miten undut

saa pesimään

Kun laitan undujen häkkiin pesäpntön ne pelkää sitä ylikaiken. Miten ne sais pesimään??

8

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys?

      Oletko kauan opiskellut pesittämistä?

      • saa pesimään

        Minulla on ollut elämässäni useita eri undulaatteja ja olen päässyt seuraamaan kun ystävälläni undulaatit on pesinny. Ystävälläni undulaatit tottuivat heti pesäpönttöönsä ja rupesivat tekemään siihen omia käynti koloja ja asettuivat taloksi. Minun undulatit ei suhtaudu millään sopusuhtaisesti siihen pesäpönttöön.


    • niille...

      aikaa. kuinka vanhoja lintusi ovat? onko sinulla pariskunta? siis ovatko yhdessä? eivät kaikki linnut sovi yhteen ja halua tehdä pesää.

      • ovat

        vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??


      • olet?
        ovat kirjoitti:

        vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??

        Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?


      • vanhempani
        olet? kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?

        ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.


      • hyvin
        vanhempani kirjoitti:

        ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.

        olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.


      • poikasille siis!
        hyvin kirjoitti:

        olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.

        toivottavasti selviävät hengissä taasen yhden lapsen kokeiluista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe