miten undut

saa pesimään

Kun laitan undujen häkkiin pesäpntön ne pelkää sitä ylikaiken. Miten ne sais pesimään??

8

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys?

Oletko kauan opiskellut pesittämistä?

• saa pesimään

Minulla on ollut elämässäni useita eri undulaatteja ja olen päässyt seuraamaan kun ystävälläni undulaatit on pesinny. Ystävälläni undulaatit tottuivat heti pesäpönttöönsä ja rupesivat tekemään siihen omia käynti koloja ja asettuivat taloksi. Minun undulatit ei suhtaudu millään sopusuhtaisesti siihen pesäpönttöön.

• niille...

aikaa. kuinka vanhoja lintusi ovat? onko sinulla pariskunta? siis ovatko yhdessä? eivät kaikki linnut sovi yhteen ja halua tehdä pesää.

• ovat

vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??

• olet?
        ovat kirjoitti:

vähä yli 2 vuotias poika ja 3 vuotias tyttö. Undulaatit ovat aina vierekkäin, ruokkivat toisiaan eli undulaatit siis ihan pitävät toisistaan. Mutta välillä tyttöundulaatti nokkii poikaa aika kovastikkin, kun poika undulaatti yrittää tulla kosiskelemaan tyttöundulaattia. Voiko tämä tarkoittaa sitä, että undulaattini eivät halua pesiä toistensa kanssa??

Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?

• vanhempani
        olet? kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Onko vanhempasi mukana pesityksessä vai vastaatko siitä yksin? Jos näin perusasiat on hukassa, niin mahdatko oikeasti osata toimia, jos poikasten kanssa ei kaikki mene hyvin?

ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.

• hyvin
        vanhempani kirjoitti:

ovat mukana siinä hommassa ja luulen, että saan kyllä apua jos sitä todella tarviin. Olen 16 vuotias, että kyllä luulen, että osaan ottaa tarpeeksi vastuuta asiasta.

olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.

• poikasille siis!
        hyvin kirjoitti:

olen saanut undulaattini pesimään. Tyttöundulaatti on pesäpöntössä kokoajan ja luulen että kohta siellä on muniakin.

toivottavasti selviävät hengissä taasen yhden lapsen kokeiluista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      147
      8803
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2579
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2377
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2371
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1813
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      36
      1199
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe