Barcelonasta/Salousta cd-levykauppaa? Koska olin Kanarialla viime vuonna ja oli vaikeaa löytää kauppaa jossa myytäisiin cd-levyjä. Olisi kiva tietää etukäteen että löytyykö. Kiitos.
Löytyykö..
4
511
Vastaukset
- Mistäköhän
rantadivarista olet levyjä katsonut, ei niissä ole mitään. Mantereen Barcelonasta en tiedä, mutta Kanarialla oli tuossa takavuosina mm. Atlantica ostoskeskus jossa on valtava levykauppa. Sijaitsee joitakin kilometrejä Bahia Felizista Las Palmasiin päin. Olisi päässyt bussillakin viereen. Las Palmasin tavarataloissa (mm.Igles) on levykauppoja aivan tarpeeksi... Pitää ottaa aurinkolasit silmiltä, vähentää aurinkorasvaa ja katsoa ympärilleen ajatuksella. Joskus miettiäkin, tai sitten kysyä.
- Matkustajaaa
Americasissa olin ja sieltä en löytänyt. Toisesta kaupungista sitten kuitenki löytyi ja silloin kysyinkin!
- oho!
Matkustajaaa kirjoitti:
Americasissa olin ja sieltä en löytänyt. Toisesta kaupungista sitten kuitenki löytyi ja silloin kysyinkin!
Barcelona on täynnä cd-kauppoja, erikseen ja isojen kirjakauppojen tai kauppakeskusten yhteydessä. Miljoonakaupungeista yleensä löytyy ainakin yksi, jos järjellä ajattelee...
- timppa k
Olipa kysymys! Barcelonasta löytyy levykauppoja vaikka mihin lähtöön. Helpoin löydettävä on FNAC, megaluokan levykauppa Ramblaksen yläpäässä. Älä jää samoilemaan yhteen tasoon, toimii useassa kerroksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882