Kun laitan undujen häkkiin pesäpntön ne pelkää sitä ylikaiken. Miten ne sais pesimään??
miten undut
8
450
Vastaukset
- kysymys?
Oletko kauan opiskellut pesittämistä?
- saa pesimään
Minulla on ollut elämässäni useita eri undulaatteja ja olen päässyt seuraamaan kun ystävälläni undulaatit on pesinny. Ystävälläni undulaatit tottuivat heti pesäpönttöönsä ja rupesivat tekemään siihen omia käynti koloja ja asettuivat taloksi. Minun undulatit ei suhtaudu millään sopusuhtaisesti siihen pesäpönttöön.
- niille...
aikaa. kuinka vanhoja lintusi ovat? onko sinulla pariskunta? siis ovatko yhdessä? eivät kaikki linnut sovi yhteen ja halua tehdä pesää.
- ovat
vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??
- olet?
ovat kirjoitti:
vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??
Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?
- vanhempani
olet? kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?
ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.
- hyvin
vanhempani kirjoitti:
ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.
olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.
- poikasille siis!
hyvin kirjoitti:
olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.
toivottavasti selviävät hengissä taasen yhden lapsen kokeiluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483