NAINEN tulee!

r.moore

8

962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

Huomenna se tulee!:) Iskelmän nettisivuilla äänigalleriassa on kooste uuden levyn ennakkokuuntelutilaisuudesta. Levyn 11 biisistä kahdeksasta on kuultavissa lyhyet pätkät. Sen perusteella upean levyn saamme huomenna! http://www.iskelma.fi/?area=kuunteluhuone2&iidee=10500000000087599 Tuossa Hesarin jutussa Paula muuten kertoi, että "Nainen" päättää kolmen albumin trilogian ("Yöperhonen" [2006], "Timantti" [2007] ja "Nainen" [2009]) eikä seuraavaa levyä tehdä enää samalla konseptilla kuin nämä kolme. Mielenkiintoista nähdä millaista on sitten jatkossa tulossa... Mutta sitä ennen nautitaan upeasta NAISESTA!

• kyllä juu

Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.

• Pasi
        kyllä juu kirjoitti:

Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.

No niin, viime päivinä olen kuunnellut paljon Nainen-levyä. Täytyy sanoa, että mahtava albumi! Vielä parempi kuin mitä aiemmin näytteiden perusteella odotin. Levy muuten nousi heti ilmestyttyään Suomen viralliselle albumi-listalle upeasti sijalle 6 - vielä parempi listasijoitus kuin albumeilla Yöperhonen (paras listasijoitus 7.) ja Timantti (paras listasijoitus 11.).

• 1987

etenkin tähti ja ystävyys iski heti.

• Rikhartti Mooreo

Musiikkikerhon lehdessä oli 2-viikkoa sitten levy myynnissä.Älä höpötä pas***.Jos olisin tilannu nainen ois jo mulla!!!!!!prkele.

• prikkalaan

Paulan uusin on jotenkin lattea, ei jaksa innostaa, tuntuu ideat loppuneen ja nyt mielistely pilkahtaa. Tasapaksua Paulaa!

• hieman näin

ja totta. kamalin kappale on rock halleluja ja vars sanoitus. muut menettelee. onkohan tämä tehdastuote

• r.moore

Vihdoinkin saanut kuunneltua kunnolla uutta albumia, eri välineillä. Mahtavan kuuloisia biisejä kuten Nainen, Viimeinen rakkaus, Lohduttaja, Tahroja paperilla (huippu, parempi kuin alkuperäinen!), Harharetki (huippu), Tähti ja Ystävyys. Eipä jäänyt montaa mainitsematta. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe