2,5v lapseni tykkää kovasti laittaa ruokaa(siis leikkiruokaa) ja kattilat yleensä kylvyssä mukana.Eräänä iltana kylvyssä ollessamme lapsi laittoi oman kattilansa täyteen vettä ja hämmensi lusikalla.Yritinpä sitten osallistua leikkiin ja kysyin lapselta,että oletko tehnyt jotain keittoa siihen kattilaan.Lapsi katsoi mua pitkään ja viimein tokaisi "ei äiti se on vettä"
Äiti ei
oikein ymmärrä :)
1
747
Vastaukset
- IsoSisso
... oli noin neljävuotiaana topakkana auttamassa kun isä perkasi kaloja. Veljellä oli tärkeä tehtävä ojentaa aina talouspaperia, kun isä sitä tervitsi kalan kuivaamiseen ja puhdistamiseen. Kyläilemässä ollut sukulaistäti kysyi pikkuapulaiselta että mitä sinä oikein siinä niin touhukkaana puuhaat johon veli totesi: pitelen tätä paperia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711303Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210445- 514523
- 244227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164162Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363970Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573869No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413693- 583420
- 423105