PIENOISMALLIOSIA EI ENÄÄ TULE MYYNTIIN ESIM.ÄRRÄLLE? MITEN NE VOIDAAN LOPETTAA KESKENKAIKEN.
Vastaukset 3
- yleisempää mielenkiintoa
"Rakenna oma aurinkokunta" -sarjan numero 8 ainakin vielä on myynnissä: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/lehti.pl?aih=55&id='898643' Tosin ei ehkä ihan _kaikissa_ R-kioskeissa. Mielestäni tuo rakennussarja ei Lehtipisteen sivujen mukaan ole "poistunut valikoimista". Voihan sinne Lehtipisteelle kylläkin lähettää palautetta ja ilmaista kannatuksensa rakennussarjalle jos tuntuu siltä että he sitä hylkivät: http://www.lehtipiste.fi/cgi-bin/palaute.pl Kannattaa kuitenkin tarkistaa olisiko lehti myynnissä jossakin toisessa R-kioskissa. Hmmm, itse asiassa _tilauksen_ mukana on jo tullut lehden numero 9 jota en ole nähnyt R-kioskissa. Olisikohan tosiaan noin että lehden myynti olisi loppunut R-kiskoissa? Onko sinulla oikein jokin "virallinen tieto" asiasta, vai perustuuko käsityksesi vain siihen että tiettyä lehteä ei ole ollut tietyssä kioskissa myytävänä? "Rakenna oma aurinkokunta"-sarjan voi tilata haluamakseen ajaksi (kun lopettaa tilauksen erikseen jos ei halua jatkaa): http://rakenna-aurinkokunta.com/subscribe.html Tilauksen voinee aloittaa myös haluamastaan numerosta, ei tarvitse aloittaa alusta jos on jo hommannut alkupään lehtiä.
- siitäkö ärräpäät?
Toivoisin todella että R-kioski jatkaisi ainakin lehteen numero 11 saakka joka täydentäisi mallin sen vaiheen johon lehti numero 8 kuuluu. Tai ehkä jopa siihen saakka että Mars saadaan mukaan kuvioihin. Vajaaksihan se silloin jää, mutta voisi silti olla tuollaisena kohtalaisen jees. Mallin mittakaava menee häiritsevästi pieleen Marsin jälkeen (jättiläisplaneetat ovat aivan liian lähellä aurinkoa), joten puuttuvat osat ei niin paljon sureta. Sitten täytyisi vielä myöhemmin saada alustan lopun osat ja ehkä moottorikin. Mutta saahan ne lehdet sieltä pääkallonpaikaltakin jos R-kioskista ei löydy.
- tilanne ohi :-)
Ainakin jo eilen näkyi olevan R-kioskilla "Rakenna oma aurinkokunta" -rakennussarjan lehteä numero 9 myynnissä, joten ei sarjan myynti ole ainakaan numeroon 8 loppunut. Sarjaa ei kuitenkaan välttämättä ole aivan kaikissa kioskeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398