Zelda-fanit odottavat uusia The Legend of Zelda -pelejä kuin kuuta nousevaa. Minkälainen teidän mielestänne pitäisi olla seuraava Zelda peli? Mitä ideoita tai parannuksia teillä on? Ja mille konsolille se pitäisi tulla? Omasta mielestäni seuraava Zelda voisi tulla isolle konsolille, tällä hetkellä se on Wii. Pelisarja kaipaa minusta suuria uudistuksia. Olis aika Zeldojen muuttua yhtä paljon, kuin silloin kun pelit tulivat 3D:ksi. Hyviä uudistuksia olisi vaikka paljon puhuttu ääninäyttely. Laittakaa vain tähän ideoita ja toiveita uusista Zeldoista, niitä odotellessa.
Uusi Zelda!
7
1207
Vastaukset
- rndm.
Seuraava Zelda-peli tulee DS:sälle. Se on melko samanlainen kuin Phantom Hourglass, mutta siinä Link ajelee junalla. Se on sijoittuu aikaan ennen Wind Wakeria tai Phantom Hourglassin jälkeen. Se ilmestyy Japanissa luultavasti tänä vuonna, joten tänne Eurooppaan se tulee ehkä jouluksi 2010.
- ZeldaPelda
Siitä kuulemma tulee Twilight Princessin jatko-osa. Toivottavasti ei ole sellane, jossa balanssilautaa joutuu käyttään. Ääninäyttelyähän on jo aiemminki Zeldoissa ollu, eikä vain näissä CD-i-Zeldois, jotka ovat Zeldoista arvokkaimpia.
- rndm.
Nintendo jopa kieltää niiden olemassaolon. Ne ovat kyllä arvokkaimpia, huonoimman myynnin takia.
- zelda fani
CD-i zeldathan on vain vitsi.ei niitä edes huomioida ZElda pelien kronologiassa. eikä Legend of zelda pelit mitään ääninäyttelyä tarvitse.hyvä näinkin miten on ollutkin
- *****
Jonkun seuraavan zeldan tarina vois kertoa siitä Suuresta Tulvasta, mikä oli tapahtunut ennen Wind Wakerin aikaa. Siitä vois saada aika kiinostavan juonen. ja pelimaailmaki ois erilainen sillon jos sinne alkaa tulla vettä.
- jtyjtyjt
Joo ihan sama mistä aikakaudesta se tulee, mutta sen pitää tulla jollekin muulle konsolille kun wiille. Nintendon on kehitettevä kunnon konsoli ennen sitä. Wiissä nämä lisävaruste härpäkkeet ovat todellista sekamelskaa, eikä edes blurayta. Wii ei valitettavasti ole enää nykymaailmaa. Toivon, että nintendo kehittää uuden konsolin, ennen zeldaa.
- Anonyymi
Minun mielestä siinä pitäisi olla paljon enemmän kyliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351906
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 60509
- 44459
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74412