Mitenkäs tuo Italian anniskelupolitiikka menee? Olen kuullut että olisi 16 se ikä kun saa vetää pellin kiinni laillisesti...
Anniskelu?
6
629
Vastaukset
- italiassa
Kyllähän sinä saat lasin juotavaa vaikka olet ehkä nuorenlainen mutta sitä pidetään kyllä kummajaisena jos menet baarimikolta alkoholia pyytämään. Taidat olla ainoa niin nuori baarissa:. Sitä paitsi humaltuminen on hyvin rumaa. Tuskin tulet näkemään humaltuneita, pelti kiinni, ei edes horjahdella. Hävetä saat, eipä muuta.
- vedetä...
Ei Italiassa vedetä peltejä kiinni! Jäähän kotiin vähän kasvamaan ja sivistymään!
- Tiedonjanoinen
Täällähän suututaan helposti... Ja tuolla "pelti kiinni" jutulla tarkoitan enemmän että koska saa juoda. Ei tarvitse heti alkaa riehumaan. Onko tylsää?
- luvan antaa
Tiedonjanoinen kirjoitti:
Täällähän suututaan helposti... Ja tuolla "pelti kiinni" jutulla tarkoitan enemmän että koska saa juoda. Ei tarvitse heti alkaa riehumaan. Onko tylsää?
baarimikko.
- Tiedonjanoinen
luvan antaa kirjoitti:
baarimikko.
...kiusallisten tilanteden välttämiseksi. Onko se rikos?
- Vagabonda
Kuten jo nuo edelliset vastaajat sinua opastavat niin Italia ei ole todellakaan oikea paikka örveltämiselle. Siellä nuoretkin pitävät säälittävänä sitä, jolla on niin heikko itsekontrolli, että juo itsensä humalaan. Ja tämä on ihan totta, sen verran olen sisällä sikäläisessä elämänmenossa. Italiaan kannattaa siis mennä ihan jotakin muuta varten. Mutta tietysti, kukin kantaa oman häpeänsä itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086