Joo, jos nyt olisi vaikka toi normaali kartta: http://guidesmedia.ign.com/guides/707323/images/pokemap_large.jpg Niin, miten saa tuolta pokemonliigapaikasta lähtemään tonne merelle lisää karttaa? Kuin tossa: http://pokemonmasterwarriors.files.wordpress.com/2008/07/pokemon-d-and-p-map.jpg Ja sitten toi Newmoon island? Siellä on ollut ennen vain fullmoon, niin miten saa newmoonin? :O Joo, oon vähän lahoaivo ja avuton ja tyhmä ja outo ja ...
Vastaukset 8
- poochyena
Ei siel oo ollu newmoonii eikä fullmoonia kumpaakaan!! :O
- rndm.
Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?
- poochyena
rndm. kirjoitti:
Newmoon Islandin saat Membership Passilla. Se on item, jonka saa vain Nintendo Eventeistä. Tien 224 jatkeen kanssa on muuten sama juttu, mutta tarvittava item on Oak's Letter. Fullmoon Islandin saat, kun vain menet peliä eteenpäin... Missä olet tällä hetkellä?
Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..
- suomi-diamond
poochyena kirjoitti:
Menin eliittinelikon läpi, ja mulla on ne Azlef ja Uxie ja tietty Dialga. Sitten kaveri pelasi sitä peliä ja nappasi legendaarisen jostain luolasta kai. Se oli ruma, mut en muista nimeä. No, en oikein tiedä missä kohdassa olen koska koko peli on nyt kaverilla. Mutta ei ole mitään tietoa mitä tekisin seuraavaksi. Selitinpäs hyvin..
olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen
- diivu_87
suomi-diamond kirjoitti:
olikose pokemon neljällä jalalla kävelevä sellanen laavakivi otuksen näkönen
ELIkkä Heatran mulla on sellane tyttö,onko mullakin tyttö viako onko joku saannut pojan? Mun on viel 70 lv nature Relaxed,mut mikä olis sille paremopi vai onx toi ees ok? Vois joskus ehkä kehittä totaki
- diivu_87
Mitä pääsee tohon tumman ruskeesee alueeseen eli MT.Conretiin ,oon ollut siellä monen moista kerto mutta kartalla ei ikin näy et olisit ku 1 kohta siinä,oon ihmetellyt misi ei kinä näy et olisit kyseisesen paikan siin toisella kohti tol ylimmällä viivalle jnevaikak kuinka seikkalis viel luoastossa ja menis mistä tahansa sisälle.
- ...
fullmoon islandin saa kun menee canalave cityyn ja puhuu seilurille joka on vienyt ennen iron islandille.pitää olla vaan natinoal sinnoh dex ensin.
- pokemon-go-kartta
Kannattaa napata kunnon kartta, niin pokemon hahmot löytyy helpommin: http://www.lentovelho.fi/pokemon-go-kartta-lista/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398