Mitenkäs tuo Italian anniskelupolitiikka menee? Olen kuullut että olisi 16 se ikä kun saa vetää pellin kiinni laillisesti...
Anniskelu?
6
653
Vastaukset
- italiassa
Kyllähän sinä saat lasin juotavaa vaikka olet ehkä nuorenlainen mutta sitä pidetään kyllä kummajaisena jos menet baarimikolta alkoholia pyytämään. Taidat olla ainoa niin nuori baarissa:. Sitä paitsi humaltuminen on hyvin rumaa. Tuskin tulet näkemään humaltuneita, pelti kiinni, ei edes horjahdella. Hävetä saat, eipä muuta.
- vedetä...
Ei Italiassa vedetä peltejä kiinni! Jäähän kotiin vähän kasvamaan ja sivistymään!
- Tiedonjanoinen
Täällähän suututaan helposti... Ja tuolla "pelti kiinni" jutulla tarkoitan enemmän että koska saa juoda. Ei tarvitse heti alkaa riehumaan. Onko tylsää?
- luvan antaa
Tiedonjanoinen kirjoitti:
Täällähän suututaan helposti... Ja tuolla "pelti kiinni" jutulla tarkoitan enemmän että koska saa juoda. Ei tarvitse heti alkaa riehumaan. Onko tylsää?
baarimikko.
- Tiedonjanoinen
luvan antaa kirjoitti:
baarimikko.
...kiusallisten tilanteden välttämiseksi. Onko se rikos?
- Vagabonda
Kuten jo nuo edelliset vastaajat sinua opastavat niin Italia ei ole todellakaan oikea paikka örveltämiselle. Siellä nuoretkin pitävät säälittävänä sitä, jolla on niin heikko itsekontrolli, että juo itsensä humalaan. Ja tämä on ihan totta, sen verran olen sisällä sikäläisessä elämänmenossa. Italiaan kannattaa siis mennä ihan jotakin muuta varten. Mutta tietysti, kukin kantaa oman häpeänsä itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240