extremel espanjaan

you only live once

suomen pölyt pitäs kuukauden pääst karistaa jaloist ja pelkkä reppu seläs espanjaa lähtee.kellää tietoo miten siel työllisyys vain englantia puhuvalle kuin myös miten helppoo kämppä saada vai joudunko kauan teltas koisimaa. onko muuten jokamies oikeudet espanjas yhtää samat ku suomes. pidätetyks ei kiinnostais tulla.kellää inspist lähtee mukaa?seurakin kelpaa kyllä ehkä...

22

2229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just me

      ...päin espanjaa meinasit lähtee?ja kumpaa sukupuolta oot?minkä ikänen?

      • you only live once

        enpä tiiä minne päin meen. etelä osaaa todennäkösesti ja ikää on 22 ja mies puolinen olen.sä?


      • just me
        you only live once kirjoitti:

        enpä tiiä minne päin meen. etelä osaaa todennäkösesti ja ikää on 22 ja mies puolinen olen.sä?

        ..oon kakskymppinen likka...:)


      • you only live once
        just me kirjoitti:

        ..oon kakskymppinen likka...:)

        ootkos sit minne ite lähös millä ja milloin ja yksinäs vai...?


      • just me
        you only live once kirjoitti:

        ootkos sit minne ite lähös millä ja milloin ja yksinäs vai...?

        en vielä tiiä minne...mut jonneehan täs ois päästävä,eli suunnitelmat on ihan auki ja ehdotuksii otetaa vastaa!:)


      • you only live once
        just me kirjoitti:

        en vielä tiiä minne...mut jonneehan täs ois päästävä,eli suunnitelmat on ihan auki ja ehdotuksii otetaa vastaa!:)

        meikäläisen lähtö senku lähenee ja varmenee.
        toihan onki paras tyyli lähtee matkalle ettei tiiä mihin menee ja mitä tekee. hyppy tuntemattomaan.onko lähtöpäivääkää viel päätetty?


      • just me
        you only live once kirjoitti:

        meikäläisen lähtö senku lähenee ja varmenee.
        toihan onki paras tyyli lähtee matkalle ettei tiiä mihin menee ja mitä tekee. hyppy tuntemattomaan.onko lähtöpäivääkää viel päätetty?

        ...oo vielä lähtöpäivääkää!koskas sä sit meinasit lähtä?ja minne suunnataekaks ja millä?


      • you only live once
        just me kirjoitti:

        ...oo vielä lähtöpäivääkää!koskas sä sit meinasit lähtä?ja minne suunnataekaks ja millä?

        eipä mullakaa tarkkaa päivää.koht olis tarkotus sanoo kämppä irti eli noin kuukauden päästä lähen ja ekaks suuntaan todennäkösesti roomaan.sinne olis reilul 100 eurol pääsemäs ja olis iha jees käydä italiaki tsekkaamas läpitte...


    • millla79

      Oon kk:n päästä lähössä 2,5 kk:ksi portugaliin työharjoitteluun...
      Töitä vaan 3pv / viiko, joten aattelin vapaapäivät aina huidella ees taas ja espanjaki on kohteena...
      Ilmottelehan miten suunnitelmat edistyy...Ja tervetuloa portugaliin kyläileen mikäli joudut pidätetyksi :)
      Yleensäkki ihmiset ( hauskat sellaiset..)jotka kuljailette portugalin / espanjan tienoilla, ilmineeratkaa...

      • live and let die

        Missään maassa ei ole samanlaisia jokamiehenoikeuksia kuin Suomessa. Tuttavat olivat kiertämässä autolla Espanjaa ja tulivat pidätetyiksi (ja ryöstetyiksi) kun nukkuivat autossa. Hakeudu leirintäalueelle, tai kiipeä vuorelle, espanjalaiset virkavallan edustajat (ja kaikki muutkin) on niin laiskoja, ettei ne sieltä sua pois hae.


      • you only live once

        juu vois yritellä vaik tavata...mis asut portugalis? kuinka sait sielt kämpän?
        koita siel päin maailmaaki seurata tät keskusteluu ni ilmotan tätä kautta ku oon lähös...


      • sam
        you only live once kirjoitti:

        juu vois yritellä vaik tavata...mis asut portugalis? kuinka sait sielt kämpän?
        koita siel päin maailmaaki seurata tät keskusteluu ni ilmotan tätä kautta ku oon lähös...

        kuka täällä oli lähdös espanjaan?oon lähdös äkkilähdöllä ensin ns.lomalle portugaliin tai luultavimmin espanjaan huhtikuun lopulla..tiedustella mahdollisia majoituspaikkoja ja töitä of course.sinnepäin olis sit tarkotus jäädä hengaan ku koulu loppuu toukokuussa...mun ystävä muuttaa espanjaan miehensä kanssa,kun menee sinne vuodex vaihtoon..ite kunlöytäis viel töitä.saa ottaa yhteyttä!


      • you only live once
        sam kirjoitti:

        kuka täällä oli lähdös espanjaan?oon lähdös äkkilähdöllä ensin ns.lomalle portugaliin tai luultavimmin espanjaan huhtikuun lopulla..tiedustella mahdollisia majoituspaikkoja ja töitä of course.sinnepäin olis sit tarkotus jäädä hengaan ku koulu loppuu toukokuussa...mun ystävä muuttaa espanjaan miehensä kanssa,kun menee sinne vuodex vaihtoon..ite kunlöytäis viel töitä.saa ottaa yhteyttä!

        minähä se sinne epsanjaa oon painumas todennäkösesti keski-euroopan kautta.onks sul majotus vinkkei tai duunipaikka mahollisuuksist hajuukaa? työkkärin sivuilt toki jotai löytyy mut onko muuta? ilmottele jos jostai jotai löydät mikä auttais. varsinki tohon kämppä asiaan.teltas ei kauaa varmaa jaksa asuu...


      • sepi

        Voisitko mailata mulle ennen lähtöäsi.Ois kysyttävää. Kiitti.


      • you only live once
        sepi kirjoitti:

        Voisitko mailata mulle ennen lähtöäsi.Ois kysyttävää. Kiitti.

        saiskos viel osotteen mihin mailata...


      • sepi
        you only live once kirjoitti:

        saiskos viel osotteen mihin mailata...

        Sorppa vaan,kun en hokannu edellisessä viestissä tuota osoitetta laittaa.Nyt se tuli.


      • you only live once
        sepi kirjoitti:

        Sorppa vaan,kun en hokannu edellisessä viestissä tuota osoitetta laittaa.Nyt se tuli.

        joko ite oon erittäin tyhmä tai todella sokea tai sit sun osote ei näy missää vieläkään...


      • sepi
        you only live once kirjoitti:

        joko ite oon erittäin tyhmä tai todella sokea tai sit sun osote ei näy missää vieläkään...

        Niin, minähän se tyhmä olen, kun luulin tuon sähköpostiosoitteen näkyvän sinulle,jonka olen kirjoittanut tuohon otsikon alle. Anteeksi!
        Se ei enää tule toistumaan. Tässä osoite, joka varmasti näkyy: [email protected]
        Yritetään vielä...


      • you only live once
        sepi kirjoitti:

        Niin, minähän se tyhmä olen, kun luulin tuon sähköpostiosoitteen näkyvän sinulle,jonka olen kirjoittanut tuohon otsikon alle. Anteeksi!
        Se ei enää tule toistumaan. Tässä osoite, joka varmasti näkyy: [email protected]
        Yritetään vielä...

        kolmas kerta todensano! maili lähtenyt on...


      • mina
        sam kirjoitti:

        kuka täällä oli lähdös espanjaan?oon lähdös äkkilähdöllä ensin ns.lomalle portugaliin tai luultavimmin espanjaan huhtikuun lopulla..tiedustella mahdollisia majoituspaikkoja ja töitä of course.sinnepäin olis sit tarkotus jäädä hengaan ku koulu loppuu toukokuussa...mun ystävä muuttaa espanjaan miehensä kanssa,kun menee sinne vuodex vaihtoon..ite kunlöytäis viel töitä.saa ottaa yhteyttä!

        Mahtava paikka!!!
        Itse olen asustellut joskus pienempänä espanjassa(costa del sol). Tulin juuri lomalta sieltä..
        pidä hauskaa. mun haaveena olis muuttaa sinne opintojen jälkeen,mut kattoo nyt mitä sitä tekee.

        Asuntojen vuokrat suunnilleen saman hintaisia kun täällä..
        asunnon voit löytää kaupungilla kiertelemällä ja katselemalla, nimittäin huoneistojen ikkunoissa ja parvekkeilla on kirkkaita ilmoituksiam, jos kämppä on vuokrattavana tai myytävänä..

        Aivan keskustassa toki on kalliimpaa. susittelenkin vähän syrjäistä paikkaa jossa aito espanjalainen tunnelma on :)


      • you only live once
        mina kirjoitti:

        Mahtava paikka!!!
        Itse olen asustellut joskus pienempänä espanjassa(costa del sol). Tulin juuri lomalta sieltä..
        pidä hauskaa. mun haaveena olis muuttaa sinne opintojen jälkeen,mut kattoo nyt mitä sitä tekee.

        Asuntojen vuokrat suunnilleen saman hintaisia kun täällä..
        asunnon voit löytää kaupungilla kiertelemällä ja katselemalla, nimittäin huoneistojen ikkunoissa ja parvekkeilla on kirkkaita ilmoituksiam, jos kämppä on vuokrattavana tai myytävänä..

        Aivan keskustassa toki on kalliimpaa. susittelenkin vähän syrjäistä paikkaa jossa aito espanjalainen tunnelma on :)

        kiitoksia sulle komemteista ja vinkeistä!
        eiköhä sielt majapaikka sit löydy.


      • tiedon nälkäinen

        hei!
        mitä alaa opiskelet? mihin meet harjoitteluun?
        kuinka sait paikan?
        mullakin on kärpänen purrut, en vaan tiedä mistä alottaisin...
        portugali on ollut mielessäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe