mikä ihme turkissa

viehättää

en ole rasisti, mutta tuntuu, että suomi-neidoista ajatellaan Turkissa samalla lailla kun briteistä Ibizalla, että kaikki antaa ja ihan estoitta ja ilman suurempia vaikeuksia? Itse olen nainen, mutta ihmetyttää mikä niissä turkkilaisiss juuri on niin ihanaa? Vai onko se vaan niin halpa lomakohde ja lähellä, että sinne sitten "iskemään" miestä, jos Suomessa ei oikein flaxi käy? Itse olen ollut Turkissa 3 kertaa ja lähinnä vitutti se miesten itseriittoisuus ja se että kuvittelevat olevansa lahjoja Suomen naisille... Vai onko suomalainen nainen todella niin tyhmä, että luulee heidän rakastavan, jos antaa vähän pimpsaa? Vai harrastaako Turkkia juurikin 18-vuotiaat pikkutyhmeliinit?

47

3747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaana.S.

      ihan niin kuin muissakin maissa oli se sitten Turkki, Ruotsi, USA, Kreikka, Venäjä tai kotoinen Suomi jne. on aina niitä miehiä jotka yrittävät iskeä kaikkea liikkuvaa.. ja kuka heihin haksahtaa, noh ihan on oma asiansa ja pahimmilllaan mokansa. Ei pidä yleistää! Turkissakin on miehiä jotka haluavat seksiseikkailuja (kuten muuallakin) mutta enemmistö on naisia kunnioittavia fiksuja ihmisiä jotka eivät pidä naista käyttötavarana. Hyvin paljon on myös naisen omasta käytöksestä kiinni että kuinka häntä kohdellaan. Jostain kumman syystä tällä palstalla on vihan kohde nimenomaan turkkilaisissa miehissä (ja suomalaisissa naisissa), vaikka totuus on ihan toinen. Jostain muualta ne seksimatkailijat ja hameen metsästäjät löytyvät. Todellakin. Pientä kokemusta on, sillä olen ollut kohta 20v oppaana niin Välimerellä kuin Itä-Blokin maissa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin! Itse naisena yksin matkaillena Turkissa ja en Antalyassa tai Alanyassa, kokemukset on hyviä. Ole normi ihminen käyttäydy, niin kaikki ok. Sitäpaitsi Suomesta tulee pikkuriikkisen vähän likkoja verrattuna esim. Englantiin.


    • seksi ja rakkaus

      niitä ei pidä sekottaa keskenään kesäkissan kohdalla. Ei roiku perässä enää kun koneen takavalot näkyy, helppo homma ja flaksi käy aina.

      • päde samat

        asiat? Vai onko ongelma siinä, että flaksi ei käy?


      • reppana parka
        päde samat kirjoitti:

        asiat? Vai onko ongelma siinä, että flaksi ei käy?

        Suomessa on maailman vapaimmat naiset, Turkissa ehkä maailman orjuutetuimmat. Revi siitä idiootti...


      • naiset,
        reppana parka kirjoitti:

        Suomessa on maailman vapaimmat naiset, Turkissa ehkä maailman orjuutetuimmat. Revi siitä idiootti...

        eivät todellakaan ole orjuutettuja! Vaikka muslimimaa Turkki onkin, on se varsin eurooppalainen ja vapaamielinen. Ei pidä louskuttaa leukoja kun ei asiasta mitään tiedä. Suomalaiset naiset ovat vapaita siinä missä muutkin länsimaiset naiset, ei vähempää eikä enempää. Jos ajatellaan naisten suhtautumista seksuaaliseen kanssakäymiseen ovat suomalaiset naiset tutkimusten mukaan kuin pyhäkoulun opettajia verrattuna esim. enlantilaisiin, ruotsalaisiin, tanskalaisiin ja hollantilaisiin naisiin. Suomalaisen naisen maine on hyvä maailmalla vaikka palstan provoilijat muuta antavat ymmärtääkin.


      • ei orjuutettuja
        naiset, kirjoitti:

        eivät todellakaan ole orjuutettuja! Vaikka muslimimaa Turkki onkin, on se varsin eurooppalainen ja vapaamielinen. Ei pidä louskuttaa leukoja kun ei asiasta mitään tiedä. Suomalaiset naiset ovat vapaita siinä missä muutkin länsimaiset naiset, ei vähempää eikä enempää. Jos ajatellaan naisten suhtautumista seksuaaliseen kanssakäymiseen ovat suomalaiset naiset tutkimusten mukaan kuin pyhäkoulun opettajia verrattuna esim. enlantilaisiin, ruotsalaisiin, tanskalaisiin ja hollantilaisiin naisiin. Suomalaisen naisen maine on hyvä maailmalla vaikka palstan provoilijat muuta antavat ymmärtääkin.

        mutta ei myöskään vapaita.Ei turkkilaisella naisella ole sitä vapauta mitä suomalaisella naisella on.Vai pyhäkoulun opettajia salli nauraa.


      • Orja?
        ei orjuutettuja kirjoitti:

        mutta ei myöskään vapaita.Ei turkkilaisella naisella ole sitä vapauta mitä suomalaisella naisella on.Vai pyhäkoulun opettajia salli nauraa.

