Moi! Tuli sitten hankittua uusi vapa ja avokelaan myyjän hehkuttama kuitusiima. Laitoin siiman ohjeiden mukaan puolalle, nyt kun kävin heittelemässä, kuitusiima menee heiton jälkeen sykkyrään tuhannen solmuun.. Eli siis lähtee kelasta ihan ok, mutta kun on mennyt vavan rihlaston läpi se menee sotkuun... Mikä vialla? Kiitos jo etukäteen!!
Kuitusiima sekoaa
7
2988
Vastaukset
- .,..,,.,.,.,.,.,.,..,.,.,,....
Rullasit kelaan luultavasti väärin. Itsellä kans muutaman kerran mennyt takkuun. Keino jolla se selviää on kaikki siimat pois kelasta ja rullata takaisin. Muista vetää aiva suoraksi se siima että ei jää pyörteitä. Jollakin oikea niksi tähän?
- sadan tuhannen heiton mies
liikaa siimaa avokelaan. Vähennä siima pois kelasta, kokeile onnistuuko jos ei vähennä vielä. Kokeilemalla onnistuu. Sama juttu käy monofiilisiimalla jos liikaa, se purkautuu liian helposti heittäessä vieheen.
- joka on
Paras neuvo, joka on toiminut hyvin.
Päästä siima kokonaan vapaaksi veneen perään ilman perukkeita.
Oikenee nätisti, kun vähän aikaa vetää perässä. Sitten vaan kelaa takaisin ja heittelemään! - hyviä lähes
venymättömiä monofil siimoja. Kuitusiimojen ominaisuus on sotkut, oudot katkeamiset jne... Vaihda monofil ja ongelmat loppuvat siihen.
- Harjoitteleva
Ostin ristiin puolaavan avokelan ja 23 kilon kuitusiimaa. Ns. jäykkää siimaa. Kelassa on täysi pakituksen esto. Tuntuu aivan mainiolta yhdistelmältä. Lentää pitkälle ja kulkee hyvin mennen tullen. Vakuuttavaa tavaraa.
- Harjoitteleva
Onko siinä lippa ilman leikaria kiinni?
- EON 6600
Taitaa siima olla puolalla löysällä. Laske tyhjäksi ja kelaa sisään sormin jarruttaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734