Ei edes katsetta...

Ikävä etsii sydämen sanoja ei kosketusta edes katsetta vain kyynelhelmet silmät kirkastaa kaipuun syliä täyttäessä

11

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis punonta tunteiden katveikossa, josta kasvaa kaunis - kukkaruno - tavalla, jota voi ihaillen seurata sen kukoistusta Äitienpäivään!

• Kiitän sanoistasi..

• jasnina kirjoitti:

Kiitän sanoistasi..

Kiitän myös lämpimyydestäsi - Voi hyvin keväisin siivin.

• mies-v57

Minun on ikävä sinua ja näen sinut aina uudestaan muistojeni virrassa. Kuvasi peilautuu minuun ja aina uudestaan tahdon olla osana sinussa. Sydämessäni kuuluu kuiskauksesi, niin kuin sen aina kuulin. Minussa elät ja Rakkautesi, tahtoisin taas palata ja olla, missä sinussa kuljin. On niin ikävä sinua. http://www.youtube.com/watch?v=Z3o9YsRX06U Kiitos runostasi. Kun on ikävä, ei kaipaa kosketusta, edes hipaisua. Vain todellisia sanoja, joille sielu hymyilee ja sydän sylittää. Siihen asti kuuluu ikävän ääni ja kaipuun koskettava kuiskaus. Ja lämmin syli odottaa, että Rakkaus avaisi silmänsä. Hyvin kaunis ja herkkä Rakkausrunosi. Niin paljon tunnetta ja kerrontaa, mikä ei näy, mutta tuntuu. Tekstisi vain viite johonkin, mihin herkkä mieli löytää. Kaunista Runoasi, johon on helppo syventyä, elää ja kokea. Pidin todella paljon sinun Runostasi. Kovasti jaksamista ja voimia koko päivääsi sydämestäni.

• Kauniista runostasi joka kosketti

• *MURUKULTA*

Syvää yksinäistä surua. Lyhyesti ja tyhjentävästi kirjoitat - ja se on siinä! Pidin! :)

• Sanoistasi ...

• lindalinda1

on paljon puhuvaa, ei montakaan sanaa, mutta sitäkin koskettavampia. Toivon kovasti, että sydämesi aikaa myöden eheytyy ja saat kokea vielä rakkauden.

• sanoistasi jotka koskettivat ...

• Minanoita

Ikävä on kelju seuralainen, mutta joskus kaipaus hellittää...ehkä.. Pidin runostasi paljon=)

• Ikävään ei totu koskaan ja se koskettaa joka kerta todella syvältä... Kiitos kun kävit kurkistamassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2917
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2468
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      42
      2147
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1798
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1399
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      992
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      934
    Aihe