        Tähän on pakko ihan vastata... Tunnen hyvin monta turkkilaisnaista. Suurin osa heistä ei pidä asemaansa mitenkään orjuutettuna tai vapautta riistävänä. "Vapaus" sanalla on kovin monia eri merkityksiä riippuen kulttuurista. Ystäväni Turkissa taas pitävät meidän asemaamme melko kurjana - miehet eivät pidä meistä huolta, vaan meidän täytyy huolehtia taloudesta, raha-asioista, perheen elatuksesta jne. Minusta tämä meidän käsityksemme naistemme vapaudesta on harhaa. Mihin meillä on vapaus? Mitä sillä vapaudella teemme?


      • hyvin
        ei orjuutettuja kirjoitti:

        mutta ei myöskään vapaita.Ei turkkilaisella naisella ole sitä vapauta mitä suomalaisella naisella on.Vai pyhäkoulun opettajia salli nauraa.

        sinä tunnet Turkkia ja turkkilaisia naisia? Mistä olet tietosi ammentanut? Oletko tutustunut kirjallisuuteen, tehnyt empiirisiä havaintoja vai tuijottanut netistä lomaromanssipalstaa? Kuinka hyvin tunnet erimaalaisia naisia ja heidän suhtautumistaan seksiin matkalla? Tuskin tunnet edes yhtään suomalaista naista!


      • mitä teemme
        Orja? kirjoitti:

        Tähän on pakko ihan vastata... Tunnen hyvin monta turkkilaisnaista. Suurin osa heistä ei pidä asemaansa mitenkään orjuutettuna tai vapautta riistävänä. "Vapaus" sanalla on kovin monia eri merkityksiä riippuen kulttuurista. Ystäväni Turkissa taas pitävät meidän asemaamme melko kurjana - miehet eivät pidä meistä huolta, vaan meidän täytyy huolehtia taloudesta, raha-asioista, perheen elatuksesta jne. Minusta tämä meidän käsityksemme naistemme vapaudesta on harhaa. Mihin meillä on vapaus? Mitä sillä vapaudella teemme?

        vapaudella Sulla ei taida kaikki olla kotona tai tahallasi heittäydyt tyhmäksi.


      • ITELLESKIN
        naiset, kirjoitti:

        eivät todellakaan ole orjuutettuja! Vaikka muslimimaa Turkki onkin, on se varsin eurooppalainen ja vapaamielinen. Ei pidä louskuttaa leukoja kun ei asiasta mitään tiedä. Suomalaiset naiset ovat vapaita siinä missä muutkin länsimaiset naiset, ei vähempää eikä enempää. Jos ajatellaan naisten suhtautumista seksuaaliseen kanssakäymiseen ovat suomalaiset naiset tutkimusten mukaan kuin pyhäkoulun opettajia verrattuna esim. enlantilaisiin, ruotsalaisiin, tanskalaisiin ja hollantilaisiin naisiin. Suomalaisen naisen maine on hyvä maailmalla vaikka palstan provoilijat muuta antavat ymmärtääkin.

        Vielä, se on syntiä. suomi on naisten suhteen jo maineensa myynyt. sivusta seuranneena teille nauretaan oikeesti joka puolella.


      • suomalaisten
        ITELLESKIN kirjoitti:

        Vielä, se on syntiä. suomi on naisten suhteen jo maineensa myynyt. sivusta seuranneena teille nauretaan oikeesti joka puolella.

        naisten maine ole vielä ihan ok, mutta suomalaisten miesten maine on jo naurunaihe kaikkialla kun kohta jokaisella on joko vaimo naapurimaasta tai sitten käydään vain h*orissa. Ja Thaimaanmatkailukin on sitten taas oma osastonsa. Pthyi.


      • katrillitar
        päde samat kirjoitti:

        asiat? Vai onko ongelma siinä, että flaksi ei käy?

        antaa vaan väärän puhelinnumeron niin ei tarvitse pelätä, että perään soittelee. Suomipoika tulee parvekkeen alle huutelemaan ja ovikelloa soittelemaan.


      • toisinpäin
        suomalaisten kirjoitti:

        naisten maine ole vielä ihan ok, mutta suomalaisten miesten maine on jo naurunaihe kaikkialla kun kohta jokaisella on joko vaimo naapurimaasta tai sitten käydään vain h*orissa. Ja Thaimaanmatkailukin on sitten taas oma osastonsa. Pthyi.

        Ja turkinmatkailukin on sitten taas oma osastonsa.


      • kylläkin
        toisinpäin kirjoitti:

        Ja turkinmatkailukin on sitten taas oma osastonsa.

        matkailee nimenomaan lapsiperheitä enemmän kuin yksinäisiä naisia. Sen sijaan Venäjän, Viron ja Thaimaanmatkoilla suurin osa matkailijoista on miehiä ilman perhettä. Käy kysymässä vaikka lähimmästä matkatoimistosta (vastaan sulle sitten siellä uudemman kerran)


      • kohan yrität
        kylläkin kirjoitti:

        matkailee nimenomaan lapsiperheitä enemmän kuin yksinäisiä naisia. Sen sijaan Venäjän, Viron ja Thaimaanmatkoilla suurin osa matkailijoista on miehiä ilman perhettä. Käy kysymässä vaikka lähimmästä matkatoimistosta (vastaan sulle sitten siellä uudemman kerran)

        Eiköhän totuus jo tiedetä .


      • kysymässä
        kohan yrität kirjoitti:

        Eiköhän totuus jo tiedetä .

        matkatoimistosta niin saat tietää totuuden. Puolueettomasti! Turkki nimenomaan on lapsiperheiden suosima kohde! Käy kysymässä!


      • vielä halpa maa
        kysymässä kirjoitti:

        matkatoimistosta niin saat tietää totuuden. Puolueettomasti! Turkki nimenomaan on lapsiperheiden suosima kohde! Käy kysymässä!

        Joten lapsiperheethin matkustaa sinne, mutta kyllä turkki on seksituristi paikka et siitä mihinkäään pääse.


      • kyllä pistit
        vielä halpa maa kirjoitti:

        Joten lapsiperheethin matkustaa sinne, mutta kyllä turkki on seksituristi paikka et siitä mihinkäään pääse.

        päivän parhaan vitsin! Kyllä ne seksiturismin kohteet ovat jotain ihan muuta kuin Välimerenmaat! Kreikassakin on enempi ns. gigoloja kuin Turkissa jossa uskonto sanelee käyttäytymistä. Kannattaa käydä itse paikan päällä tutustumassa mikä on meno missäkin, ja sitten vasta tulla keksimään tarinaa nettipalstalle. Mutta tämä palstahan elää turkkilaisessa fantasiamaailmassa jota hyvän mielikuvituksen omaavat keksivät ja johon puutteessa olevat naistenvihaajamiehet sitten yhtyvät. Onko teistä muuten kukaan oikeasti käynyt Turkissa? Suosittelen, on todella mukava matkakohde.


      • vitsi
        kyllä pistit kirjoitti:

        päivän parhaan vitsin! Kyllä ne seksiturismin kohteet ovat jotain ihan muuta kuin Välimerenmaat! Kreikassakin on enempi ns. gigoloja kuin Turkissa jossa uskonto sanelee käyttäytymistä. Kannattaa käydä itse paikan päällä tutustumassa mikä on meno missäkin, ja sitten vasta tulla keksimään tarinaa nettipalstalle. Mutta tämä palstahan elää turkkilaisessa fantasiamaailmassa jota hyvän mielikuvituksen omaavat keksivät ja johon puutteessa olevat naistenvihaajamiehet sitten yhtyvät. Onko teistä muuten kukaan oikeasti käynyt Turkissa? Suosittelen, on todella mukava matkakohde.

        Turkissa uskonto sanelee käyttäytymistä salli nauraa .Luulen että jokainen joka tänne kirjottaa on käynyt Turkisssa.


      • kertaa
        vitsi kirjoitti:

        Turkissa uskonto sanelee käyttäytymistä salli nauraa .Luulen että jokainen joka tänne kirjottaa on käynyt Turkisssa.

        olet itse käynyt ja missä? Miksi sinne matkustaa jos se on niin ällöttävä maa ja ihmiset vieläkin ällöttävämpiä? Provooooo!


    • matkailu avartaa.....

      Takuuvarma aurinko, hyvä ruoka, historialliset nähtävyydet ja iloiset,välittömät ihmiset. Turkin miehet eivät ole sen ihmeellisempiä kuin muidenkaan kansallisuuksien. "Helmiä" ja "sikoja" löytyy kaikkialta.

      • me vain

        Meidän koko perhe vauvasta vaariin tykkä olla Turkista juuri noista syistä. Siellä on paljon nähtävää ja ihmiset ovat todella sydämellisiä ja mukavia! Eikä ne "gigolot" ole riesana olleet vaikka matkaseurueeseemme kuuluu myös pari nuorta nättiä tyttöä, vaan aina heitäkin on kunnioittavasti ja ystävällisesti kohdeltu. Turkki on erinomainen matkailumaa!


      • meppis
        me vain kirjoitti:

        Meidän koko perhe vauvasta vaariin tykkä olla Turkista juuri noista syistä. Siellä on paljon nähtävää ja ihmiset ovat todella sydämellisiä ja mukavia! Eikä ne "gigolot" ole riesana olleet vaikka matkaseurueeseemme kuuluu myös pari nuorta nättiä tyttöä, vaan aina heitäkin on kunnioittavasti ja ystävällisesti kohdeltu. Turkki on erinomainen matkailumaa!

        Tää ei nyt oo kyl matkailua mut voinpahan sanoo omasta kokemuksesta ettei kyl kannata Turkkilaisen miehen kans mihinkään lähtee mukaan..siis että nekö muka fiksuja..?? sallikaa mun nyt nauraa! Olin tuossa jonkun kuukauden turkkilaisen miehen kans ja mä en oo koskaan kokenu niin huonoa käytöstä ku tämä herra piti! Sano mulle aina et en saa puhuu siitä ja siitä asiasta ja vain hänen asioilla oli merkitystä, ei mun asioilla ollenkaan. Ja tää tyyppi yritti niin törkeesti käyttää mua taloudellisesti hyväkseen et oksat pois! mun pois pitäny maksaa hänen bensat autoon vaikken sillä autolla edes liikkunut mihinkään, hän tuli mun asuntoon ja aloitti samantien huutamaan mulle ku en ollu vastannu hänelle puhelimeen ku satuin puhumaan sillä hetkellä mun sukulaisen kans ja mekasti siitä ja vaati et jatkossa mun on vastattava heti hänen puheluun et pitää jättää sit toinen puhelu väliin et hänen pitää olla numero yksi mun elämässä! ja tuon lisäks hän kutsui minu koko ajan palvelijaksi ja nimenomaan painotti koko ajan et naisten pitää palvella miestään ja jos hän jotain haluaa mun kuuluu se hänelle tuoda heti! Että se siitä fiksuudesta ja herrasmiehistä, valitan. Ja mun kaverin kaveri joka on naimisis turkkilaisen miehen kans on kans sanonu et se on ollu hänen elämänsä pahin virhe..ja kaikki mun sukulaiset sano kans samaa et ei kovin montaa hyvää sanaa oo naisilta näistä turkkilaisista miehistä oo kuullu, ne on siis niin eri kulttuurista ku me et tuo yhtälö on täysin mahdoton! Mut toki turkkilainen mies voi käydä just jonain seksikaverina kunhan ei vaan seuraa peräs sen jälkeen. :)


      • vain ja ainoastaan
        meppis kirjoitti:

        Tää ei nyt oo kyl matkailua mut voinpahan sanoo omasta kokemuksesta ettei kyl kannata Turkkilaisen miehen kans mihinkään lähtee mukaan..siis että nekö muka fiksuja..?? sallikaa mun nyt nauraa! Olin tuossa jonkun kuukauden turkkilaisen miehen kans ja mä en oo koskaan kokenu niin huonoa käytöstä ku tämä herra piti! Sano mulle aina et en saa puhuu siitä ja siitä asiasta ja vain hänen asioilla oli merkitystä, ei mun asioilla ollenkaan. Ja tää tyyppi yritti niin törkeesti käyttää mua taloudellisesti hyväkseen et oksat pois! mun pois pitäny maksaa hänen bensat autoon vaikken sillä autolla edes liikkunut mihinkään, hän tuli mun asuntoon ja aloitti samantien huutamaan mulle ku en ollu vastannu hänelle puhelimeen ku satuin puhumaan sillä hetkellä mun sukulaisen kans ja mekasti siitä ja vaati et jatkossa mun on vastattava heti hänen puheluun et pitää jättää sit toinen puhelu väliin et hänen pitää olla numero yksi mun elämässä! ja tuon lisäks hän kutsui minu koko ajan palvelijaksi ja nimenomaan painotti koko ajan et naisten pitää palvella miestään ja jos hän jotain haluaa mun kuuluu se hänelle tuoda heti! Että se siitä fiksuudesta ja herrasmiehistä, valitan. Ja mun kaverin kaveri joka on naimisis turkkilaisen miehen kans on kans sanonu et se on ollu hänen elämänsä pahin virhe..ja kaikki mun sukulaiset sano kans samaa et ei kovin montaa hyvää sanaa oo naisilta näistä turkkilaisista miehistä oo kuullu, ne on siis niin eri kulttuurista ku me et tuo yhtälö on täysin mahdoton! Mut toki turkkilainen mies voi käydä just jonain seksikaverina kunhan ei vaan seuraa peräs sen jälkeen. :)

        seksiin. Siis jos NIIN puutteessa joutuu olemaan jostain syystä. Muuta ei kannata niiden kanssa touhuta ja parasta olisi antaa aina väärä puhelinnumero, jos nyt joku sitä vaatii vaatimalla ja ei tilanteesta pääse muuten eroon. En ole onneksi koskaan joutunut näin läheisiin tekemisiin heidän kanssaan ja tuskin joudunkaan. Silti hyvää matkaa kaikille ja ei ole ihan pakko kai niiden kanssa touhuta, vai?


      • se todellakin menee
        meppis kirjoitti:

        Tää ei nyt oo kyl matkailua mut voinpahan sanoo omasta kokemuksesta ettei kyl kannata Turkkilaisen miehen kans mihinkään lähtee mukaan..siis että nekö muka fiksuja..?? sallikaa mun nyt nauraa! Olin tuossa jonkun kuukauden turkkilaisen miehen kans ja mä en oo koskaan kokenu niin huonoa käytöstä ku tämä herra piti! Sano mulle aina et en saa puhuu siitä ja siitä asiasta ja vain hänen asioilla oli merkitystä, ei mun asioilla ollenkaan. Ja tää tyyppi yritti niin törkeesti käyttää mua taloudellisesti hyväkseen et oksat pois! mun pois pitäny maksaa hänen bensat autoon vaikken sillä autolla edes liikkunut mihinkään, hän tuli mun asuntoon ja aloitti samantien huutamaan mulle ku en ollu vastannu hänelle puhelimeen ku satuin puhumaan sillä hetkellä mun sukulaisen kans ja mekasti siitä ja vaati et jatkossa mun on vastattava heti hänen puheluun et pitää jättää sit toinen puhelu väliin et hänen pitää olla numero yksi mun elämässä! ja tuon lisäks hän kutsui minu koko ajan palvelijaksi ja nimenomaan painotti koko ajan et naisten pitää palvella miestään ja jos hän jotain haluaa mun kuuluu se hänelle tuoda heti! Että se siitä fiksuudesta ja herrasmiehistä, valitan. Ja mun kaverin kaveri joka on naimisis turkkilaisen miehen kans on kans sanonu et se on ollu hänen elämänsä pahin virhe..ja kaikki mun sukulaiset sano kans samaa et ei kovin montaa hyvää sanaa oo naisilta näistä turkkilaisista miehistä oo kuullu, ne on siis niin eri kulttuurista ku me et tuo yhtälö on täysin mahdoton! Mut toki turkkilainen mies voi käydä just jonain seksikaverina kunhan ei vaan seuraa peräs sen jälkeen. :)

        Niin kun "tunnet" yhden turkkailasen miehen (peräti 1kk:den ajan, härre gööd:)niin tiedät että KAIKKI miljoonat turkkilaiset ovat samanlaisia? Nää on niin hauskoja lukea, uskomattomia juttuja


    • Jo viisaampi

      "Vai onko suomalainen nainen todella niin tyhmä, että luulee heidän rakastavan, jos antaa vähän pimpsaa?" Viiden vuoden helv ... ti loppui, kun potkaisin "turkinpippurin" pellolle Älkää siskot erehtykö, niinkuin minä. Tv. Viisastunut Arja

      • vm-42

        yleistää. Kaksi tytärtäni on naimisissa turkkilaisen miehen kanssa, lapsenlapsia jo 5, toinen perhe asuu Suomessa (mies tutkija) ja toinen Turkissa (mies yrittäjä). Ei ole valittamista kummassakaan vävyssä. Eikä muuten miniässäkään joka on saksalainen. Rakkaus kun iskee niin siinä uskonto ja kansallisuus jää toiseksi. Ja niin pitää ollakin.


      • pimara
        vm-42 kirjoitti:

        yleistää. Kaksi tytärtäni on naimisissa turkkilaisen miehen kanssa, lapsenlapsia jo 5, toinen perhe asuu Suomessa (mies tutkija) ja toinen Turkissa (mies yrittäjä). Ei ole valittamista kummassakaan vävyssä. Eikä muuten miniässäkään joka on saksalainen. Rakkaus kun iskee niin siinä uskonto ja kansallisuus jää toiseksi. Ja niin pitää ollakin.

        mikä niissä turkkilaisissa miehissä viehättää?!


      • ---------------------------...
        pimara kirjoitti:

        mikä niissä turkkilaisissa miehissä viehättää?!

        useimmiten nämä ketkä niiden perään on ei suomesta miestä löydä/saa...hyvä että turkkilaisille kelpaa nämä vanhat piiat ym jäännökset


      • jos tarttee
        ---------------------------... kirjoitti:

        useimmiten nämä ketkä niiden perään on ei suomesta miestä löydä/saa...hyvä että turkkilaisille kelpaa nämä vanhat piiat ym jäännökset

        miehen, niin Turkista löytyy jo viikon lomalla. Helpoin tapa hankkia mies.


      • sama asia
        pimara kirjoitti:

        mikä niissä turkkilaisissa miehissä viehättää?!

        mikä kaikissa muissakin miehissä olivat he sitten suomalaisia, kreikkalaisia, jenkkejä jne. Se kun kemiat kohtaa ja rakkaus roihahtaa niin siinä kuule rotu, kansallisuus ja uskonto unohtuvat! Ihmisiä ne on turkkilaisetkin!


      • turrkkkiiiinnnn
        sama asia kirjoitti:

        mikä kaikissa muissakin miehissä olivat he sitten suomalaisia, kreikkalaisia, jenkkejä jne. Se kun kemiat kohtaa ja rakkaus roihahtaa niin siinä kuule rotu, kansallisuus ja uskonto unohtuvat! Ihmisiä ne on turkkilaisetkin!

        Menen varmaan turkkiin yksin lomalle 50-v.päiväksi. Pidän kyllä pilkkana jos joku ukko ytittää lähestyä. Sanon suoraan että mitä helvataa siinä yrität. Sitten meen ja onanoin yksin vuoteessani. Kaikki ovat tyytyväisiä, paavi varsinkin.


      • Marmarismamma
        vm-42 kirjoitti:

        yleistää. Kaksi tytärtäni on naimisissa turkkilaisen miehen kanssa, lapsenlapsia jo 5, toinen perhe asuu Suomessa (mies tutkija) ja toinen Turkissa (mies yrittäjä). Ei ole valittamista kummassakaan vävyssä. Eikä muuten miniässäkään joka on saksalainen. Rakkaus kun iskee niin siinä uskonto ja kansallisuus jää toiseksi. Ja niin pitää ollakin.

        olen minäkin ollut Turkkilaisen miehen, johon sivumennen sanoen olen tutustunut lomareissullani, kanssa jo 15 vuotta, enkä hetkeäkään ole katunut valintaani. Parempaa ja huolehtivampaa miestä saa hakea vaan ei ihan heti varmasti löydy. Vielä näinkin monen vuoden jälkeen tunnen itseni todelliseksi prinsessaksi. Perheessämme on kaksi ihanaa lasta jotka ovat baban silmäteriä.


    • saa mitä hakee

      No mitä ihmettä siinä nyt on? Luonnollista elämää. Toiset tarvitsevat seksiä enempi kuin toiset, siis myös naiset. Jos nainen haluaa seuraa tai seksiseuraa paikallisesta niin se on ihan ok, ainakin sitä saa helposti. Voi olla tosi mukava ja hellä loma paikallisen adoniksen kanssa ja se siitä sitten. Ei siinä tarvitse sormea heristää ja ajatella että joku antaa ja joku ei-anna. Useimmat naiset eivät hae matkalta seksiä, mutta toiset sitten hakevat pelkkää seksiä. Mikä ongelma se on?

      • turkkiin rakastunut

        Olen samaa mieltä että mitä pahaa siinä on jos seksiä haluaa harrastaa lomamatkalla, kyllä siinä kumpikin saa tyydytyksen, niin se turkkilainen mies kun suomalainen nainenkin. Sitäpaitsi se turkkilainen ei ole viimenen vaihtoehto tälläselle nuorella ja kauniille naiselle. Ei sinne vain sellaset mene jotka ei suomessa saa. Mulla muutama kokemus turkkilaisen kanssa(Yhden miehen kans 4 kertaa) ja parempaa seksiä oli kuin suomimiehen kanssa. paljon kiivaampia ne on ja tahti sen mukaista ja ainakin tämä mies huomioi hyvin naisenki.

        Tunnen itse turkkilaisia miehiä, niin suomessa kuin turkissakin ja he ovat erittäin mukavia, eikä mitään naisen alistajia. Minulla myös tuttavaperhe jossa mies turkista ja nainen suomesta ja hyvin menee! eli ei saa yleistää.


        Mä en voi olla tykkäämättä niistä suklaasilmistä, sanokaa mitä sanotte....ja mulla vaan hyviä kokemuksia!!!!!!!!! suomalainen pöhöttynyt huonoryhtinen kaljamaha ei näytä miltään näiden ryhdikkäiden ja mielettömän hyvännäköisten hyväkroppaisten miesten rinnalla miltään!!! eikä nämä tosiaan ole mitään juoppoja niinkuin suurin osa suomimiestä. SORI VAAN!!!!!!!!!


      • tosiaan näin?
        turkkiin rakastunut kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että mitä pahaa siinä on jos seksiä haluaa harrastaa lomamatkalla, kyllä siinä kumpikin saa tyydytyksen, niin se turkkilainen mies kun suomalainen nainenkin. Sitäpaitsi se turkkilainen ei ole viimenen vaihtoehto tälläselle nuorella ja kauniille naiselle. Ei sinne vain sellaset mene jotka ei suomessa saa. Mulla muutama kokemus turkkilaisen kanssa(Yhden miehen kans 4 kertaa) ja parempaa seksiä oli kuin suomimiehen kanssa. paljon kiivaampia ne on ja tahti sen mukaista ja ainakin tämä mies huomioi hyvin naisenki.

        Tunnen itse turkkilaisia miehiä, niin suomessa kuin turkissakin ja he ovat erittäin mukavia, eikä mitään naisen alistajia. Minulla myös tuttavaperhe jossa mies turkista ja nainen suomesta ja hyvin menee! eli ei saa yleistää.


        Mä en voi olla tykkäämättä niistä suklaasilmistä, sanokaa mitä sanotte....ja mulla vaan hyviä kokemuksia!!!!!!!!! suomalainen pöhöttynyt huonoryhtinen kaljamaha ei näytä miltään näiden ryhdikkäiden ja mielettömän hyvännäköisten hyväkroppaisten miesten rinnalla miltään!!! eikä nämä tosiaan ole mitään juoppoja niinkuin suurin osa suomimiestä. SORI VAAN!!!!!!!!!

        "paljon kiivaampia ne on ja tahti sen mukaista"

        No jaa. En tiedä turkkilaisista naisista enkä miehistä, mutta on minulla kokemusta mm. Etelä-Amerikkalaisista naisista. Olen siis itse mies. Tuntuu tosiaan siltä että nämä etelän ihmiset ovat "kiivaampia" ja tahti kovempaa, sillä minulle on valitettu aktin kestosta. Kuulemma liian pitkä. Minua on pyydetty lopettamaan. Olen sitten kertonut että kyllä Euroopassa naiset kestävät yleensä paremmin ja vastaukseksi olen saanut että taitavat eurooppalaiset naiset olla kylmiä.
        Muutenkin kokemukset siellä ovat samansuuntaisia kuin nämä puheet tällä palstalla - eli omat maanmiehet ovat huoripukkeja juntteja mutta ulkomaalaiset (esim. minä) selvästi sivistyneempiä ja naista kunnioittavampia, jne. jne....


      • Turkissa asunu
        turkkiin rakastunut kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että mitä pahaa siinä on jos seksiä haluaa harrastaa lomamatkalla, kyllä siinä kumpikin saa tyydytyksen, niin se turkkilainen mies kun suomalainen nainenkin. Sitäpaitsi se turkkilainen ei ole viimenen vaihtoehto tälläselle nuorella ja kauniille naiselle. Ei sinne vain sellaset mene jotka ei suomessa saa. Mulla muutama kokemus turkkilaisen kanssa(Yhden miehen kans 4 kertaa) ja parempaa seksiä oli kuin suomimiehen kanssa. paljon kiivaampia ne on ja tahti sen mukaista ja ainakin tämä mies huomioi hyvin naisenki.

        Tunnen itse turkkilaisia miehiä, niin suomessa kuin turkissakin ja he ovat erittäin mukavia, eikä mitään naisen alistajia. Minulla myös tuttavaperhe jossa mies turkista ja nainen suomesta ja hyvin menee! eli ei saa yleistää.


        Mä en voi olla tykkäämättä niistä suklaasilmistä, sanokaa mitä sanotte....ja mulla vaan hyviä kokemuksia!!!!!!!!! suomalainen pöhöttynyt huonoryhtinen kaljamaha ei näytä miltään näiden ryhdikkäiden ja mielettömän hyvännäköisten hyväkroppaisten miesten rinnalla miltään!!! eikä nämä tosiaan ole mitään juoppoja niinkuin suurin osa suomimiestä. SORI VAAN!!!!!!!!!

        Turkissa on kyllä hyviäkin puolia mutta en kyllä suomalaisena ymmärrä näitä kotona niin siveitä aviovaimoja jotka menevät sinne ja naivat jokaisen turkilaisen kanssa joka vähänkin viitsii kehua ja lähennellä .
        Katselin jokunen vuosi sitten kahvilassa turkissa kun kaveri kävi sanomassa heipat jyväskyläläiselle rouvalle ja tunnin päästä näin saman kaverin niin hän oli menossa hotelliin Naantalilaisen naisen kanssa (selvisi myöhemmin kun kaveri toi hänet kantapaikkaansa) rouva oli sormuksen kyllä poistanut mutta valkoinen leveä rantu sormessa kertoi että aviossa on.
        Kaveri käy samassa paikassa missä kävin päivittäin syömässä joten seurasin hänen naisseikkailujaan ja totesin että suurin osa on suomalaisia mutta seassa myös ruotsalaisia ja englantilaisia ja poikkeuksetta aviossa olevia tämä kaveri kävi puolessa vuodessa läpi yli 60 eri naista joten riski saada kaverilta jokin tauti alkaa olla sitä luokkaa että itse ainakin jättäisin väliin.


      • olen käynyt Turkissa min
        Turkissa asunu kirjoitti:

        Turkissa on kyllä hyviäkin puolia mutta en kyllä suomalaisena ymmärrä näitä kotona niin siveitä aviovaimoja jotka menevät sinne ja naivat jokaisen turkilaisen kanssa joka vähänkin viitsii kehua ja lähennellä .
        Katselin jokunen vuosi sitten kahvilassa turkissa kun kaveri kävi sanomassa heipat jyväskyläläiselle rouvalle ja tunnin päästä näin saman kaverin niin hän oli menossa hotelliin Naantalilaisen naisen kanssa (selvisi myöhemmin kun kaveri toi hänet kantapaikkaansa) rouva oli sormuksen kyllä poistanut mutta valkoinen leveä rantu sormessa kertoi että aviossa on.
        Kaveri käy samassa paikassa missä kävin päivittäin syömässä joten seurasin hänen naisseikkailujaan ja totesin että suurin osa on suomalaisia mutta seassa myös ruotsalaisia ja englantilaisia ja poikkeuksetta aviossa olevia tämä kaveri kävi puolessa vuodessa läpi yli 60 eri naista joten riski saada kaverilta jokin tauti alkaa olla sitä luokkaa että itse ainakin jättäisin väliin.

        Olitko puoli vuotta seuraamassa kaverin tekemisiä siellä? On sulla ollut sitten ihme hommat.


    • kohteita

      >Minulla asuu turkkilainen pariskunta naapurissa.Tämä mies kertoi että,turkkilaiset
      miehet pitävät yleisesti suomalaisia naisia halpa-arvoisena panopuuna.Heidän
      mielestään he ovat helppoja kohteita miehille.Ei tarvi kuin vähän lirkutella ja
      ovet on auki housuille saakka.He ovat niin helppoja tapauksia,että on sama onko
      naimisissa tai ei,aina yhtö helppoja..

      Tietenkään tämä ei päde ihan kaikkeen suomalaiseen naiseen...

      • jajaaas

        Terveisiä Turkista, kylläpä on juttuja, no ehkä se Turkin kulttuuri mistä niin moni teistä naisista jauhaa ei aina avaudu kun tieto rajoittuu rantakohteisiin, siellä eletään ns. kuplamaailmassa, kyllähän paikalliset ystävällistä ja sosiaalista kansaa ovat mutta höplästähän monia vedetään, sekin ikävä kyllä kuuluu maan tapaan erityisesti turistialueilla. Turkkilaiset ihmiset oikeasti ovat sivistynyttä kansaa ja Ankarasta itään eletään monissa asion hyvin länsimaalaisin tavoin mutta ei tämä eurooppaa kuitenkaan vielä ole ja voisin väittää että täällä vietetyt vuodet työelämässä byrokratian armoilla paikallisten ystävien avustuksella ovat koulineet minusta jo sellaisen jonka mielestä täällä asuminen on ihan kivaa vaikkei kaikki asiat aina olekaan niinkuin pitäisi niin ja toinen juttu on vielä se että muistakaa että on melko iso ero miltä alueelta ne lomaromanssinne tulevat ja ovatko istanbulin turkkilaisia vai idän kurdeja....ketään arvostelematta ja turhaa rasismia kasvattamatta....mutta järki käteen


      • eroa
        jajaaas kirjoitti:

        Terveisiä Turkista, kylläpä on juttuja, no ehkä se Turkin kulttuuri mistä niin moni teistä naisista jauhaa ei aina avaudu kun tieto rajoittuu rantakohteisiin, siellä eletään ns. kuplamaailmassa, kyllähän paikalliset ystävällistä ja sosiaalista kansaa ovat mutta höplästähän monia vedetään, sekin ikävä kyllä kuuluu maan tapaan erityisesti turistialueilla. Turkkilaiset ihmiset oikeasti ovat sivistynyttä kansaa ja Ankarasta itään eletään monissa asion hyvin länsimaalaisin tavoin mutta ei tämä eurooppaa kuitenkaan vielä ole ja voisin väittää että täällä vietetyt vuodet työelämässä byrokratian armoilla paikallisten ystävien avustuksella ovat koulineet minusta jo sellaisen jonka mielestä täällä asuminen on ihan kivaa vaikkei kaikki asiat aina olekaan niinkuin pitäisi niin ja toinen juttu on vielä se että muistakaa että on melko iso ero miltä alueelta ne lomaromanssinne tulevat ja ovatko istanbulin turkkilaisia vai idän kurdeja....ketään arvostelematta ja turhaa rasismia kasvattamatta....mutta järki käteen

        on idästä tulevilla kurdeilla tai istanbulista? Tietysti nämä vuoristosta tulevat ovat "tyhmempiä", siis koulut käymättä ja ahneempia rahan perään, vai mitä tarkoitit?Vai onko muslimiuskonto erilaista maan eri osissa?Tai sitä tulkitaan erilailla, riippuu siitä miten siihen on kasvatettu, niinhän meilläkin raamattua tulkitaan erilailla, joka toinen julkkishan uskoo jumalaan ja vetää viinaa siinä sivussa. Selvennä mitä tarkoitit, että tiedän seuraavan kerran kun menen turkkiin niin varoa näitä kurdeja.


    • muslimi-maissa

      länsimaalaisia ja eritoten pohjoismaalaisia naisia pidetään lähinnä rikkaina huorina. Oikeassahan nuo ovat.

    • miesten lirkuttelusta..

      en kovin paljoa matkustele, enkä varsinkaan etelä-euroopan maissa, sillä en voi sietää niitä limaisia äijiä, jotka huutelevat perään ja tulevat lässyttämään.. varsinkin vaaleaveriköille.
      mieluummin menen englanninkielisiin maihin, joista löytyy hauskoja, kohteliaita ja ei-päällekäyviä-miehiä. pidän myös suomalaisista perusäijistä suunnattoman paljon :).

      no kuitenkin itse kysymykseen, veikkaan että monet naiset ovat otettuja, kun miehet tulevat lirkuttelemaan, kehumaan, juttelemaan jne., mitä suomalaiset miehet eivät tee juuri koskaan tai jos tekevät ovat luultavasti pillun perässä olevia pelureita.. ainakin yleensä.
      mutta helpostihan siinä viattomalle lomamatkalle tyttöjen kanssa lähteneen naisen pää menee sekaisin kun saa yhtäkkiä huomiota, jota ei kotimaassa juuri koskaan heru.

      on toki varmaan noitakin naisia, jotka lähtevät ihan puhtaasti panotarkoituksessa, mutta heidän motiivejaan en kyllä lähde ees arvaileen...

    • matkailija3

      Juuri turkista palanneena, ihan vaan muutama kommentti. Suht edullinen maa joka on lähellä, takuu aurinko ja ihan kivannäköisiä miehiä ;=). Olen aikuinen nainen, ja omaan muutaman vatsamakkaran...ei silti estä saamasta miestä suomesta. Olen eronnut ja haluan elää elämääni nyt katsastelmalla paljon ympärilleni...en silti huoraamalla!

      Matkaan lähdimme ystävän kanssa loma ja shoppailumielessä...ja sitä saimme. Tietty miehet flirttaavat ja haluavat seksiä...mutta ketään siihen ei pakoteta. Tietty siihen flirttiin on helppo osallistua ja se on aina välillä hauskaa...joskus se johtaa seksiin joskus ei, mutt niinhän se menee suomessakin. Hommaan pitää vaan osata suhtautua..rakastua kohtuuttomasti ei kannata, sillä totuus on että uusia turisteja tulee ja menee.

      Tekstareita liikkuu, mutt sekin loppuu muutamien päivien päästä ja kenties törmätään seuraavalla lomalla tai sitten ei.

      Totuus totuutena..suomalaisetkin naiset saavat seksiä turkistä jos haluavat, mutta siellä on paljon muutakin hyvää. Miehet matkustavat seksin takia muihin maihin ja kenties sielläkin on paljon muuta hyvää.

      kaikille loistavaa turkin matkaa, ja jokainen lomailee kuten parhaaksi näkee ;=)

      • suo-maalaisia

        selittäjä-lehmiä, onneks näitä ei enää tarvitse edes katsella...

        Finland=white trash nation.


    • vain yksi asia...

      Rasmus tietysti! Suomalaisnaisten oma karvainen rakastaja. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      132
      2846
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2001
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      126
      1883
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1705
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1559
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1512
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      363
      1458
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1249
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1179
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      226
      1107
    Aihe