MIKSI

AURINKOKUNTA

PIENOISMALLIOSIA EI ENÄÄ TULE MYYNTIIN ESIM.ÄRRÄLLE? MITEN NE VOIDAAN LOPETTAA KESKENKAIKEN.

3

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleisempää mielenkiintoa

      "Rakenna oma aurinkokunta" -sarjan numero 8 ainakin vielä on myynnissä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id='898643' Tosin ei ehkä ihan _kaikissa_ R-kioskeissa. Mielestäni tuo rakennussarja ei Lehtipisteen sivujen mukaan ole "poistunut valikoimista". Voihan sinne Lehtipisteelle kylläkin lähettää palautetta ja ilmaista kannatuksensa rakennussarjalle jos tuntuu siltä että he sitä hylkivät: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/palaute.pl Kannattaa kuitenkin tarkistaa olisiko lehti myynnissä jossakin toisessa R-kioskissa. Hmmm, itse asiassa _tilauksen_ mukana on jo tullut lehden numero 9 jota en ole nähnyt R-kioskissa. Olisikohan tosiaan noin että lehden myynti olisi loppunut R-kiskoissa? Onko sinulla oikein jokin "virallinen tieto" asiasta, vai perustuuko käsityksesi vain siihen että tiettyä lehteä ei ole ollut tietyssä kioskissa myytävänä? "Rakenna oma aurinkokunta"-sarjan voi tilata haluamakseen ajaksi (kun lopettaa tilauksen erikseen jos ei halua jatkaa): http://rakenna-aurinkokunta.com/subscribe.html Tilauksen voinee aloittaa myös haluamastaan numerosta, ei tarvitse aloittaa alusta jos on jo hommannut alkupään lehtiä.

    • siitäkö ärräpäät?

      Toivoisin todella että R-kioski jatkaisi ainakin lehteen numero 11 saakka joka täydentäisi mallin sen vaiheen johon lehti numero 8 kuuluu. Tai ehkä jopa siihen saakka että Mars saadaan mukaan kuvioihin. Vajaaksihan se silloin jää, mutta voisi silti olla tuollaisena kohtalaisen jees. Mallin mittakaava menee häiritsevästi pieleen Marsin jälkeen (jättiläisplaneetat ovat aivan liian lähellä aurinkoa), joten puuttuvat osat ei niin paljon sureta. Sitten täytyisi vielä myöhemmin saada alustan lopun osat ja ehkä moottorikin. Mutta saahan ne lehdet sieltä pääkallonpaikaltakin jos R-kioskista ei löydy.

    • tilanne ohi :-)

      Ainakin jo eilen näkyi olevan R-kioskilla "Rakenna oma aurinkokunta" -rakennussarjan lehteä numero 9 myynnissä, joten ei sarjan myynti ole ainakaan numeroon 8 loppunut. Sarjaa ei kuitenkaan välttämättä ole aivan kaikissa kioskeissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe