Elikkäs yritän kaverini kanssa pelata onlinessa, mutta sitten siihen tulee "yhteysaika katkaistiin" mikä on ongelma?Ollaan molemmat rekattu EA Sportsiin... ja miten tää nimi ja salasana homma menee pitääkö jollain tietyil nimillä mennä?
NHL 09 Online ongelma ( PC )
3
470
Vastaukset
- näin..
hei! mulla oli myös sama ongelma kaverin kans!ottakaa pelin ajaksi palomuuri pois päältä ja sit pitäis pelittää..toki voi palomuurin asetuksia muuttamalla ilman että koko palomuuria ottaa pois päältä,mutta helpompi tapa on vain ottaa se pelin ajaksi pois käytöstä!mitään haitttaa siitä ei ole virus tai sellaisia juttuja ajatellen. mutta tärkeää on muistaa palauttaa se takaisin päälle ennenku menet surffailemaan nettiin!..ja sieltä itse nhl pelin, onnline- peli asetuksista vain toinen teistä luo palvelimen ja antaa ip-osoitteen ja ne tiedot mitä peli pyytää! ja toinen teistä sitten vastaavasti liittyy palvelimeen ja antamalla tietty tiedot mitä peli pyytää..mutta tässä pitää muistaa antaa sen koneen ip-osoite joka toimii palvelimena!eli ei omaa ip-osoitetta.. kokeile näillä ja ilmoittele saitko förkkimään!:)
- toni1111
eli kaverille tuli yhteysaikakatkaistiin ja mulla oli palomuuri pois ja sen palomuuri oli sallinu nhl09
- ....
toni1111 kirjoitti:
eli kaverille tuli yhteysaikakatkaistiin ja mulla oli palomuuri pois ja sen palomuuri oli sallinu nhl09
molemmilta palomuuri pois,tai jos osaa muuttaa oikein asetukset,niin ei tarvitse kokonaan ottaa päältä pois. mutta yksinkertaisin keino kokonaan pois päältä, eikä siitä ole haittaa tälläisessa tapauksessa. tuo vika johtuu täysin palomuurista! mulla ja kaverilla oli sama homma, mutta noilla keinoilla saatiin onnline-peli onnistumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952890
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on792373- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151315- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729