Rakkautta etsimässä

Etsien tiellä käy rakkautta ei vaan näy oisko se lähellä vai toisella tähdellä Uneksin nyt itsekseni vaan että kanssasi elämäni jaan saisin tuntea aidon sen niin ihmeellisen rakkauden Yrittäisin olla arvoisesi ja ihan silleen kaikkesi mihin tarvitset vain Sinun kanssasi ain Ois elämä mukavaa kun onnen se tois en jättäisi vois Sinua rakkaimpaani

6

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

Rakkautta etsimässä ja het aamusta. Minä auon vasta silmiäni,, mutta 'aamuinen kana löytää siemenen', sanotaan, ehkä runominäsi löytää sen, toivotaan niin, kun noin kauniisti pyytääkin! :) Pieni aamuliikunta on nyt paikallansa, avautuvassa aamussa, joten mukvaa pvän jatkoa Zagri vilkuttaa Murukulta! :)

• aikainen lintu nappaa madon, kiitti kun kävitkin täällää ja aurinkoista päivää sulle

• lindalinda1

uneksimasta, se on Sinun henkinen voimavarasi arjen keskellä. ' yrittäisin olla arvoisesi ja ihan silleen kaikkesi ' Noinhan me ajattelemme, kun kohtaamme rakkauden. Toivon, että unelmasi täyttyy - runosi soljui hy- vin kauniisti.

• niin sitä täytyy uneksii, kiitti lindalle kommentista

• Ehken ei kuitenkaan aivan toisella tähdellä rakkaus voi odottaa oven toisella puolella unelmia pitää aina olla ei koskaan saa luovuttaa muutoin voi tulla eteen nolla ei kukaan saata oveen koputtaa rakkaus tuo ihmeellinen tahtoo tuntea arvokkuuden vakaan tunteen pysyvyyden todellisen aidon rakkauden. Tunnepitoinen hieno runosi sai minut vastarunoilemaan sinulle.

• kiitos kommentista ja vastarunosta, joka oli hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe