Pokemon diamond/pearl kartta

poochyena

8

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poochyena

Ei siel oo ollu newmoonii eikä fullmoonia kumpaakaan!! :O

• rndm.

Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?

• poochyena
        rndm. kirjoitti:

Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?

Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..

• suomi-diamond
        poochyena kirjoitti:

Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..

olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen

• diivu_87
        suomi-diamond kirjoitti:

olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen

ELIkkä Heatran mulla on sellane tyttö,onko mullakin tyttö viako onko joku saannut pojan? Mun on viel 70 lv nature Relaxed,mut mikä olis sille paremopi vai onx toi ees ok? Vois joskus ehkä kehittä totaki

• diivu_87

Mitä pääsee tohon tumman ruskeesee alueeseen eli MT.Conretiin ,oon ollut siellä monen moista kerto mutta kartalla ei ikin näy et olisit ku 1 kohta siinä,oon ihmetellyt misi ei kinä näy et olisit kyseisesen paikan siin toisella kohti tol ylimmällä viivalle jnevaikak kuinka seikkalis viel luoastossa ja menis mistä tahansa sisälle.

• ...

fullmoon islandin saa kun menee canalave cityyn ja puhuu seilurille joka on vienyt ennen iron islandille.pitää olla vaan natinoal sinnoh dex ensin.

• pokemon-go-kartta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2885
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      42
      1599
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1232
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1095
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1019
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      61
      1003
    Aihe