon eroja jakaa palveluksista, näin on

      • reisssu aina piristää

        Tosi kivoja vastauksia olette saaneet!! Itse varattu mutta voisin suositella Marmarista jos voin suositella..! ja Alanya tuntui ihan mukavalt.Treffejä tuli vaikka olin muksun kanssa liikkeellä!? Itsetunto kyllä nousi kohisten ,ja sitähän me kadehtivat suomalaiset tarvitsemme .Menkää ihmeessä,saatte voimaa tulevaa talvea varten


      • käyn
        reisssu aina piristää kirjoitti:

        Tosi kivoja vastauksia olette saaneet!! Itse varattu mutta voisin suositella Marmarista jos voin suositella..! ja Alanya tuntui ihan mukavalt.Treffejä tuli vaikka olin muksun kanssa liikkeellä!? Itsetunto kyllä nousi kohisten ,ja sitähän me kadehtivat suomalaiset tarvitsemme .Menkää ihmeessä,saatte voimaa tulevaa talvea varten

        Mulla oli paikat niin paljo tavaraa täynnä että jaksoin syömättä koko talven, todella ravitsevaa ja proteiini pitoista.


    • ikinä.

      Olin turkissa,löysin Ahmetin ihanimman miehen ikinä,ja oli ihanat lemmen leikit.Paikat olivat kipeät vielä loman jälkeenkin.niin sanottu tosi ori.

    • mahtavaa

      Turkissa löytää ihania miehiä, olen ollut siellä joka vuosi kaksi viikkoa ja on ollut ihanaa ratsastella. Mutta hiukan on aina paikat kipeenä kun niillä on niin isot sapelit.

      • uskoa

        näitä juttuja ihanista miehistä,sillä oikeesti ne on 16-vuotiaan tasolla oleviä pentuja.Ei koulutusta ei kunnon työtä .


      • olon kanssa.kysyn vaan?
        uskoa kirjoitti:

        näitä juttuja ihanista miehistä,sillä oikeesti ne on 16-vuotiaan tasolla oleviä pentuja.Ei koulutusta ei kunnon työtä .

        Mitä tekemistä on koulutuksella sännyssä olon kanssa,kysyn vaan?


      • että kaikki
        olon kanssa.kysyn vaan? kirjoitti:

        Mitä tekemistä on koulutuksella sännyssä olon kanssa,kysyn vaan?

        Turkkilaiselle kelpaa kaikki ,samoin suomalaisille peräkammari tytöilla kunhan on turkkilainen muulla ei niin väliä.


    • vaan

      ja tuliaisetkin on taattu. Varatkaa jo aika terkkariin ennen lähtöä.

    • jos haluaa bilettää

      niin Marmaris on paras mesta Turkissa.miehet on komeita ja aina lääppimässä siellä ja pitää suomen naisia helppoina saaliina. menin sinne mieskamun kanssa ja vaikka en bilettänyt ees niin kaupassa oli myyjät kähmimässä ja ravintolassa muutamat.Muutama tosi fiksukin oli ja tosi komea mutta marmaris on paikka pintaliitäjille. Vaatteet siellä oli tosi upeita kaupoissa mutta miehet ahdistavia.Muuten sinne vaan jos kaipaa pinnallisuutta taatusti löytyy miestä kuin pipoa. s

      • pojanloppia ne on

        Marmaris kaikkein surkein paikka.Miehet äkäsiä tirisiöitä ja jokaisella tuntu olevan lapsi suomalaisen naisen kanssa.Parenpiakin paikkoja löytyy ja fiksunpia miehiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      320
      3273
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2657
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2463
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1985
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      19
      1481
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1396
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1238
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1201
    Aihe