aika hulvattomasti Kimin ryyppäämisestä. Ei muka huomannut Hamiltonia jossain kisassa ohitustilanteessa, kun oli kännissä. Tuo jakso esitettiin MTV3:ssa 9.5.2009.
Top Gearissa vinoiltiin
3
460
Vastaukset
- joo tietenkin
eihän se ees käyttänyt paljon sitä alkoholia...mun mielestäni ali aika normaalin rajoissa, lehdet vaan vähän paisutteli asiaa...ja jos siitä lähetään niin briteissähän juodaan kaljaa aina, ne käy joka ikisen työpäivänkin jälkeen baarissa, että nehän vasta juoppoja onkin
- ¯¯¯
Il Tempo kirjoitti näin Bahrainin kisan jälkeen: - Kahden Ferrarin taistellessa mestaruudesta kolari GP:n lähdössä olisi aiheuttanut melkoisen kohun. Nyt koko asia sivuutettiin muutamalla lauseella. Poistihan vaaleahiuksisen ex-juopon kuudes sija sentään nöyryyttävän nollan pistesarakkeesta. http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/f1/2009/04/867002 Eli kyl se vissiin on ollut juoppo, kun kerta "oman" maan lehti kirjoittaa tolleen.
- "uutisen" esille.
Top Gearin juontajat tekee pilaa jokaisesta, MUTTA MYÖS osaa nauraa itselleen!! Itseironia on hyvästä, mikä puuttuu suomalaisilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749