Katselin aamukahvituksen ja lahjojen jälkeen näitä ketjuja. Löysin Emv34.n suositteleman ja Meriläisen löytämän koskettavan laulun: Pekka Streng: Sisältäni portin löysin. Kiitos, se sopi tähän päivään ja tämän päivän tunnelmaan.
Kiitos emv34 ja Meriläinen
6
381
Vastaukset
- HTZA
muistaakseni, poikaraukalla, meni niin hienosti ettei malttanut odottaa luonnollista poistumista. Oli niin onnellinen. Lauluhan on kaunis ja täynnä odotusta. Joka sitten ei toteutunut, kai. Olkaamme siis , vähän kyynisempiä.
Minun, edes, äitienpäivänä. Joskus sairauden kanssa ei jaksa/kestä odottaa luonnollista poistumista. Ja kuka meistä on oikeutettu heittämään sen ensimmäisen kiven?
- HTZA
Äksyilijä kirjoitti:
Minun, edes, äitienpäivänä. Joskus sairauden kanssa ei jaksa/kestä odottaa luonnollista poistumista. Ja kuka meistä on oikeutettu heittämään sen ensimmäisen kiven?
kun klikkasin Enteriä totesin heti että olisi pitänyt vasta illalla, myöhään. Nauti onnestasi ja päivästäsi. Minä unelmoin jumppaavista, sievistä äideistä. Niistä jotka eivät telttaa tarvitse. :) H.
- rannallaistuja
HTZA kirjoitti:
kun klikkasin Enteriä totesin heti että olisi pitänyt vasta illalla, myöhään. Nauti onnestasi ja päivästäsi. Minä unelmoin jumppaavista, sievistä äideistä. Niistä jotka eivät telttaa tarvitse. :) H.
Äitienpäivä. Kyllä bensa palaa kun kaahataan mummolasta mummolaan ja rampataan hautausmailla krokotiilinkyyneleitä tiristellen, katumuskukkia istutellen. Roskikset tursuavat kukankääreitä ja taas uusi voileipägrilli ilmestyi pölyttymään kaapin nurkkaan... Kansa juhlii juuri niin, kuin marketeissa se suunniteltiin. Eipä mennyt mainosmarkat tänäkään vuonna hukkaan.
kuusi vuotta syöpää sairastavalle riitä. Kaksikymppisenä todettiin syöpä ja sen aikaisset hoitokeinot oli mitä oli. Minusta hän teki elämäntyönsä kunniotusta herättäen ja hänen viitoittamia jälkijä mm. Dave Lindholm on kulkenut. Taitaa Sielun Veljet myös olla hänen seuraajiaan. Pekka Srteng oli aikanaan hippi mutta eli taiteille koko lyhyen ikänsä ja vieläpä ilman myönnytyksiä. Nämä jorinani ovat tosta vaan muisteltuja joten pieni varaus sen suhteen, ettei muistini muista jotain muuta. Toki hänestä olevat muistikuvani ovat melko selkeät??
HTZA kirjoitti:
Hieno piirre miehessä, että ajattelee ja pyytää anteeksi. Vaikka piirun verran myöhässä. En tarvitse telttaa, vielä. Minulle riitti, että eilen vetäisin kunnon salitreenin, juoksulenkin sekä siihen päälle nautiskelin saunasta. Tänään olen siis nauttinut... Huomenna taas treenit, että vyötärö pysyy vyötärönä, usko tai älä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242375- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016119964Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt86915