Kannattaako mennä junalla Fukuokaan asti? Onko siellä nähtävää? Kantsiiko tehdä saaren kierrosmatka, vai onko se ajan tuhlausta, kun on vähän aikaa?
Fukuoka
3
870
Vastaukset
- Metsne
Aikaa on kysymyksestä kulunut aika paljon, joten en tiedä onko vastaus enää ajankohtainen, mutta itse Fukuokassa käyneenä suosittelisin. Monista opaskirjoistakin voi löytää suosittuja nähtävyyksiä (mm Canal City, Fukuoka Tower, yksi maailman suurimmista maailmapyöristä jne.)
Saaren kierrosmatkasta voi olla montaa mieltä, mutta henkilökohtaisesti en mahdollisen ajanpuutteen takia todennäköisesti kiertäisi. Toisaalta, tulevana kesänä aion tehdä juuri niin kun aikaa on :)- Noppin
Kyushulla on paljonkin nähtävää ja koettavaa, mm. Aso-tulivuori ja Kagoshiman kuumat hiekkakylvyt. Beppu on tunnettu kuumista lähteistään ja ne kannattaa käydä kokeilemassa mikäli onsen-kokemusta haluaa. Nagasakissa voi käydä tutustumassa atomipommituksesta kertovaan museoon. Jos aikaa on, kannattaa käydä myös Kyushun eteläpuolella sijaitsevalla Yakushiman saarella.
- Kantsiiko?
Kerrothan reissustasi sitten täällä ! Olen itse menossa ensi lokakuussa, ja meinasin olla viikon päivät saarella. Kuyshu kun on vieläkin ainoa saari, jolla en ole käynyt.
Kaikki tieto on tervetullutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256