Kohta saamme kuultavaksemme uutta Paulaa. Upeata Paulaa! http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Paula Koivuniemi kiertää festivaaleja ja tulkitsee televisiossa Suomi-rockia/1135245807104
NAINEN tulee!
8
882
Vastaukset
- Pasi
Huomenna se tulee!:) Iskelmän nettisivuilla äänigalleriassa on kooste uuden levyn ennakkokuuntelutilaisuudesta. Levyn 11 biisistä kahdeksasta on kuultavissa lyhyet pätkät. Sen perusteella upean levyn saamme huomenna! http://www.iskelma.fi/?area=kuunteluhuone2&iidee=10500000000087599 Tuossa Hesarin jutussa Paula muuten kertoi, että "Nainen" päättää kolmen albumin trilogian ("Yöperhonen" [2006], "Timantti" [2007] ja "Nainen" [2009]) eikä seuraavaa levyä tehdä enää samalla konseptilla kuin nämä kolme. Mielenkiintoista nähdä millaista on sitten jatkossa tulossa... Mutta sitä ennen nautitaan upeasta NAISESTA!
- kyllä juu
Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.
- Pasi
kyllä juu kirjoitti:
Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.
No niin, viime päivinä olen kuunnellut paljon Nainen-levyä. Täytyy sanoa, että mahtava albumi! Vielä parempi kuin mitä aiemmin näytteiden perusteella odotin. Levy muuten nousi heti ilmestyttyään Suomen viralliselle albumi-listalle upeasti sijalle 6 - vielä parempi listasijoitus kuin albumeilla Yöperhonen (paras listasijoitus 7.) ja Timantti (paras listasijoitus 11.).
- 1987
etenkin tähti ja ystävyys iski heti.
- Rikhartti Mooreo
Musiikkikerhon lehdessä oli 2-viikkoa sitten levy myynnissä.Älä höpötä pas***.Jos olisin tilannu nainen ois jo mulla!!!!!!prkele.
- prikkalaan
Paulan uusin on jotenkin lattea, ei jaksa innostaa, tuntuu ideat loppuneen ja nyt mielistely pilkahtaa. Tasapaksua Paulaa!
- hieman näin
ja totta. kamalin kappale on rock halleluja ja vars sanoitus. muut menettelee. onkohan tämä tehdastuote
- r.moore
Vihdoinkin saanut kuunneltua kunnolla uutta albumia, eri välineillä. Mahtavan kuuloisia biisejä kuten Nainen, Viimeinen rakkaus, Lohduttaja, Tahroja paperilla (huippu, parempi kuin alkuperäinen!), Harharetki (huippu), Tähti ja Ystävyys. Eipä jäänyt montaa mainitsematta. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019