Arimidex

5 vuoden kuurini

loppumaisillaan. Millaiset vieroitusoireet siitä? Onko kokemuksia? Tarkoitan sitä, että ensin meni pari vuotta, että elimistö tottui lääkkeeseen, eli lääkehän estää kaiken estrogeenin. Lopetuksen jälkeen oma tuotanto hieman elpyy, joten vaihdevuosioireet tulevat takaisin. Ei kiva, mutta pakko on kaikki kestää.Oli nimittäin melkoisen hikiset pari vuotta. Nyt on ollut helpompaa.

21

4027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

vuoden verran ja jalkoja särki suunnattomasti,eilen syöpiksellä vaihdettiin lääke johonkin,oliko se Aromaasi?2 viikkoa aluksi pitää olla ilman lääkkeitä.

• en tiedä

..ira¤ nyt vuosi siitä,kun hoidot loppui? Eikös nämä syöpälääkkeet aloiteta heti kun on saatu viimeinen sytostaatti hoito? Minä olen syönyt arimidexeja nyt 3.vuotta ,en ole ainakaan huomannut mitään sivuvaikutuksia,ikä kun tuo muutenkin jo kolotuksia päälle kuusikymppiselle:)

• Ira¤
        en tiedä kirjoitti:

..ira¤ nyt vuosi siitä,kun hoidot loppui? Eikös nämä syöpälääkkeet aloiteta heti kun on saatu viimeinen sytostaatti hoito? Minä olen syönyt arimidexeja nyt 3.vuotta ,en ole ainakaan huomannut mitään sivuvaikutuksia,ikä kun tuo muutenkin jo kolotuksia päälle kuusikymppiselle:)

sytostaatit ja säteet loppuivat 12.9 siitä eteenpäin olen syönyt Aridimexiä.Nyt pidän 2 viikon tauon,ja aloitan Aromasiinin,josko tuo jalka särky sitten loppuisi,tai edes hieman helpottaisi,polviin kertyy nestettä,mutta kävelen tunnin verran päivässä.Nyt en viikkoon ole lenkkeillyt,kyllä niin on kipua.Hienoa jotta sinulle ne ovat käyneet,ilman oireita.Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

• sitten uusia
        Ira¤ kirjoitti:

sytostaatit ja säteet loppuivat 12.9 siitä eteenpäin olen syönyt Aridimexiä.Nyt pidän 2 viikon tauon,ja aloitan Aromasiinin,josko tuo jalka särky sitten loppuisi,tai edes hieman helpottaisi,polviin kertyy nestettä,mutta kävelen tunnin verran päivässä.Nyt en viikkoon ole lenkkeillyt,kyllä niin on kipua.Hienoa jotta sinulle ne ovat käyneet,ilman oireita.Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin.

syöpäpotilaita,sinutko leikattiin vuoden - 08. helmikuussa? Minulla oli leikkaus v. - 07 maaliskuussa Minulla on tamofen ja paitsi hikoilu,muita vaivoja ei ole.

• lipsahtikaan..
        sitten uusia kirjoitti:

syöpäpotilaita,sinutko leikattiin vuoden - 08. helmikuussa? Minulla oli leikkaus v. - 07 maaliskuussa Minulla on tamofen ja paitsi hikoilu,muita vaivoja ei ole.

Ira kirjoittaa 7.5. "Aamulenkki heitetty" ja 8.5. "viikkoon en ole lenkkeillyt".. Mitähän tässä taas uskoisi, vai uskoisiko mitään?

• Ira¤
        lipsahtikaan.. kirjoitti:

Ira kirjoittaa 7.5. "Aamulenkki heitetty" ja 8.5. "viikkoon en ole lenkkeillyt".. Mitähän tässä taas uskoisi, vai uskoisiko mitään?

takoittaa 1-2 tunnin lenkkiä helsingin puolelta Vantaan metsäteille,ja sieltä kotiin n.10km. Pikkulenkkin on pojalle puolikilometriä,mutta usein kierrän kiertoreittiä niin tulee reippaampi olo.

• niin kyllä tämä
        sitten uusia kirjoitti:

nimimerkki ira¤ leikattiin jo vuoden -07. helmikuussa.

• Ira¤
        niin kyllä tämä kirjoitti:

nimimerkki ira¤ leikattiin jo vuoden -07. helmikuussa.

hiuksetkin jo kasvaneet yli hartioiden,vaikka aluksi tuntuo ettei ne kasva lainkaan.

• hiukset..
        Ira¤ kirjoitti:

hiuksetkin jo kasvaneet yli hartioiden,vaikka aluksi tuntuo ettei ne kasva lainkaan.

vajaassa kahdessa vuodessa,minulla olisi jo lähes vyötäröön ellen olisi välillä leikannut:-))

• Ira¤
        hiukset.. kirjoitti:

vajaassa kahdessa vuodessa,minulla olisi jo lähes vyötäröön ellen olisi välillä leikannut:-))

kuinka onnellinen oli kun jo pienet hiukset alut alkoivat kasvamaan,ja ripset.Odotti vaan koska saa heittää peruukin roskikseen.

• vielä vuosi
        Ira¤ kirjoitti:

kuinka onnellinen oli kun jo pienet hiukset alut alkoivat kasvamaan,ja ripset.Odotti vaan koska saa heittää peruukin roskikseen.

Minä aloin syömään Arimidexiksia heti sädehoidon jälkeen ,sitä ennen oli sytostaatit. Siitä tulee nyt 4 vuotta, ei minkäänlaisia muita sivuvaikutuksia kuin hikoilut, ne alkoi uudelleen, mutta pikkuhiljaa ovat vähentyneet...vielä vuosi.

• Ira¤
        vielä vuosi kirjoitti:

Minä aloin syömään Arimidexiksia heti sädehoidon jälkeen ,sitä ennen oli sytostaatit. Siitä tulee nyt 4 vuotta, ei minkäänlaisia muita sivuvaikutuksia kuin hikoilut, ne alkoi uudelleen, mutta pikkuhiljaa ovat vähentyneet...vielä vuosi.

olet jo voitonpuolella.Niin erilailla kehomme toimii.toiselle tulee kuumiaaaltoja,ja toiselle jalkoihin kovat säryt.Jatka vaan loppuun asti,kun ei kammempia oireita tule.

• Anonyymi

Arimidex ilman reseptiä - https://https://topeuro-shop.com/buy-arimidex-fi.html?wm=11492&tr=8027
        Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

• ap.

Olisiko täällä ketään, jolla olisi kokemusta 5 vuoden arimidex-kuurista. Miten sen lopetus onnistui 5 vuoden jälkeen?

• söi ja ...

Naapurini lopetti 5 vuoden syönnin joulun aikaan ja hyvin on mennyt, ei mitään oireita lopettamisesta,joten kaikki ok.

• nainen vm38

reilu vuosi sitten.Ei mitään vieroitusoireita.Hikoilua kyllä jäi.

• vastaajille!

Huoli jäi pois; onhan niitä kertynytkin tämän viiden vuoden aikana, elossa ollaan, Kiitos Jumalalle!

• Ira¤
        vastaajille! kirjoitti:

Huoli jäi pois; onhan niitä kertynytkin tämän viiden vuoden aikana, elossa ollaan, Kiitos Jumalalle!

lopetin,kivut jäi,ja tuli kovaa hikoilua.Toivottavasti seuraava lääke sopisi.

• lopettanut ...
        Ira¤ kirjoitti:

lopetin,kivut jäi,ja tuli kovaa hikoilua.Toivottavasti seuraava lääke sopisi.

..tämän arimidex - lääkkeen käytön vasta viime viikon perjantaina? Nyt on vasta tiistai joten hyvä että noin nopeasti, muutamassa päivässä loppui jaloistasi ne kivut ja säryt:)

• Ira¤
        lopettanut ... kirjoitti:

..tämän arimidex - lääkkeen käytön vasta viime viikon perjantaina? Nyt on vasta tiistai joten hyvä että noin nopeasti, muutamassa päivässä loppui jaloistasi ne kivut ja säryt:)

ehkä joskus.

• Ira¤
        Ira¤ kirjoitti:

ehkä joskus.

jalkasärkyihin,jotta edes muutaman tunnin saa nukuttua.Lääkäreiltä saamani Buranasta ym.ei ollut mitään hyötyä.Tänää lähden kaupungille tyttäreni kanssa,ja käyn työpaikallani,siellä on vapaaehtoinen tuuraaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1506
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      28
      1379
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1318
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      220
      1189
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1041
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      285
      956
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      76
      954
    Aihe