Jäätynyt sydän,
sitä sulattelen.
Ketään sinne nyt päästä mä en.
Jätit sirpaleet jälkeesi,
niitä katselen nyt.
Miksi rakkaus on keksitty,
sitä ymmärrä en.
Yksin
Mutukka-45
5273
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 5
Vanhimmat
''Ei se rakkaus jäädytä, vaan se sulattaa Kun aika on, kukat kauniit puhkeaa!'' :) Suruvoittoinen runosi tässä aamussa, vaan eipäs se katso sitä, vaan tulee sellaista kuin sulkakynä milloinkin kirjoittaa. Tänään näin, huomenna ehkä jo tosin! Minä kiittelen ja - kuitenkin, toivottelen Hyvää Äitien-päivää sinne! :)
http://koti.mbnet.fi/lanivala/Ruusuja maljakossa.jpg Kukkivaa ilo, kauneutta ja hymyä Ä-pään! :)
Kieltämättä tämä ilta on ihmeellinen ja taivaanranta punastelee Rakkaudesta ja olisi valmis. Tiedän että sylissäsi asuu myös Rakkaus. Tiedän. Minä vain pelkään tätä kaikkea. Pelkään ja olen olen kauhuissani. Rakkauteni punerruksessa minä rikkoonnuin. Ja niin Rakastin. Nyt en enää ole valmis. Olen kiveä, olen jäätä, tunteeton kappale maan kuorella. Rikottu nukke, jota kukaan ei enää koske käsin. Näen Rakkautesi. Haistan sen ja makusi tuntuu. Mutta kun jääni pisaroi, torjun sinut. Kun alan tuntea, sulkeudun. Pelkään sinua. Koska alat olla enemmän kuin hän oli. http://www.youtube.com/watch?v=XAelMeYyCPM Kiitos runostasi. Rakkaus on tullut sulattamaan jäätä ja liittämään yhteen. Poistamaan epäsopua ja lisäämään suvaitsemista. Että voisimme antaa anteeksi useammin ja nostaa sormen tuomitsemiselle harvemmin. Sisäistää Rakkauden omaksi kuvaksemme. Yksilölliseksi. Kirpeä ja viiltävä Rakkausrunosi. Kertoi lukijalle äärettömän paljon, vähin sanoin ja vähäeleisesti. Taitavaa sanan ja tekstin käyttöä Runona. Löysin Runosi ja koin syvästi. Mielenkiintoinen ja kovasti hyvä Runosi. Aurinkoa ja jaksamista koko päivääsi.
on aikoja, jolloin emme halua emmekä voi päästää sydämiimme ketään - eheytymisen aika, kun on vain sirpaleita jäljellä. Niin usein joudumme kysymään ' miksi rakkaus on keksitty ' mutta aikanaan kaikki varmasti Sinunkin kohdallasi selviää. Kannustusta ja voimia päiviisi.
Mitä rakkaus on ? toisen se aina huomioitsee antaa hänelle hellyyttä joskus myös itsenäisyyttä auttaa missä vaan voi silloin se rakkaus soi Moni sen on varmaan tuntenut kun pitkää tietä kulkenut rakastaa voi monella tavalla missä vaan vaikka etelänavalla Rakkautta kannata pelätä ei vaikka se mukaansa Sinut vei iloitaan kovasti siitä jos silti aina se ei riitä Joskus se saattaa lakastua myös uudestaan voi rakastua pitkä on käsitellä rakkausaihe tää jospa sulle tästä jotain nyt jää