Helge sai ylsi jo kolmantena peräkkäisenä vuonna huippusuoritkseen IPO:n MM:ssä. Saldo nyt 291 pistettä ja hopea. Kisan ykkönen sai myös 291 eli läheltä taas liippasi. Helge on loistavasti koulutettu ja ominaisuuksiltaan huippukoira. Helge kuuluu jo lajinsa ehtottomiin Legendoihin. Suoritusvarmuus on huippuluokkaa vuodesta toiseen. Se on poikkeuksellista.
Helge taas
3
623
Vastaukset
- on koira kyllä
On kyllä oltava koiran ominaisuuden huippuluokkaa samoin ohjaajan että tälläisiä saavutuksia pystyy ylläpitämään! Arttu ei ole pystynyt ylläpitämään tasoaan mestaruuden jälkeen maailmalla. Onnea Helgen kouluttajalle ja koiralle.
- luennolla
siis omistajan, enkä ihmettele yhtään menestystä maailmalla. sen verran orientoitunutta ja tarkkaan suunniteltua työtä Mia tekee koiriensa kanssa.
Onnea! - loistava koira
Onhan Arttukin aivan loistava koira. Ollut huipulla vuosia ja on vieläkin. Ei ihan helpolla Artun tuloksiin pääse kukaan. Mutta Helgen mitalit ovat sitten jo oma lukunsa. Harva koirakko pystyy olemaan vuosia ehdottomalla huipulla. Siihen vaaditaan geenejä ja todellista osaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059