kristiine kauppakeskus

hubaas

oon jo toista tuntia yrittäny ettiä millä bussilla pääsee kristiine kauppakeskukseen.. Ei vain löydy Rocca al mareen menee bussit 21,22 ja 21B. mutta mistä saan selville, että mistä ne lähtee? ja osaisko joku neuvoa sitä kristiine kauppakeskusta? mistä menee bussit ja millon.. ja millä bussilla ylipäätään pääsee. Tarkotus ois katsastaa se uus new yorker. Ulkomaanmatkoilla on tullu tuolta ostettua vaatteita, ja nyt sain selville että tallinnassa avattiin new yorker.

6

8868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poro.Tallinnasta

Eli johdinautolla, nrot 3 ja 6 Kaubamajan vierestä (kaubamaja-kadulta). Pois pysäkillä Taksopark (nro 6) tai Koskla (nro 3).

• Kaprikas

Terve! Elikkä minun mielestä paras tapa matkustaa Kristiinelle ja muutenkin Räägun suntaan on hypätä trolli-bussin kyytiin Estonialta, joka on ikään kuin pieni muotoinen linja-autojen kohtaamispaikka Estoni-Teatterin vieressä. Ja Kristiinelle pääset nimen omaan siltä Viru keskuksen puoleiselta pysäkiltä. Trollin numero on 17A ja sen päätepysäkki on J-sütiste tee. Jää pois joko Taksoparkilla tai Lilleküla Jaamilla ja kun nouset ulos trollista tähystele Prismaa joka on heti näiden pysäkkien läheisyydessä. Lipun voit ostaa R-kioskilta ja sen hinta on muistaakseni 15 tai 16 EEK (1E). Myyjät kyl yleensä tajuaa suomea mut jos ei niin voit sanoa: "Kas ma saaksin üks korda pileti, palun". New Yorker siellä on ollut jo aiankin lokakuusta lähtien ja joo täytyy sanoa et vaatteet on huippukamaa, vähä niin ku H&M mutta laadukkaampi, edullisempi ja laajemmat valikoimat. Toivottavasti löydän perille ;:)

• hömmjömm

kristiine keskukseen laivaterminaalin läheltä maksaa saman verran taksi, kuin noin 4 henkilön trolli maksut ! SUOSITTELEN koska ei oo talvel varsinkaa kiva oottaa kauaa ulkona kyytiä. ja en muista kumpi mut joku noista trolleista ei ees mee joka päivä :(

New yorker on mun lempikauppa, suosittelen. kaikki tosi edullista, hyvä laatu ja hienoja vaatteita.

ps. siljan omat taxit on sil plussakortilla ihan yhtä halpoja kun normitkin, joten ei kannata välttämättä ottaa keltasta silja taksia .

• harasoo

Varmaan nuo sukulaisteinit tykkää, aikomus on viettää muutama viikko tallinnassa porukalla
      ens kesänä. Putiikissa pitää käydä ehdottomasti jos vielä on edullinen.
      Porukalla kannatta ottaa todellakin takso, kattokaa esim sivuilta taksod.ee
      Itse olen käyttänyt edulisia jos en ole viitsinyt itse ajaa eli isolla porukalla. Kohtuuhintaisia on.

• ghgfh

ei missään

• TietääMistäEtsii

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe