Kun laitan undujen häkkiin pesäpntön ne pelkää sitä ylikaiken. Miten ne sais pesimään??
miten undut
8
422
Vastaukset
- kysymys?
Oletko kauan opiskellut pesittämistä?
- saa pesimään
Minulla on ollut elämässäni useita eri undulaatteja ja olen päässyt seuraamaan kun ystävälläni undulaatit on pesinny. Ystävälläni undulaatit tottuivat heti pesäpönttöönsä ja rupesivat tekemään siihen omia käynti koloja ja asettuivat taloksi. Minun undulatit ei suhtaudu millään sopusuhtaisesti siihen pesäpönttöön.
- niille...
aikaa. kuinka vanhoja lintusi ovat? onko sinulla pariskunta? siis ovatko yhdessä? eivät kaikki linnut sovi yhteen ja halua tehdä pesää.
- ovat
vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??
- olet?
ovat kirjoitti:
vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??
Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?
- vanhempani
olet? kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?
ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.
- hyvin
vanhempani kirjoitti:
ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.
olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.
- poikasille siis!
hyvin kirjoitti:
olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.
toivottavasti selviävät hengissä taasen yhden lapsen kokeiluista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691