Olin viimeviikon Espanjassa Finmatkojen oppaiden palvelu oli ala-arvoista huolimatonta tuli tunne että he halusivat päästä meistä nopeesti eroon! En ole Aurinkomatkojen matkassa kokenut vastaavaa!Kertokaa kokemuksia vapaasti!
KUKA PARAS MATKANJÄRJESTÄJÄ?
17
5775
Vastaukset
- HUH
Olin viime vuonna Finmatkojen matkalla Espanjassa ja totesin aivan saman kuin sinä.
Olen mieluummin vaikka matkustamatta kuin että lähden heidän "järjestämälleen" matkalle.Tänä vuonna menen aurinkomatkojen reissuun, toivon että sieltä saan paremman palvelun.- Käyty kans
Kävin viime vuonna 2 kertaa finmatkojen reissua Espanjaan ja kummallakin matkalla sain erittäin hyvää palvelua. Lähden uudelleen 2 vko päästä katsotaan saanko samallaista palvelua.
- pelax
Käyty kans kirjoitti:
Kävin viime vuonna 2 kertaa finmatkojen reissua Espanjaan ja kummallakin matkalla sain erittäin hyvää palvelua. Lähden uudelleen 2 vko päästä katsotaan saanko samallaista palvelua.
Vuosi on pitkä aika. Vuodessa vaihtuu myös oppaat joidenkin kohteiden ja matkanjärjestäjien, emme arvaostele varmaan vielä.
Minulla on kokemusta Aurinkomatkoilta ja ne on olleet ihan hyvät reissut oppaineen. - finn
pelax kirjoitti:
Vuosi on pitkä aika. Vuodessa vaihtuu myös oppaat joidenkin kohteiden ja matkanjärjestäjien, emme arvaostele varmaan vielä.
Minulla on kokemusta Aurinkomatkoilta ja ne on olleet ihan hyvät reissut oppaineen.Olin juuri Finnmatkojen reisussa Kanarialla ja siellä ainakin palvelu pelasi aivan loistavasti.
- EHDOTTOMASTI
Mälkkylän Topihan se on paras
ollut matkoja aina järjestää. - Minni
Vaikka en juurikaan noita valmismatkoja käytä, niin sen verran on kokemusta, että Lomamatkoja kehun. Ei Aurinkomatkoissakaan mitään vikaa ole ollut...paitsi matkojen korkeat hinnat.
- minä
tietenkin minä. siinä syy miksi en osta valmismatkoja. tietää ketä kehuu tai haukkuu:-)
- mmono
Mielestäni olen saanut finnmatkoita erittäin hyvää palvelua parasta mitä koskaan! 10 Lomamatka, Aurinkomatka ei valittamista. Huonompaa en viitsi nimetä, koska sehän liittyy oppaisiin.
- Sipe
Olen käyttänyt vain kahta matkatoimistoa, Aurinkomatkoja ja Finnmatkoja, ekassa
oli parempi opaspalvelu, mutta muistettakoon, että sehän riippuu paljolti itse oppaista eli ei pidä yleistää, meitä ihmisiähän on joka lähtöön kaikilla aloilla. Seuraava matkanjärjestäjäni on Lomamatkat, toivottavasti vain hyvää sanottavaa sitten siitä....
- Daisy
Kyllä se on totuus että matkan varauksesta lähtien paras palvelu on Aurinkomatkoilla. Ainoa haitta puoli on Finnairin lennot, joilla henkilökunta on usein todella happamia ja hieman töykeitä jopa. Mutta itse Aurinkomatkat on vain ja ainoastaan plussaa..
Itsekin saanut Finnmatkoilta huonoa palvelua joka kerta ja nyt viimeksi päätin ettei koskaan enää Finnmatkoja.
Detur on näyttänyt molemmat puolensa. Olen saanut hyvää palvelua, mutta myös erittäin asiantuntemattomiin oppaisiin olen Deturilla törmännyt.
Tjäreborg ja muut joita olen käyttänyt vain kerran pari ovat olleet kohtuu hyviä, tosin en kokemuksen puutteen takia osaa niistä niin tarkasti sanoa.- HUH
Moi Daisy!
Kirjoituksestasi heräsi toivo että aurinkomatkoilla saattaa tämän vuoden reissu minulla vaikka onnnistuakin.Sulla on ollu samat kokemukset Finnmatkoista ku mulla.Mulla vaan sattui aurinkomatkoilla matkanvaruksessa olemaan niin tympeä ihminen kuin ikinä vaan voi olla, siitä annan miinusta.Toivottavasti kaikki muu siellä pelaa niin kuin sinulla on pelannut.Aurinkomatkojen hinnat ovat ehkä hiukan korkeampia kuin monella muulla matkanjärjestäjällä mutta so what, kunhan matkakohteessa muuten kaikki sujuu niin kai siitä pitää olla valmis maksamaankin. - daisy
HUH kirjoitti:
Moi Daisy!
Kirjoituksestasi heräsi toivo että aurinkomatkoilla saattaa tämän vuoden reissu minulla vaikka onnnistuakin.Sulla on ollu samat kokemukset Finnmatkoista ku mulla.Mulla vaan sattui aurinkomatkoilla matkanvaruksessa olemaan niin tympeä ihminen kuin ikinä vaan voi olla, siitä annan miinusta.Toivottavasti kaikki muu siellä pelaa niin kuin sinulla on pelannut.Aurinkomatkojen hinnat ovat ehkä hiukan korkeampia kuin monella muulla matkanjärjestäjällä mutta so what, kunhan matkakohteessa muuten kaikki sujuu niin kai siitä pitää olla valmis maksamaankin.mullakin on ollut sellainen kuvitelma, että Aurinkomatkat ois kauheen kallis muihin varrattuna ja joskus se on ollutkin. mutta nyt kun etsittiin miehen kanssa halpaa matkaa oli Aurinkomatkat yllättäen toiseksi halvin meidän hintavertailussa. halvin oli Detur, mutta majoitus olisi ollut määrittelemätön ja hintaero Aurinkomatkojen kolmen tähden huoneistohotelliin oli vain vaivaiset kolmekymppiä, joten kyllä Aurinkomatkat hinnaltaankin on erittäin kilpailukykyinen.
harmi, että sait huonoa palvelua matkaa varatessa. mä olin ihan pöllämystynyt kuinka hyvää palvelua sain itse. kyllähän se on toimistovirkailijasta kiinni minkälainen ensivaikutelma syntyy ja se kuka sieltä sattuu vastaamaan on arpapeliä..
hauskaa matkaa:) - huh
daisy kirjoitti:
mullakin on ollut sellainen kuvitelma, että Aurinkomatkat ois kauheen kallis muihin varrattuna ja joskus se on ollutkin. mutta nyt kun etsittiin miehen kanssa halpaa matkaa oli Aurinkomatkat yllättäen toiseksi halvin meidän hintavertailussa. halvin oli Detur, mutta majoitus olisi ollut määrittelemätön ja hintaero Aurinkomatkojen kolmen tähden huoneistohotelliin oli vain vaivaiset kolmekymppiä, joten kyllä Aurinkomatkat hinnaltaankin on erittäin kilpailukykyinen.
harmi, että sait huonoa palvelua matkaa varatessa. mä olin ihan pöllämystynyt kuinka hyvää palvelua sain itse. kyllähän se on toimistovirkailijasta kiinni minkälainen ensivaikutelma syntyy ja se kuka sieltä sattuu vastaamaan on arpapeliä..
hauskaa matkaa:)Kiitos viestistäsi Daisy!!
Hyviä matkoja sulle todella toivotan.
Palaillaan jos tulee aihetta...!
- Kapsäkki
Itse olen enimmäkseen käyttänyt Aurinko- ja Finnmatkoja sekä Tjäreborgia vuosien varrella. Niinhän se on, että sellaista palvelua saat, MINKÄLAINEN IHMINEN kohdallesi sattuu, olit sitten valtion luukulla, kaupan kassalla tai vaikkapa matkalla.
Kaikkihan me tiedämme, että joka työpaikassa on eriluonteisia ihmisiä; tunnollisia, laiskoja, avuliaita, itsekkäitä... Siksi matkoiltakin saadaan erilaisia kokemuksia. Suomessa on niin vähän matkatoimistoja, että kaikille riittää asiakkaita, vaikkeivat suurta palvelukilpailua harrastakaan. Itse olen vuosien varrella saanut kaikilta kolmelta matkanjärjestäjältä enimmäkseen erinomaista palvelua, mutta jokunen huonompikin muisto mukana on sekä yksi mätämuna. Täytyy vain ajatella, että ovat matkamuistoja siinä missä muutkin matkakokemukset,ja ellei todella ole saanut rahoilleen vastinetta, silloin kannattaa valittaa.
Olin kolme viikkoa sitten Aurinkomatkojen mukana Sharmessa, oppaat tällä kertaa keskivertoa. Sieltä käsin käytiin Kairossa Finnmatkojen mukana kun niillä oli sinne kahden päivän matka (A-matkoilla vain yhden) ja opas oli loistava! Hyväntuulinen, tarmokas ja innostunut asiaansa ja jaksoi kertoa kiinnostavasti sekä historiasta että nykypäivästä. Vaikka oli ollut jo viisi vuotta oppaana, ei ollut leipääntynyt työhönsä. Jäi hyvä mieli.
Kuten alussa sanoin, sellaista palvelua saat, millainen... - Hanttara
Aurinkomatkat ehdottomasti, siisteimmät hotellit ja kaikin puolin hyvä palvelu. En ihan hevillä vaihda :) Viime lome ainakin espanjassa oli aivan mahtava. Jäi todella hyvät muistot ja pari uutta ystäväsuhdetta. :)
- anssi
jokunen tusina reissuja takana useiden matkanjärjestäjien reissuilla ja kyllä Aurinkomatkat on ehdoton ykkönen.
Minun mielestä.- just matkalta tullut
aurinkomatkat paras. Finnmatkat meni pilalla kun se meni kimppaan Fritidsresorin kans, ennen sitä olin muutamalla reissulla ja ne oli ihan ok. Mut aurinkomatkat on best, varsinkin oppaat tekee töitä eikä vaan viilaile kynsiään. Finnairin lentoemot on kyllä vaihtelevia mut sehän ei oo AM vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151468Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691419- 1311163
- 77863
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755