Aikaisempi elämä

Titanicilla tunkua

Mietin tuossa kun jotakuinkin 80% ihmisistä jotka uskovat aikaisempaan elämään väittävät olleensa Titanicilla, saman verran väittää olleensa myös prinsessoja tai vähintään Lady. Titanicilla on siis ollut noin about miljoona matkustajaa, kyllähän minä olen kuullut että oli iso laiva, mutta en ikinä tajunnut että noin iso.

10

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivaltavan

että, hehän todistavat samalla olleensa jotenkin huonoja ihmisiä ,kun "sielukierto" noin kääntyi syöksyyn sieltä ylhäisyyksistä ! Bad karma! :)

• Dzinni

On useita satoja. Kaikki ovat yleensä olleet jotakin aristokraatteja tai muuten yleviä, paitsi minä.

• naapurin eukko kertoo

täällä on porukka käynyt vaihtumassa tässä välissä kun ikää tullut itse kullekin lisää..ja taas lähdetään a:sta liikkeelle nähtävästi. Kyllä monilla tuo entisten elämien muistaminen jossain vaiheessa viriää tavalla tai toisella. Itellä on aika loogiset nuo entisten elämien muistamiset ja olen oppinut myös että aika, ajan kulku, onkin melko jännittävä kapine syklisessä aikamuodossaan kun jokin asia tuleekin ajankohtaiseksi koskien entisten elämien muistumia ja tapahtumia, aivan kuten kello käy vuorokauden ajat tai vuodessa vuodenajat, jolloin mietitään tiettyjä asioita tiettyihin aikoihin tai kohdataan jälleen jokin asia kun on "oikea hetki" .

Muistumia on tullut mieleen joillakin paikkakunnilla tai joistakin maista. Lienen aika erilainen siten kun muistan elämiäni useitakin, viimeisenkin erittäinkin tarkkaan enkä siitä mielelläni ylpeile. Olen niistä tännekin joskus laittanut jotakin, mutta itsensä toistaminen on melko tylsää puuhaa.

Siksi jälleensyntyminenkin on olemassa, jotta sieluolento voisi jatkaa, mutta uusiutuneena, uudelleen muuntuneena, syntinsä anteeksi saaneena eli muistamatta täysin sitä kaikkea oloa tai moskaa ja tuskaa mitä on edellisissä elämissä käynyt läpi.

Mitä entisistä elämistä jää käteen? Sitä tuleekin tarkemmin miettiä. Helpoiten on muistettavissa entisten elämien vaiheista ne, joissa on kokenut suuria emotionaalisia tai muuten elämässä merkittäviä hetkiä. Myös sitoutuminen ja kotiseuturakkaus ovat merkittäviä muistoihin painuvia asioita. Rakkaus ja kuolema, suru. Suuret tapahtumat tai jokin asia joka on toistunut jossakin elämässä, kuten työnteko tai asuminen tietyllä seudulla, uskonnollisuus.

Karma herättää ihmisissä myös erilaisia luonteenpiirteitä ja taipumuksia. Syvä kiinnostus tai luontainen taipumus ellei peräti lahjakkuus johonkin asiaan liittyen voi kieliä menneistä muistoista jotka muhivat alitajunnassa. Useissa elämissä keskenään eläneet ihmiset kohtaavat uudelleen ja muodostavat keskenään uusia siteitä eri rooleissa toisiinsa nähden. Siksi tosirakkaus on aina ollut kautta aikain niin mystinen asia, siihen liittyy jotakin yhtä ikuista kuin tähtien loisto öisellä taivaalla.

Ja heitäs nuo leidi ja titanikkijutut romikseen, kyllä me ihan oikeasti synnytään uudelleen, ei se mitään satua ole.

• kaikki epäilijät tulette vielä yllättymään.
        Titanicissa meni n 900 henkilöä en muista tarkkaan. Kleopatroja on ollut 7 argeologien mukaan.

Kyllä me ollaan oltu, piikoja, renkejä, maanviljelijöitä, ihan tavallista rahvasta.
        Vaikka alunalkaen meidät on tähdistä tuotu, se alkuihminen?
        Itse olein ed.elämässäni Tundralla poropaimenena. Minulle se on tosi, muiden mielipiteistä en välitä.

• naapurin eukko kertoo
        maagikko kirjoitti:

kaikki epäilijät tulette vielä yllättymään.
        Titanicissa meni n 900 henkilöä en muista tarkkaan. Kleopatroja on ollut 7 argeologien mukaan.

Kyllä me ollaan oltu, piikoja, renkejä, maanviljelijöitä, ihan tavallista rahvasta.
        Vaikka alunalkaen meidät on tähdistä tuotu, se alkuihminen?
        Itse olein ed.elämässäni Tundralla poropaimenena. Minulle se on tosi, muiden mielipiteistä en välitä.

Olin ed. elämässä lähinnä pirkanmaalla asuva nainen, kuten nytkin, paljon muutteleva, kuten nytkin. Suuresti yhdistävä tekijä tämän viimeksi eletyn elämän kanssa on lähisukulaiset, jotka ovat uudestaan lähisukulaisia, siis he, jotka olivat läheisiä kuollessani viimeksi, eli puoliso ja poika.

Tässä elämässä he ovat päinvastaisissa rooleissa: Ed. elämäni poika onkin nyt isäni. Toinen puoliso joka oli minulla kuollessa, on nyt poikani. Kun kerran näin asiat menevät, ei ole ihme että ihmiset eivät halua tosiaankaan kaikkea muistaa. Se on se Raamatussa mainittu armahdus synneistä eli unohtaminen, emme muista kuka olimme ennen kuin synnyimme.

Vain totuutta elämässä pyyteettömästi rakastava voi pystyä muistamaan. Vanhat sielut ovat tässä lajissa ilman muuta pidemmällä koska ovat eläneet täällä niin monta elämää, että alkaa jo ihan harmittaa. Aina samat asiat kun toistuvat toistuvat eikä ihmiset näytä oppivan kovin nopeasti. Huolestuttavin ajatus on syntyä tänne vielä uudelleen näkemään, mitä tuhoa ihminen on saanut aikaan vaikka kahdensadan vuoden päässä :(

• naapurin eukko kertoo kirjoitti:

Olin ed. elämässä lähinnä pirkanmaalla asuva nainen, kuten nytkin, paljon muutteleva, kuten nytkin. Suuresti yhdistävä tekijä tämän viimeksi eletyn elämän kanssa on lähisukulaiset, jotka ovat uudestaan lähisukulaisia, siis he, jotka olivat läheisiä kuollessani viimeksi, eli puoliso ja poika.

Tässä elämässä he ovat päinvastaisissa rooleissa: Ed. elämäni poika onkin nyt isäni. Toinen puoliso joka oli minulla kuollessa, on nyt poikani. Kun kerran näin asiat menevät, ei ole ihme että ihmiset eivät halua tosiaankaan kaikkea muistaa. Se on se Raamatussa mainittu armahdus synneistä eli unohtaminen, emme muista kuka olimme ennen kuin synnyimme.

Vain totuutta elämässä pyyteettömästi rakastava voi pystyä muistamaan. Vanhat sielut ovat tässä lajissa ilman muuta pidemmällä koska ovat eläneet täällä niin monta elämää, että alkaa jo ihan harmittaa. Aina samat asiat kun toistuvat toistuvat eikä ihmiset näytä oppivan kovin nopeasti. Huolestuttavin ajatus on syntyä tänne vielä uudelleen näkemään, mitä tuhoa ihminen on saanut aikaan vaikka kahdensadan vuoden päässä :(

Aulikki ja Sepo Klaamin mukana kulkeva karjalais tyttö Carmen on ollut Titanikilla.
        Suivaannuin silloin 1983 senverran että istuin päiviä yliopiston kirjaston mikro filmeillä lukien listaa hukkuneista. Yhtään kotkan itäpuolelta ei löytynyt, eikä nimelläkään. Aulikki välitti karjalanmurteella Carmenin asioita- Etenkin Carmen tykkäsi kun siihen pusupankkiin laittoivat kuuntelijat rahaa.
        Nykyään Carmenia kutsutaan enkeli tytöksi joka antaa käsittää olevansa Sepon ja Aulikin lapsi.
        Seppoa kutsutaan "Maestroksi"

Jos jostain löydät vanhan kirjan nimeltä Sininen saari, siinä kerrotaan Titanikin uppoamisesta, siitä kuinka suuri joukko henkiä nousi meretä ja heidät ohjattiin puolimatkan grouviin, siniselle saarelle.
        Kirjan kertoja on toimittaja joka hukkui Titanikin mukana ja englantilainen meedio otti vastaan kertomuksensa.

• naapurin eukko kertoo kirjoitti:

"Kun kerran näin asiat menevät, ei ole ihme että ihmiset eivät halua tosiaankaan kaikkea muistaa. "

Tässä kohtaahan on hyvin loogista ajattella, että sen takia varmaan vanhat sielut muistavatkin, koska he ovat tasapainoisempia, eivätkä ala hötkyilemään entiksia ja suhteita vanhoihin tuttuihin ajatellessaan. Noh, varmaan aika itsestäänselvä asia se tuokin on..

"Aina samat asiat kun toistuvat toistuvat eikä ihmiset näytä oppivan kovin nopeasti."

Eikö ole hieno asia se "armahdus"? ;)

Enivei, usein ajattelaan tuota muistamista mörkönä. Itse ajattelen sitä lahjana, mikä antaa ainakin omassa kehityksessä aika ison etulyöntiaseman. Kunhan nyt ensin surkuttelee entisiä hölmöilyjään ja suhteitaan sukukulaisiinsa ja maailman surkeutta kyllästymiseen asti.

• naapurin eukko kertoo:
        "Ja heitäs nuo leidi ja titanikkijutut romikseen, kyllä me ihan oikeasti synnytään uudelleen, ei se mitään satua ole."

Äläs nyt, kyllä noita leidejä ja titanikkilaisia ihan oikeasti on ollut pilvin pimein. Jälleensyntymän ympärillä meuhkataan aivan tolkuttomasti ja uskotaan vaikka mihin. Se ei tietenkään estä kyseisen ilmiö olemassaoloa. Mutta nuo jutut pitäisi aina pyrkiä mahdollisuuksien mukaan tarkistamaan, muuten ollaan vain uskon varassa.

Maagikolle kiitos sen Plaamien tytön tarkistamisesta. Eikä sellaista sitten todellisuudessa Titanicilla ollutkaan, mikä on valitettavan monen tarkistuksen tulos. Ian Stevenson sentään aikanaan teki tarkkaa työtä ja pystyi tarkistuksissa vahvistamaan jälleensyntymämuistojen olevan toisinaan oikeata tietoa.

• Pof. Stevenson
        okivi kirjoitti:

naapurin eukko kertoo:
        "Ja heitäs nuo leidi ja titanikkijutut romikseen, kyllä me ihan oikeasti synnytään uudelleen, ei se mitään satua ole."

Äläs nyt, kyllä noita leidejä ja titanikkilaisia ihan oikeasti on ollut pilvin pimein. Jälleensyntymän ympärillä meuhkataan aivan tolkuttomasti ja uskotaan vaikka mihin. Se ei tietenkään estä kyseisen ilmiö olemassaoloa. Mutta nuo jutut pitäisi aina pyrkiä mahdollisuuksien mukaan tarkistamaan, muuten ollaan vain uskon varassa.

Maagikolle kiitos sen Plaamien tytön tarkistamisesta. Eikä sellaista sitten todellisuudessa Titanicilla ollutkaan, mikä on valitettavan monen tarkistuksen tulos. Ian Stevenson sentään aikanaan teki tarkkaa työtä ja pystyi tarkistuksissa vahvistamaan jälleensyntymämuistojen olevan toisinaan oikeata tietoa.

Googleta "Stevenson"

• Qadesha

Jokusen edellisiin elämiin(sä) uskovan ihmisen olen kohdannut ja olen sellainen itsekin, mutta yksikään ei ole höpissyt yhtikäs mitään Titanicista. Eikä myöskään Lady Dianasta - joka hemmetti soikoon kuoli ihan taannoin, eihän häneksi itseään uskova olisi vasta kuin lapsi!, eikä Napoleonista eikä Tutankhamonista ja siinähän nämä tärkeimmät olivatkin.

Ehkä se on paremminkin niin että 80 % reinkarnaatioon uskomattomista uskoo että lähes kaikki edellisiin elämiin uskovat uskovat olleensa Napoleon tai Tutankhamon tai joku muu "tärkeä" tyyppi?

Jokainen elämä on tärkeä. Ketä me olemme päättämään mikä elämä on kullekin entiteetille jotenkin erikoisen merkittävä ja mikä ei? Voihan olla että paviaanin paskahuusissa asuva liassa möyrivä tyyppi oppii elämänsä aikana enemmän kuin silkissä sametissa äljennellyt jonninjoutava kuninkaallinen joita niitäkin riittää kymmenen joka oksalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe