Oletko käynyt Turkin Alanyassa paikassa Happy Days? Kerrotko millaista palvelua oli? Millainen taso? Tutustuitko henkilökuntaan? Kerro plussat ja miinukset. Kiitti.
Oikeaa tietoa vailla
5
844
Vastaukset
- pyhis62
Kiva paikka hyvää palvelua.Miehet tosi ihania ..oli pikkanen romansikin yhden kanssa..hyvä paikka jos olet sinkku
- uteliaisuus voittaa
muistatko nimen, kenen kanssa romanssi. Itsellä ei nyt aikomusta romanssiin vaikka sinkku olenkin. Minkä niminen hän oli ja minkä ikäinen, olisi tärkeää mulle tietää. Kiitos.
- kyllä menee.
Saanti on varmaa,et voi jäädä ilman.Rahaa kyllä menee.
- jos tiedät
mitä tarkoitat saannilla? Tottahan matkailussa menee rahaakin mutta onko Happy Days erikoisen kallis paikka? Olisi tärkeää saada tietää, ihan oikeesti. Oletko itse käynyt siellä? Mitä tarkoitat etten voi jäädä ilman? Jos tarkoitat mitä ajattelen, niin sitä en ole lähdössä hakemaan, en kuulu niihin matkailijoihin. Mulle kulttuuri ja aito maan elämä on tärkeitä tutustua. Kerro lisää.
- seksiä.
jos tiedät kirjoitti:
mitä tarkoitat saannilla? Tottahan matkailussa menee rahaakin mutta onko Happy Days erikoisen kallis paikka? Olisi tärkeää saada tietää, ihan oikeesti. Oletko itse käynyt siellä? Mitä tarkoitat etten voi jäädä ilman? Jos tarkoitat mitä ajattelen, niin sitä en ole lähdössä hakemaan, en kuulu niihin matkailijoihin. Mulle kulttuuri ja aito maan elämä on tärkeitä tutustua. Kerro lisää.
Tarkoitan saannilla ,tietysti rietasta seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1565570
- 1135367
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465012Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302953Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252497- 512327
- 432154
- 231838
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141574Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101536