NAINEN tulee!

r.moore

8

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

      Huomenna se tulee!:) Iskelmän nettisivuilla äänigalleriassa on kooste uuden levyn ennakkokuuntelutilaisuudesta. Levyn 11 biisistä kahdeksasta on kuultavissa lyhyet pätkät. Sen perusteella upean levyn saamme huomenna! http://www.iskelma.fi/?area=kuunteluhuone2&iidee=10500000000087599 Tuossa Hesarin jutussa Paula muuten kertoi, että "Nainen" päättää kolmen albumin trilogian ("Yöperhonen" [2006], "Timantti" [2007] ja "Nainen" [2009]) eikä seuraavaa levyä tehdä enää samalla konseptilla kuin nämä kolme. Mielenkiintoista nähdä millaista on sitten jatkossa tulossa... Mutta sitä ennen nautitaan upeasta NAISESTA!

      • kyllä juu

        Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.


      • Pasi
        kyllä juu kirjoitti:

        Oikeassa Pasi olet. Levy on TODELLA hyvä, sen olen ehtinyt useaan otteeseen kuuntelemaan. Iskelmän juttua en ole kuunnellut, että en tiedä mitä siellä on demottu, mutta hyviä raitoja kaikki-se "klassikko" iskelmäkin. tahroja paperilla coveri on sielukas tulkinta. Lohduttaja varmaan rokkaa kesäkiertueella ja Viimeiseen rakkauteen on ihan järjettömän hieno biisi! Josko niin on harharetkikin. Eri hyvä kokonaisuus.

        No niin, viime päivinä olen kuunnellut paljon Nainen-levyä. Täytyy sanoa, että mahtava albumi! Vielä parempi kuin mitä aiemmin näytteiden perusteella odotin. Levy muuten nousi heti ilmestyttyään Suomen viralliselle albumi-listalle upeasti sijalle 6 - vielä parempi listasijoitus kuin albumeilla Yöperhonen (paras listasijoitus 7.) ja Timantti (paras listasijoitus 11.).


    • 1987

      etenkin tähti ja ystävyys iski heti.

    • Rikhartti Mooreo

      Musiikkikerhon lehdessä oli 2-viikkoa sitten levy myynnissä.Älä höpötä pas***.Jos olisin tilannu nainen ois jo mulla!!!!!!prkele.

    • prikkalaan

      Paulan uusin on jotenkin lattea, ei jaksa innostaa, tuntuu ideat loppuneen ja nyt mielistely pilkahtaa. Tasapaksua Paulaa!

      • hieman näin

        ja totta. kamalin kappale on rock halleluja ja vars sanoitus. muut menettelee. onkohan tämä tehdastuote


    • r.moore

      Vihdoinkin saanut kuunneltua kunnolla uutta albumia, eri välineillä. Mahtavan kuuloisia biisejä kuten Nainen, Viimeinen rakkaus, Lohduttaja, Tahroja paperilla (huippu, parempi kuin alkuperäinen!), Harharetki (huippu), Tähti ja Ystävyys. Eipä jäänyt montaa mainitsematta. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe