Barcelonasta/Salousta cd-levykauppaa? Koska olin Kanarialla viime vuonna ja oli vaikeaa löytää kauppaa jossa myytäisiin cd-levyjä. Olisi kiva tietää etukäteen että löytyykö. Kiitos.
Löytyykö..
4
539
Vastaukset
- Mistäköhän
rantadivarista olet levyjä katsonut, ei niissä ole mitään. Mantereen Barcelonasta en tiedä, mutta Kanarialla oli tuossa takavuosina mm. Atlantica ostoskeskus jossa on valtava levykauppa. Sijaitsee joitakin kilometrejä Bahia Felizista Las Palmasiin päin. Olisi päässyt bussillakin viereen. Las Palmasin tavarataloissa (mm.Igles) on levykauppoja aivan tarpeeksi... Pitää ottaa aurinkolasit silmiltä, vähentää aurinkorasvaa ja katsoa ympärilleen ajatuksella. Joskus miettiäkin, tai sitten kysyä.
- Matkustajaaa
Americasissa olin ja sieltä en löytänyt. Toisesta kaupungista sitten kuitenki löytyi ja silloin kysyinkin!
- oho!
Matkustajaaa kirjoitti:
Americasissa olin ja sieltä en löytänyt. Toisesta kaupungista sitten kuitenki löytyi ja silloin kysyinkin!
Barcelona on täynnä cd-kauppoja, erikseen ja isojen kirjakauppojen tai kauppakeskusten yhteydessä. Miljoonakaupungeista yleensä löytyy ainakin yksi, jos järjellä ajattelee...
- timppa k
Olipa kysymys! Barcelonasta löytyy levykauppoja vaikka mihin lähtöön. Helpoin löydettävä on FNAC, megaluokan levykauppa Ramblaksen yläpäässä. Älä jää samoilemaan yhteen tasoon, toimii useassa kerroksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427