Yksin

Mutukka-45

Jäätynyt sydän, sitä sulattelen. Ketään sinne nyt päästä mä en. Jätit sirpaleet jälkeesi, niitä katselen nyt. Miksi rakkaus on keksitty, sitä ymmärrä en.

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ''Ei se rakkaus jäädytä, vaan se sulattaa Kun aika on, kukat kauniit puhkeaa!'' :) Suruvoittoinen runosi tässä aamussa, vaan eipäs se katso sitä, vaan tulee sellaista kuin sulkakynä milloinkin kirjoittaa. Tänään näin, huomenna ehkä jo tosin! Minä kiittelen ja - kuitenkin, toivottelen Hyvää Äitien-päivää sinne! :)

    • mies-v57

      Kieltämättä tämä ilta on ihmeellinen ja taivaanranta punastelee Rakkaudesta ja olisi valmis. Tiedän että sylissäsi asuu myös Rakkaus. Tiedän. Minä vain pelkään tätä kaikkea. Pelkään ja olen olen kauhuissani. Rakkauteni punerruksessa minä rikkoonnuin. Ja niin Rakastin. Nyt en enää ole valmis. Olen kiveä, olen jäätä, tunteeton kappale maan kuorella. Rikottu nukke, jota kukaan ei enää koske käsin. Näen Rakkautesi. Haistan sen ja makusi tuntuu. Mutta kun jääni pisaroi, torjun sinut. Kun alan tuntea, sulkeudun. Pelkään sinua. Koska alat olla enemmän kuin hän oli. http://www.youtube.com/watch?v=XAelMeYyCPM Kiitos runostasi. Rakkaus on tullut sulattamaan jäätä ja liittämään yhteen. Poistamaan epäsopua ja lisäämään suvaitsemista. Että voisimme antaa anteeksi useammin ja nostaa sormen tuomitsemiselle harvemmin. Sisäistää Rakkauden omaksi kuvaksemme. Yksilölliseksi. Kirpeä ja viiltävä Rakkausrunosi. Kertoi lukijalle äärettömän paljon, vähin sanoin ja vähäeleisesti. Taitavaa sanan ja tekstin käyttöä Runona. Löysin Runosi ja koin syvästi. Mielenkiintoinen ja kovasti hyvä Runosi. Aurinkoa ja jaksamista koko päivääsi.

    • lindalinda1

      on aikoja, jolloin emme halua emmekä voi päästää sydämiimme ketään - eheytymisen aika, kun on vain sirpaleita jäljellä. Niin usein joudumme kysymään ' miksi rakkaus on keksitty ' mutta aikanaan kaikki varmasti Sinunkin kohdallasi selviää. Kannustusta ja voimia päiviisi.

    • Mitä rakkaus on ? toisen se aina huomioitsee antaa hänelle hellyyttä joskus myös itsenäisyyttä auttaa missä vaan voi silloin se rakkaus soi Moni sen on varmaan tuntenut kun pitkää tietä kulkenut rakastaa voi monella tavalla missä vaan vaikka etelänavalla Rakkautta kannata pelätä ei vaikka se mukaansa Sinut vei iloitaan kovasti siitä jos silti aina se ei riitä Joskus se saattaa lakastua myös uudestaan voi rakastua pitkä on käsitellä rakkausaihe tää jospa sulle tästä jotain nyt jää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe