kiihkeä ystäväni

iumi

eli, jatkoa tarinalle neljän kimppa:


Istuin pöydän ääressä ja luin aamun lehteä silkkinen aamutakki päälläni. Muistelin viikko sitten tapahtunutta. Olin silloin harrastanut villiä ryhmäseksiä aviomieheni, parhaan ystäväni ja hänen aviomiehensä kanssa. Se oli ollut todella antoisa kokemus, ja olimme sopineet, että toistamme sen joskus.
Havahduin ajatuksistani ovikellon pirinään. ”Aki varmaan unohtanu jotain.” ajattelin ja puin silti varmuuden vuoksi aamutakin päälleni.
Avasin oven. Näin ystäväni Marian ovella päällään kireä t-paita ja sama minihame kuin eilenkin. Kutsuin hänet sisään. ”Onks Aki kotona?” Maria kysyi astuessaan sisään. ”Ei, se lähti töihin. Olisko sulla ollu jotain…” aloitin, mutta en pystynyt enää jatkamaan, sillä Maria työnsi minut seinää vasten ja antoi minulle kiihkeän kielarin, johon vastasin kuin vaistomaisesti. ”Hyvä, mulla olikin sulle erittäin kahdenkeskistä asiaa!” Maria sanoi hymyillen riettaasti ja jatkoi suutelua. Vaikka se tuntuikin hyvälle, työnsin hänet pois. ”Maria! Mitä ihmettä!?” sanoin, sillä olin ihmeissäni yleensä niin järkevän ja tyynen ystäväni himokkaasta ja harkitsemattomasta käytöksestä. ”Maistoin sua eilen ja jäin koukkuun!” hän vastasi villillä äänellä ja painautui kiinni vartalooni. Olin häkeltynyt tilanteesta enkä oikein osannut tehdä mitään. Maria oli kiinni minussa yhä tiukemmin ja kohotti tuuliaan tarjoavasti minulle. En pystynyt hillitsemään itseäni, vaikka olisin halunnut. Painoin huuleni hänen huuliaan vasten ja työnsin kieleni hänen suuhunsa. Eilen vielä niin epävarma ystäväni käyttäytyi kuin olisi rakastellut naisten kanssa useinkin.
Menimme olohuoneen sohvalle kokoajan suudellen. Maria työnsi minut sohvalle makaamaan. Olin aikeissa alkaa riisumaan hänen vaatteita, mutta Maria oli niin malttamaton himoissaan, että repi nopeasti stringinsä pois jalasta ja kävi istumaan naamalleni hametta nostaen. ”Nuole! Mua panettaa ihan hirveesti!” Maria sanoi anelevaan ja osittain käskevään sävyyn. Minä tein työtä käskettyä ja aloin kokeneesti nuoleskella läähättävää ystävääni. Työnsin kieleni hänen litimärkään pilluun ja pyörittelin sitä siellä taitavasti. Marian runsaat nesteet valuivat pitkin naamaani hänen voihkiessa kiivaasti. Mitä lähemmäs hän huippuaan tuli, sitä tiukemmin hän painoi pilluaan naamaani vasten. Lopulta tunsin kuumien väristysten kulkevan hänen kehossaan ja hän huusi suoraa huutoa ja tärisi. Nuolin häntä viimeiseen asti, kunnes hän nousi pois päältäni ja tuli viereeni sohvalle. ”Kiitti. Mä en oikeesti olis kestän jos en olis saannu tuntee sun kieltä taas!” Maria huohotti ja alkoi etsiä stringejään. Vaikutti, että hän aikoi nyt lähteä heti kun olin antanut hänelle orgasmin. Tartuin Marian ranteeseen sanoen: ”Et sä voi lähtee täältä noin vaan! Mäkin haluun osani!” Maria katsoi minuun nolona ja pudotti stringinsä maahan. ”Ai niin, tietenkin. Sori, mä en tajunnu.” hän sopersi ja tuli luokseni.
Vedin hänet päälleni ja suutelimme kiihkeästi. ”Ja tällä kertaa ei oo mihinkään kiire!” kuiskasin ja nostin Marian paidan pois. Hän avasi nopeasti aamutakkini. Minulla oli sen alla vain kirkkaanpunaiset stringit. Vedin Marian minihameen pois. Hänellä oli nyt päällään vain rintsikat.
Napsautin hänen rintaliivinsäkin auki ja hänen kiinteät rintansa heiluivat nyt vapaasti päälläni. Maria vetäisi nopeasti vielä aivan märät stringini alas ja heitti ne huolimattomasti maahan. Nyt olimme molemmat aivan alasti ja aloimme suudella kiihkeästi. Marian kieli siirtyi suustani poskelle ja sieltä kaulalle hän näykki ja imi kaulaani hitaasti ja hartaasti. Hän ei todellakaan aikonut pitää kiirettä. Tyydytystä huutava pilluni ei olisi jaksanut odottaa. Yritin anella Mariaa kiirehtimään, mutta hän kiusasi minua ja siirtyi rinnoilleni.
Hitaasti hän nuoli suuria rintojani joka puolelta. Välillä hän pysähtyi näykkäisemään nöpöttäviä nännejäni. Aloin huokailla, vaikka hän oli vasta rinnoillani. Aika, jonka hän viipyi rinnoillani, tntui tunneilta, vaikka tosiasiassa hän nuoli niitä vain muutaman minuutin.
Viimein hän siirtyi alemmas. Mahani hän hoiteli melko nopeasti, lukuun ottamatta pientä pysähdystä navallani. Inisin kiimasta ja olin helpottunut kun hän lopulta saapui haarojeni väliin. Ikäväkseni hän kuitenkin lipaisi pilluani vain kerran pitkällä ja huolettomalla vedolla ja siirtyi sitten varpaisiini.
Kun hän alkoi yksi kerrallaan imeskellä varpaitani, en enää kestänyt. Käteni eksyi kuin vahingossa klitorikselleni. Maria lopetti heti varpaideni nuoleskelun. ”Jos sä haluut, että mä nuolen sua, sun on parasta pitää kätes kurissa.” Hän sanoi uhmakkaasti. Pelästyneenä siirsin käteni vastahakoisesti pois pillultani. Hän jatkoi varpaideni imeskelyä ja yritin olla kärsivällinen. ”Hei Maria, mä en enää kestä!” inisin kiimaisena. ”No okei. Kolme varvasta oli kyl viel nuolematta!” Maria vastasi lempeästi hymyillen ja siirtyi lopulta pillulleni.
Ihmeekseni hän oli kehittynyt paljon viimekertaisesta. Hän nuoli taitavasti jokaisen sopukan pyhätöstäni ja käväisi jopa peräaukollani. Kiedoin jalkani tiukasti hänen ympärilleen ja painoin häntä lujasti lähemmäs. Selkäni taipui kaarelle laukeamisen lähestyessä. Marian kieli oli todella taitava ja sain voimakkaan orgasmin. Huusin ja voihkin orgasmin kourissa enkä päästänyt Mariaa pois alapäästäni. Kiltisti hän imeskeli klitoristani koko orgasmini ajan. Lopulta tajusin päästää hänet pois. Hengästyneenä makasin paikallani täristen vielä heikosti laukeamisen jäljiltä.
”Voitsä nuolla mua vielä kerran? Se eka kerta meni vähän pilalle, kun olin niin malttamaton.” Maria kysyi toiveikkaasti. ”Joo, sä annoit mulle äsken niin mahtavan orgasmin, et pitäähän mun hyvittää.” Hymyilin hartaasti.
Maria yritti käydä sohvalle makaamaan, mutta minä nostin hänet ylös ja ohjasin nojatuolille. Työnsin hänet siihen istumaan. Maria oli todella ihmeissään. Levitin hänen jalkojaan ja nostin ne tuolin käsinojille. Nyt hän tajusi, mistä oli kysymys.
Edessäni avautui suora näkymä Marian pilluun. Aloin heti nuolla häntä rauhallisesti ja maltillisesti. Avuliaasti Maria piti jaloistaan kiinni ja levitti niitä jotta minun olisi helpompi nuolla. Samalla hän esti niitä putoamasta käsinojilta.
Kun Maria istui tuolilla, oli nuoleminen helppoa. Asentoni oli hyvä ja tilaa nuolemiseen oli paljon.
Yritin nuolla Mariaa mahdollisimman monipuolisesti. Ensn koskettelin vain kielenkärjellä hänen klitoristaan. Jo se sai hänet voihkimaan kovaäänisesti. Sitten levitin kieleni ja vedin pitkiä vetoja koko hänen alapäänsä päältä. ”Voitsä nuolla mun peräaukkoa?” Maria sanoi voihkinansa seasta. Häkellyin vähän, koska en ollut koskaan erityisemmin keskittynyt ihmisten peräaukkoihin. Varovaisesti kuitenkin aloin kosketella Marian pyllyreikää kielelläni ja hän tuntui todella nauttivan siitä. Rohkenin nuolla sitä vähän varmemminkin, ja Maria todella piti siitä.
Siirryin kuitenkin hänen pyllyreiältään takaisin pillulle. Otin Marian turvonneen klitoriksen suuhuni ja aloin imeskellä sitä melko voimakkaasti. Maria tärisi nautinnosta ja ulisi kovaan ääneen. Työnsin kerralla kolme sormea hänen pilluunsa, ja ne upposivat sinne helposti. Maria oli todella kiihottunut ja hänen nesteensä valuivat nahkaiselle nojatuolille. Huomasin, että hän yritti pidätellä orgasmiaan, jotta nautinto kestäisi mahdollisimman pitkään.
Kohta hän ei kuitenkaan pystynyt pidättelemään ja laukesi täristen kuin vibraattori. Hän ääntelehti kovaa, ja jos olisin asunut kerrostalossa, varmasti kaikki naapurit olisivat kuulleet. Kun hänen orgasminsa loppui, vetäisin sormeni pois ja päästin hänen klitoriksensa huulieni välistä. Väsyneenä Maria liukui alas tuolilta viereeni.

”Oletsä harjotellut jonkun kanssa?” kysyin ihmeissäni kun olimme jo pukeneet vaatteet päällemme. Maria oli hetken hiljaa ja sanoi sitten: ”Olen, yhen Riikan kanssa. Tapasin sen netissä ja myöhemmin oikeessa elämässä. Se on opettanu mulle paljon naisten välisestä seksistä.” Katsoin häntä epäuskoisena. ”Oletko sä yhtäkkiä muuttunu lesboksi?” kysyin ihmeissäni muuttuneelta ystävältäni. Maria näytti pelästyneeltä. ”En! Mä.. Tai siis... Sillon kun me rakasteltiin, niin mä tajusin miten erilaista se on naisen kanssa. Naiset on hellempiä ja taitavampia. Mut kyl mä silti rakastan Jaria!” Maria kertoi. ”Mut silti petät sitä jonkun Riikan kanssa!” huudahdin vähän vihaisena. Marian silmissä leimahti. ”No petithän säkin just Akia mun kanssa!” hän huusi raivoissaan ja käveli ulos, hyppäsi autoonsa ja ajoi pois.
Katselin ikkunasta hänen lähtöään ja tajusin, että Maria puhui totta. Minä tosiaan petin äsken aviomiestäni parhaan ystäväni kanssa. Silti en osannut tuntea kovin suurta omantunnontuskaa, sillä olin tosiaan nauttinut Mariasta.



Kommentoikaa ihmeessä... Kirjotusvirheitä saattaa olla..

7

10884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipppaaa

      uskomatonta

      • Prrr....

        Jatkoa vaan kehiin!!


      • miau
        Prrr.... kirjoitti:

        Jatkoa vaan kehiin!!

        uiiih,ihanaaaaaaaa.... lisää.


    • Jaime

      Jatka tästä. Haluaisin lukea sinulta lisää myös ryhmä-tarinoita. Tuo edellinen oli aivan loistava ja kiihottava. Tarinasi ovat tämän palstan parasta antia!

      • nam

        jatkoa kiitos.. todella kiihottava tarina.


    • Cunn.

      Tosi hyvä juttu! Oikeesti! Just se kohta kun Maria riisuu stringinsä ja istuu ystävättärensä naamalle hajareisin!!! Lisää! Esim. kotirouva päätyy istumaan ja nuolettamaan itseään lapsenvahtinsa (nuori nainen) naamallle!!!

    • minsku

      siis mitä helvettiä? ensin puhut viikko sitten tapahtuneesta, sitten marialla on sama hame kuin eilen ja koko sessiokin tapahtui eilen. sitten yhtäkkiä maria on jossain vaiheessa ehtinyt tutustua riikkaan!

      koitapa pitää toi ajanjakso selvänä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe