PIENOISMALLIOSIA EI ENÄÄ TULE MYYNTIIN ESIM.ÄRRÄLLE? MITEN NE VOIDAAN LOPETTAA KESKENKAIKEN.
MIKSI
3
841
Vastaukset
- yleisempää mielenkiintoa
"Rakenna oma aurinkokunta" -sarjan numero 8 ainakin vielä on myynnissä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id='898643' Tosin ei ehkä ihan _kaikissa_ R-kioskeissa. Mielestäni tuo rakennussarja ei Lehtipisteen sivujen mukaan ole "poistunut valikoimista". Voihan sinne Lehtipisteelle kylläkin lähettää palautetta ja ilmaista kannatuksensa rakennussarjalle jos tuntuu siltä että he sitä hylkivät: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/palaute.pl Kannattaa kuitenkin tarkistaa olisiko lehti myynnissä jossakin toisessa R-kioskissa. Hmmm, itse asiassa _tilauksen_ mukana on jo tullut lehden numero 9 jota en ole nähnyt R-kioskissa. Olisikohan tosiaan noin että lehden myynti olisi loppunut R-kiskoissa? Onko sinulla oikein jokin "virallinen tieto" asiasta, vai perustuuko käsityksesi vain siihen että tiettyä lehteä ei ole ollut tietyssä kioskissa myytävänä? "Rakenna oma aurinkokunta"-sarjan voi tilata haluamakseen ajaksi (kun lopettaa tilauksen erikseen jos ei halua jatkaa): http://rakenna-aurinkokunta.com/subscribe.html Tilauksen voinee aloittaa myös haluamastaan numerosta, ei tarvitse aloittaa alusta jos on jo hommannut alkupään lehtiä.
- siitäkö ärräpäät?
Toivoisin todella että R-kioski jatkaisi ainakin lehteen numero 11 saakka joka täydentäisi mallin sen vaiheen johon lehti numero 8 kuuluu. Tai ehkä jopa siihen saakka että Mars saadaan mukaan kuvioihin. Vajaaksihan se silloin jää, mutta voisi silti olla tuollaisena kohtalaisen jees. Mallin mittakaava menee häiritsevästi pieleen Marsin jälkeen (jättiläisplaneetat ovat aivan liian lähellä aurinkoa), joten puuttuvat osat ei niin paljon sureta. Sitten täytyisi vielä myöhemmin saada alustan lopun osat ja ehkä moottorikin. Mutta saahan ne lehdet sieltä pääkallonpaikaltakin jos R-kioskista ei löydy.
- tilanne ohi :-)
Ainakin jo eilen näkyi olevan R-kioskilla "Rakenna oma aurinkokunta" -rakennussarjan lehteä numero 9 myynnissä, joten ei sarjan myynti ole ainakaan numeroon 8 loppunut. Sarjaa ei kuitenkaan välttämättä ole aivan kaikissa kioskeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368