Rakkautta etsimässä

Etsien tiellä käy rakkautta ei vaan näy oisko se lähellä vai toisella tähdellä Uneksin nyt itsekseni vaan että kanssasi elämäni jaan saisin tuntea aidon sen niin ihmeellisen rakkauden Yrittäisin olla arvoisesi ja ihan silleen kaikkesi mihin tarvitset vain Sinun kanssasi ain Ois elämä mukavaa kun onnen se tois en jättäisi vois Sinua rakkaimpaani

6

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

Rakkautta etsimässä ja het aamusta. Minä auon vasta silmiäni,, mutta 'aamuinen kana löytää siemenen', sanotaan, ehkä runominäsi löytää sen, toivotaan niin, kun noin kauniisti pyytääkin! :) Pieni aamuliikunta on nyt paikallansa, avautuvassa aamussa, joten mukvaa pvän jatkoa Zagri vilkuttaa Murukulta! :)

• aikainen lintu nappaa madon, kiitti kun kävitkin täällää ja aurinkoista päivää sulle

• lindalinda1

uneksimasta, se on Sinun henkinen voimavarasi arjen keskellä. ' yrittäisin olla arvoisesi ja ihan silleen kaikkesi ' Noinhan me ajattelemme, kun kohtaamme rakkauden. Toivon, että unelmasi täyttyy - runosi soljui hy- vin kauniisti.

• niin sitä täytyy uneksii, kiitti lindalle kommentista

• Ehken ei kuitenkaan aivan toisella tähdellä rakkaus voi odottaa oven toisella puolella unelmia pitää aina olla ei koskaan saa luovuttaa muutoin voi tulla eteen nolla ei kukaan saata oveen koputtaa rakkaus tuo ihmeellinen tahtoo tuntea arvokkuuden vakaan tunteen pysyvyyden todellisen aidon rakkauden. Tunnepitoinen hieno runosi sai minut vastarunoilemaan sinulle.

• kiitos kommentista ja vastarunosta, joka oli hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe