liian suuri? Vai mistä johtuu, että kumppani paukuttaa päätään, vaikka siihen ei ole varsinaista syytä!?! Kysymys ei ole pitkään jatkuneesta suhteesta/kyllästymisestä! Ei myöskään, että toinen ei mielyttäisi luonteeltaan, ulkonäöltään.. ainoastaan käytännön asioita, kotityöt, rahan käyttö yms...
Onko halu
muuttaa toista
3
301
Vastaukset
- _Mauku_
Muistan kyllä hyvin ensitapaamisen mieheni kanssa. Olin 17. Mies oli piru. Nyt olen 41. Ja mies on edelleen piru. Mitä enemmän asiat muuttuvat, sitä enemmän ne pysyvät samanlaisina. Ei minua hänessä muu ärsytä kuin kaikki.
- sivupersooNaNa
Ei toista ihmistä voi muuttaa, jos se ei itse halua. Muutoshan lähtee meistä jokaisesta, siitä mitä minä haluan , mitä olen. Aika epätoivoinen tehtävä jos kyse jo 40 ihmisestä joka ei itse halua muuttua. Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa;=)
joo yrittää sopii mutta onnistuuko se tjn :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032