En ole ollut Turkissa

En mene Turkkiin

Mitähän täällä uhotaan turkkilaisista miehistä? sen mitä olen nähnyt, niin ei mitään erikoista. Lukekaa vähän tilastoja, mitä turkkilaiset miehet aiheuttavat! Kaikki te Turkin .......,....., pankaa jäitä hattuun! Kun tarkastelette tilannetta 10 vuoden jälkeen (kun ne tutkit ovat aiheuttaneet teille sitä sun tätä) niin olette samaa mieltä kuin meikkä.' Joo se ala... ehkä tykkää että on hyvä, mutta .... järki päähän .........!

6

1033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katotaan tässä

parit vaalit eteenpäon ja sitten voidaan alkaa paskasakin vähennyksiin...

• Turkin kävijä

Turkki on muutakin kuin miehet. Hieno vanha kulttuuri, historiallisesti merkittävä maa. Suunnattoman avuliaita ja ystävällisiä ihmisiä pilvin pimein.

• Joo, joo, mutta järkeä

Ensinnäkin "pilvin pimein" on järkyttävä ilmaisu samoin kuin "pitkin hampain". On hienoa kulttuuria (= vakiofraasi kaikista kulttuureista, huom, sellainen ympäripyöreä ilmaisu mikä sopii joka ainoaan asiaan). Ystävällisiä ihmisä on myös kaikissa maissa. Tässä puhutaan näistä suomalaisista naisista, jotka hyppäävät sänkyyn turkkilaisten miesten kanssa ja todistelevat että on ihanaa. Varmasti onkin silloin, mutta entä jatko?

• pimara
        Joo, joo, mutta järkeä kirjoitti:

Ensinnäkin "pilvin pimein" on järkyttävä ilmaisu samoin kuin "pitkin hampain". On hienoa kulttuuria (= vakiofraasi kaikista kulttuureista, huom, sellainen ympäripyöreä ilmaisu mikä sopii joka ainoaan asiaan). Ystävällisiä ihmisä on myös kaikissa maissa. Tässä puhutaan näistä suomalaisista naisista, jotka hyppäävät sänkyyn turkkilaisten miesten kanssa ja todistelevat että on ihanaa. Varmasti onkin silloin, mutta entä jatko?

ikinä!Olen käynyt Kreikassa monta kertaa. Siellä ei hallitse muslimikulttuuri!

• jälkeen ? .
        pimara kirjoitti:

ikinä!Olen käynyt Kreikassa monta kertaa. Siellä ei hallitse muslimikulttuuri!

Onkos piirakka ollut yhtään kipeä loman jälkee ?.

• Helmi Orvokki

Minäpä kävin Turkissa ja ihan yksin vieläpä, naisihminen. En ollut hakemassa seuraa vaan aurinkoa ja uintia ja ihan oikeesti sitä sain mitä tilasin. Ihmiset ystävällisiä, eivät kimpussa. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe