PIENOISMALLIOSIA EI ENÄÄ TULE MYYNTIIN ESIM.ÄRRÄLLE? MITEN NE VOIDAAN LOPETTAA KESKENKAIKEN.
MIKSI
3
841
Vastaukset
- yleisempää mielenkiintoa
"Rakenna oma aurinkokunta" -sarjan numero 8 ainakin vielä on myynnissä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id='898643' Tosin ei ehkä ihan _kaikissa_ R-kioskeissa. Mielestäni tuo rakennussarja ei Lehtipisteen sivujen mukaan ole "poistunut valikoimista". Voihan sinne Lehtipisteelle kylläkin lähettää palautetta ja ilmaista kannatuksensa rakennussarjalle jos tuntuu siltä että he sitä hylkivät: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/palaute.pl Kannattaa kuitenkin tarkistaa olisiko lehti myynnissä jossakin toisessa R-kioskissa. Hmmm, itse asiassa _tilauksen_ mukana on jo tullut lehden numero 9 jota en ole nähnyt R-kioskissa. Olisikohan tosiaan noin että lehden myynti olisi loppunut R-kiskoissa? Onko sinulla oikein jokin "virallinen tieto" asiasta, vai perustuuko käsityksesi vain siihen että tiettyä lehteä ei ole ollut tietyssä kioskissa myytävänä? "Rakenna oma aurinkokunta"-sarjan voi tilata haluamakseen ajaksi (kun lopettaa tilauksen erikseen jos ei halua jatkaa): http://rakenna-aurinkokunta.com/subscribe.html Tilauksen voinee aloittaa myös haluamastaan numerosta, ei tarvitse aloittaa alusta jos on jo hommannut alkupään lehtiä.
- siitäkö ärräpäät?
Toivoisin todella että R-kioski jatkaisi ainakin lehteen numero 11 saakka joka täydentäisi mallin sen vaiheen johon lehti numero 8 kuuluu. Tai ehkä jopa siihen saakka että Mars saadaan mukaan kuvioihin. Vajaaksihan se silloin jää, mutta voisi silti olla tuollaisena kohtalaisen jees. Mallin mittakaava menee häiritsevästi pieleen Marsin jälkeen (jättiläisplaneetat ovat aivan liian lähellä aurinkoa), joten puuttuvat osat ei niin paljon sureta. Sitten täytyisi vielä myöhemmin saada alustan lopun osat ja ehkä moottorikin. Mutta saahan ne lehdet sieltä pääkallonpaikaltakin jos R-kioskista ei löydy.
- tilanne ohi :-)
Ainakin jo eilen näkyi olevan R-kioskilla "Rakenna oma aurinkokunta" -rakennussarjan lehteä numero 9 myynnissä, joten ei sarjan myynti ole ainakaan numeroon 8 loppunut. Sarjaa ei kuitenkaan välttämättä ole aivan kaikissa kioskeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683