Suunnitelmana on: mahdollisimman paljon eväitä mukaan, laivalla ruotsiin, autolla suoraan tanskaan. Majoitus teltassa, seikkailumieli, muutama päivä pyöräilyä, kävelyä ja kotio takas. Tää on aika pitkälti muksujen oma suunnitelma ja ovat saaneet minua mukaan, joten näyttää siltä, että me tosiaan lähdemme! =)
Köyhismatka Tanskaan
4
1020
Vastaukset
- halpaa..:)
Niin viime kesänä halvin ylitys oli Naantalista Finlinesillä 200 suunta. Tanskan silta 71 suunta. Ajettavaa Ruotsin halki noin 700km per suunta. Saksaan mentiin ja pelkät pakolliset ylitykset lautoin ja silloin dieselit päälle oli 900. En tiedä onko ihan säästöbudjettia vastaavaa rahanmenoa. siihen hintaa saa kyllä tehdä toisetkin eväät mukaan..:)
- Nimetön
Siis oon ollut hieman ainaki hajuilla noista kuluista. Mut jos miettii lomaa muualle, kuin ruotsii tai viroo (enkä itse halua Norjaa), kun matkustajina on yksi aikuinen ja kolme 4-12v mukulaa, joilla ei oo passia, ni en oo keksiny mihinkä me halvemmalla päästäisiin...?
- Sinna61
Tanskan matkailutoimiston nettisivujen kautta saa todella edullisia B&B paikkoja (joku linkki, en nyt muista mikä, tanskaksi maatilamajoitus), vertaa niitä telttapaikan vuokriin! Ja vertaa teltanpystytysvaivaa ja mahtavia aamupaloja, jotka sisältyvät B&B-hintoihin. Monet vuokraavat pieniä mökkejä joissa voi valmistaa ruoan itse - joku vuokraa jopa pihapiiristään telttapaikka, kannattaa tutkia! Nämä B&B-paikat ovat pääsääntöisesti maalla ja kotieläimiä löytyy hoidettavaksi ja paijattavaksi, issikoita ja poneja ratsastettavaksi, enempää ei tarvita. Paitsi dyynit, ne ovat Tanskan "must" - mutta ei tuulisella säällä ;) Noilla maatiloilla on myös fillareita käyttöön, eivät yleensä peri niistä erikseen vuokraakaan. Matkalla Jyllantiin Odensen lähellä on aivan ihana paikka, jotain sellaista kuin Lille Grynborg, siellä ollaan käyty useammankin kerran. Ei ole kallista verrattuna hotellilomiin!
- tämä vinkki
http://www.danmark.dt.dk/ täältä voit klikata suomenkielisen tekstin ja voit näin rauhassa katella mihin menisitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719