MIKSI

AURINKOKUNTA

PIENOISMALLIOSIA EI ENÄÄ TULE MYYNTIIN ESIM.ÄRRÄLLE? MITEN NE VOIDAAN LOPETTAA KESKENKAIKEN.

3

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleisempää mielenkiintoa

      "Rakenna oma aurinkokunta" -sarjan numero 8 ainakin vielä on myynnissä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id='898643' Tosin ei ehkä ihan _kaikissa_ R-kioskeissa. Mielestäni tuo rakennussarja ei Lehtipisteen sivujen mukaan ole "poistunut valikoimista". Voihan sinne Lehtipisteelle kylläkin lähettää palautetta ja ilmaista kannatuksensa rakennussarjalle jos tuntuu siltä että he sitä hylkivät: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/palaute.pl Kannattaa kuitenkin tarkistaa olisiko lehti myynnissä jossakin toisessa R-kioskissa. Hmmm, itse asiassa _tilauksen_ mukana on jo tullut lehden numero 9 jota en ole nähnyt R-kioskissa. Olisikohan tosiaan noin että lehden myynti olisi loppunut R-kiskoissa? Onko sinulla oikein jokin "virallinen tieto" asiasta, vai perustuuko käsityksesi vain siihen että tiettyä lehteä ei ole ollut tietyssä kioskissa myytävänä? "Rakenna oma aurinkokunta"-sarjan voi tilata haluamakseen ajaksi (kun lopettaa tilauksen erikseen jos ei halua jatkaa): http://rakenna-aurinkokunta.com/subscribe.html Tilauksen voinee aloittaa myös haluamastaan numerosta, ei tarvitse aloittaa alusta jos on jo hommannut alkupään lehtiä.

    • siitäkö ärräpäät?

      Toivoisin todella että R-kioski jatkaisi ainakin lehteen numero 11 saakka joka täydentäisi mallin sen vaiheen johon lehti numero 8 kuuluu. Tai ehkä jopa siihen saakka että Mars saadaan mukaan kuvioihin. Vajaaksihan se silloin jää, mutta voisi silti olla tuollaisena kohtalaisen jees. Mallin mittakaava menee häiritsevästi pieleen Marsin jälkeen (jättiläisplaneetat ovat aivan liian lähellä aurinkoa), joten puuttuvat osat ei niin paljon sureta. Sitten täytyisi vielä myöhemmin saada alustan lopun osat ja ehkä moottorikin. Mutta saahan ne lehdet sieltä pääkallonpaikaltakin jos R-kioskista ei löydy.

    • tilanne ohi :-)

      Ainakin jo eilen näkyi olevan R-kioskilla "Rakenna oma aurinkokunta" -rakennussarjan lehteä numero 9 myynnissä, joten ei sarjan myynti ole ainakaan numeroon 8 loppunut. Sarjaa ei kuitenkaan välttämättä ole aivan kaikissa kioskeissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe