Eero Seppänen 17 (www.rantaneuvos.com)
Kirjailija,rantaneuvos
27
1795
Vastaukset
- NÄITÄ
Suomessa on paljon, lähes sata erilaista kirjallisuuteen liittyvää palkintoa. Niistä suurimpia ja tunnetuimpia on Finlandia-palkinto, jota seuraavat Runeberg-palkinto (10 000 euroa), Aleksis Kiven palkinto elämäntyölle (14 700 euroa), Eino Leinon palkinto ensisijaisesti runoilijoille (5 200 euroa), esikoiskirjailijoille tarkoitettu Helsingin Sanomien palkinto (12 500 euroa) ja Kalevi Jäntin palkinto (15 000 euroa) nuorille kirjailijoille. Yritysmaailman tuki kirjallisuudelle (ensisijaisesti nuorille) oli vuonna 2006 lakkautettu Olvi-säätiön palkinto (12 600 euroa). Erilaisten säätiöiden, seurojen ja rahastojen palkintojen lisäksi on olemassa valtionpalkintoja. Ensimmäinen valtionpalkinto annettiin Aleksis Kivelle vuonna 1864. Nykyään on erikseen kulttuuriministerin valitsema, niin kutsuttu Suomi-palkinto taiteellisesta urasta (30 533 euroa), sekä Valtion kirjallisuustoimikunnan jakama Kirjallisuuden valtionpalkinto (15 000 euroa).
byrokratia josta neuvos ei pidä laisinkaan, olisi itsestään selvyys että meille omakustannus ja harrastelija kirjoittelijoille annettaisi edes pientä tukea kuitteja vastaan en ole rahan ahne, mutta eniten huolettavat kuitenkin maan köyhät keskuudessamme. Ps, meillä on sellaista yhteiskunnallisesti arvokasta tietoa, jota ei muuten julkaistaisi tuleville sukupolvillemme.
yllätys on kaikille lukijoilleni, huomenna neuvos viepi uuden kirjallisen aineistonsa kirjapainoon, joten jäämme odottelemaan sen julkaisemista syntymäpäivän aattona 27,06, 2009 Kirjailija "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi. Ps, koska niin tekevät toiset Suomussalmelaiset seuraavan kerran ja ennen kaikkea ne jotka tällä palstalle puhuvat eivätkä saa mitään aikaseksi kirjallisuudessa. Mutta neuvos kiittelee sinua myötätunnostasi ja tervetuloa syntymäpäiville ja kirjani julkaisu tilaisuuteen Työväentalolle Eero Seppänen.
- utytyrtre
rantaneuvos1 kirjoitti:
byrokratia josta neuvos ei pidä laisinkaan, olisi itsestään selvyys että meille omakustannus ja harrastelija kirjoittelijoille annettaisi edes pientä tukea kuitteja vastaan en ole rahan ahne, mutta eniten huolettavat kuitenkin maan köyhät keskuudessamme. Ps, meillä on sellaista yhteiskunnallisesti arvokasta tietoa, jota ei muuten julkaistaisi tuleville sukupolvillemme.
Neuvos hyvä...byrokratia ei kyllä tarkoita tätä..
- asdqwerrew
rantaneuvos1 kirjoitti:
yllätys on kaikille lukijoilleni, huomenna neuvos viepi uuden kirjallisen aineistonsa kirjapainoon, joten jäämme odottelemaan sen julkaisemista syntymäpäivän aattona 27,06, 2009 Kirjailija "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi. Ps, koska niin tekevät toiset Suomussalmelaiset seuraavan kerran ja ennen kaikkea ne jotka tällä palstalle puhuvat eivätkä saa mitään aikaseksi kirjallisuudessa. Mutta neuvos kiittelee sinua myötätunnostasi ja tervetuloa syntymäpäiville ja kirjani julkaisu tilaisuuteen Työväentalolle Eero Seppänen.
Mutta paljonko esim 500 kpl omakustaanuskirjaa maksaa?
asdqwerrew kirjoitti:
hintoja, jokainen kirja on aina erilainen hinnoiltaan, sitten tiedän kun ensin kilpailutan eri kirjapainot, terveisin kirjailija,rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmi.
utytyrtre kirjoitti:
Neuvos hyvä...byrokratia ei kyllä tarkoita tätä..
se byrokratia. Ideaalisella byrokratialla hän tarkoitti hallintomallia, jossa ihmiset tekevät töitä selkeän ohjeistuksen alaisena ja jossa työntekijöiden valta perustuu heidän ammattitaitoonsa ja asemaansa eikä ole henkilökohtainen ominaisuus. Päätökset byrokraattisessa organisaatiossa tehdään sääntöjen perusteella ja persoonattomasti, jotta päästäisiin eroon suosimisongelmista, kuten nepotismista. Byrokraattisen organisaation tarkoitus on toimia rationaalisesti ja laskelmoidusti organisaation johdon asettamien tavoitteiden toteuttamiseksi.
- kirjaneuvos
asdqwerrew kirjoitti:
Yksi riittää, jos on huippu.
kirjaneuvos kirjoitti:
Yksi riittää, jos on huippu.
minä aloitan uuden kirjani kirjoittamiseni, terveisin itse neuvos.
- ei...
rantaneuvos1 kirjoitti:
minä aloitan uuden kirjani kirjoittamiseni, terveisin itse neuvos.
Kun vaan, pistähhän Eero kirja tulille, hiukan fiktiota, ja faktoja sopivalla sekoituksilla, niin hyvä tulee, Päätalomaiset pikkutarkat kuvaukset jätä välihin, turusen malli on pirun hyvä!
ei... kirjoitti:
Kun vaan, pistähhän Eero kirja tulille, hiukan fiktiota, ja faktoja sopivalla sekoituksilla, niin hyvä tulee, Päätalomaiset pikkutarkat kuvaukset jätä välihin, turusen malli on pirun hyvä!
kanssasi ja harkinnut jopa vakavasti näin tehdä ja kiitos kannanotostasi ja tervetuloa neuvoksen syntymäpäiville 27. 06.2009, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
- ei isompie merriittie
rantaneuvos1 kirjoitti:
kanssasi ja harkinnut jopa vakavasti näin tehdä ja kiitos kannanotostasi ja tervetuloa neuvoksen syntymäpäiville 27. 06.2009, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
Mitenkä on, olisiko mahollisuuksie peästä naottimmaan juhlista minunni, vaekken oo tullu kehuneeksi Sinnuo ja enkä oo lukenu teoksijasi? Mutta joomiehenä soattasin olla parasta A1 luokkoa.
- sadwef3ww
rantaneuvos1 kirjoitti:
se byrokratia. Ideaalisella byrokratialla hän tarkoitti hallintomallia, jossa ihmiset tekevät töitä selkeän ohjeistuksen alaisena ja jossa työntekijöiden valta perustuu heidän ammattitaitoonsa ja asemaansa eikä ole henkilökohtainen ominaisuus. Päätökset byrokraattisessa organisaatiossa tehdään sääntöjen perusteella ja persoonattomasti, jotta päästäisiin eroon suosimisongelmista, kuten nepotismista. Byrokraattisen organisaation tarkoitus on toimia rationaalisesti ja laskelmoidusti organisaation johdon asettamien tavoitteiden toteuttamiseksi.
Osaat näköjään kopioida toisten tekstejäkin...et varmaan itse ymmärtänyt sanaakaan
- rantisneuvos
ei isompie merriittie kirjoitti:
Mitenkä on, olisiko mahollisuuksie peästä naottimmaan juhlista minunni, vaekken oo tullu kehuneeksi Sinnuo ja enkä oo lukenu teoksijasi? Mutta joomiehenä soattasin olla parasta A1 luokkoa.
Et pääse minua narsistia pitää kehua ensin
- sankaneuvos!
rantisneuvos kirjoitti:
Et pääse minua narsistia pitää kehua ensin
Voi piessa, kukahan se oiekin nuita Eeron apukoulutasosia kirjoja jaksaa lukea? Ilmoittautukaa lukijat tälle palstalle. Muuten luulen, että vain 'kirjailia' Eero lukee omia sepustuksiaan, ja naureskeelee omille jutuilleen!
- elämäntapaneuvos
sankaneuvos! kirjoitti:
Voi piessa, kukahan se oiekin nuita Eeron apukoulutasosia kirjoja jaksaa lukea? Ilmoittautukaa lukijat tälle palstalle. Muuten luulen, että vain 'kirjailia' Eero lukee omia sepustuksiaan, ja naureskeelee omille jutuilleen!
Voihan niistä repäistä aina lehden uunin tai takan sytytykseen.
- §heherazade
sankaneuvos! kirjoitti:
Ne, jotka lukee, lukee mitä vaan, siis lukutoukat. Kirjat sisältävät mielenkiintoista kuvausta tietystä ajasta.
- byrokratia..
rantaneuvos1 kirjoitti:
kyllä mielletään tavallisten kansalaisten asioitten hoidon tahallista(?) hankaloittamista virkamiesten toimesta.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Virkavalta
§heherazade kirjoitti:
Ne, jotka lukee, lukee mitä vaan, siis lukutoukat. Kirjat sisältävät mielenkiintoista kuvausta tietystä ajasta.
tuleekin syntymäpäivilleni julkaistavaksi kaksi kirjaa,sain sen tänään tietää kun kävin toimittamassa aineistoni kirjapainoon,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
sadwef3ww kirjoitti:
Osaat näköjään kopioida toisten tekstejäkin...et varmaan itse ymmärtänyt sanaakaan
kun sitä on tarjolla, mutta pääsääntö on oma tekstini ja saan kirjoittaa kaikki itse, mielensä mukaan,"Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.
- sankaneuvos!
§heherazade kirjoitti:
No ei sitä nyt ihan paskaa kehtaa lukia lukutoukkakaan!
sankaneuvos! kirjoitti:
No ei sitä nyt ihan paskaa kehtaa lukia lukutoukkakaan!
ei ole niin helppoa kun pitää olla vielä epäasiallinen kaikessa, tämä on tälle palstalle luonteen omaistakin, joten sen siltä pohjalta ymmärretään, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi
- dildomaisteri
En kyllä tiiä ketä kiinnostaa tämmönen??
vapaehtoisesti avannut neuvoksen avauksen, sitä sen verran on tuota uteliaisuutta, "Rantaneuvos"
- dildomaisteri
rantaneuvos1 kirjoitti:
vapaehtoisesti avannut neuvoksen avauksen, sitä sen verran on tuota uteliaisuutta, "Rantaneuvos"
Oli pakko kahtoo mitä se kirjottaa kun "yleensä" saa nauraa oikein urakalle noille sinun "viisaille" jutuille :D ei millää pahalla, mut ei hyväälkää :D
- freestylegirl
Heräähän kirjailija aikaisemmin tekemään vaalityötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041