Naispoliisit

kiusattujako??

Jäin kiinni ylinopeudesta ja oli mies ja naispoliisi pysäyttämässä. Nainen oli niin veen kiree ja töykeä, mutta mies poliisi siinä ihan rauhallinen ja asiallinen. Mietityttää onko naispoliisin asema jotenkin sellainen, että pitää meihisessä maailmassa muuttua kovaksi ja töykeäksi? Vai kiusaako ne miehet niitä naisia siellä? Vai olikohan vaan ne päivät?

19

2976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nissanmies

Ehkä naispoliisit kokevat, että sillä tavalla saa uskottavuutta hommassaan. Vuosia sitten ajoin ylinopeutta ja risteyksestä taakse kääntynyt poliisiauto vilkutteli takana valoja. Pysäyttänyt naispoliisi oli ihan hermona ja töykeä. Parina ollut miespoliisi oli asiallinen. Selvisin radioneuvottelujen jälkeen sillä kertaa huomautuksella ja ilman sakkoa. Mitattu ylinopeus oli kyllä huomattava ja nainen olisi varmaankin kirjoittanut sakon raskaimman tulkinnan mukaan. Myöhemmin mietin, että oliko sakottamatta jättäminen jokin piikki naispoliisille, että ottaisi rennommin.

• ........

Jos joskus menet naimisiin, niin kyllä sinulle silloin alkaa selviämään mikä se nainen on. Et löydä asiaa, mistä sinulle ei nalkutettaisi.

• selvä...

onhan siitä ollut mediassakin juttua,että mies poliisit ahdistelevat naispoliiseja..se niitä varmaan kiukuttaa:-)jos vaikka miespoliisi kokoajan kysyy,että ottaisitko mun ison pampun suuhusi...ja kertoilisi kaikkia vihjailevia juttuja yms....niin ja mistä sitä tietää,vaikka miespoliisit vetäisi naispoliiseja ihanaan kiinteään peppuunkin joskus...?aaaah....naispoliisit on kyllä kiihottavia..mä vilautin kerran hyvännäköselle blondille,jolla oli seksikäs ponnari..kyl se sitä mun 23cm patukkaa katsoi mutta miespoliisi alkoi riehumaan ja keskeytti selkeesti kaiken..nainen oli ihan ystävällinen mikä oli minusta outoa.....ihanat naispoliisit nami nami...kyllä mä vielä pääsen nuolemaan niiden peppuja ja tissejä...aaaaah......ja ihania pimpsoja...:-)

• nainen täältä jostai
        selvä... kirjoitti:

onhan siitä ollut mediassakin juttua,että mies poliisit ahdistelevat naispoliiseja..se niitä varmaan kiukuttaa:-)jos vaikka miespoliisi kokoajan kysyy,että ottaisitko mun ison pampun suuhusi...ja kertoilisi kaikkia vihjailevia juttuja yms....niin ja mistä sitä tietää,vaikka miespoliisit vetäisi naispoliiseja ihanaan kiinteään peppuunkin joskus...?aaaah....naispoliisit on kyllä kiihottavia..mä vilautin kerran hyvännäköselle blondille,jolla oli seksikäs ponnari..kyl se sitä mun 23cm patukkaa katsoi mutta miespoliisi alkoi riehumaan ja keskeytti selkeesti kaiken..nainen oli ihan ystävällinen mikä oli minusta outoa.....ihanat naispoliisit nami nami...kyllä mä vielä pääsen nuolemaan niiden peppuja ja tissejä...aaaaah......ja ihania pimpsoja...:-)

en mä ainakaan aio olla mikään tiukkis kun musta tulee poliisi :) heitän sekaan vaan muutaman vitsin ja rapsautan sakon kuin mitään ei olisi tapahtunut. mä en todellakaan aio ruveta mikskään kiertäväksi seksileluksi, vaan olla niin asiallinen että on niillä miehilläkin sitten mietittävää et mikä meni vikaan (olen siis nainen) mulla on selvät tulevaisuudensuunnitelmat, en mä mitään poliisi ystäviäni rupee hakkailee... paitsi olis se mahtavaa jos löytäis sen oikean sieltä poliisipiiristä.

• .,l26
        nainen täältä jostai kirjoitti:

en mä ainakaan aio olla mikään tiukkis kun musta tulee poliisi :) heitän sekaan vaan muutaman vitsin ja rapsautan sakon kuin mitään ei olisi tapahtunut. mä en todellakaan aio ruveta mikskään kiertäväksi seksileluksi, vaan olla niin asiallinen että on niillä miehilläkin sitten mietittävää et mikä meni vikaan (olen siis nainen) mulla on selvät tulevaisuudensuunnitelmat, en mä mitään poliisi ystäviäni rupee hakkailee... paitsi olis se mahtavaa jos löytäis sen oikean sieltä poliisipiiristä.

Rapsauta muutamat sakot.Tule ku äijät,unohda naisellisuutesi,muista pyssy.Voi helvetti että mä vihaan naispolisija.

• ,K
        selvä... kirjoitti:

Sä oot sairas

• kovatpiipussa
        selvä... kirjoitti:

Sinä olet siis se tyyppi joka oli suikuverhon takana muna kädessä.

• sovi miehiin kuin

naisiinkin, pitää jonkinlainen persoonallisuushäiriö jos alkaa vapaehtoisesti poliisiksi. Kusipäisyys ja kyykyttämisestä nauttiminen lienevät tyypillisiä ominaisuuksia.

• mös

Mikään ei oo niin ällöttävä kun naispoliisi.Tosi töykeitä.ei mitään tapoja.Kädet sivulla,kuin bodarilla,valmiina vetäsemään aseen.sormia viritellään,josko vaikka ampuisin.....Mikä ihme niillä on,varmaan joku pätemisen tarve.täysin yhteistyö kyvyttömiä,sanoovat mitä sattuu. Kyllä Poliisin työ kuuluu miehille.Suutarit pysyköön lestissään.

• surkea tapaus

Poliisiammattikorkeakoululla tehdyn tutkimuksen mukaan 90 % naispoliiseista joutuu seksuaalisen ahdistelun ja häirinnän kohteeksi työyhteisönsä taholta. Tutkimuksessa ei selvitetty ovatko ahdistelijat mies- vai naispoliiseja.

• vuokot emakkoja.

Niin oikeat naiset ja neidit tappelevat keskenään - suojatyöpaikassa kun ei ole tarpeeksi tekemistä tytöt tappelevat keskenään.

Olen tavannu yhden todella fiksun poliisin ja hän oli nainen hän teki miehen työn ja voisi olla kaikille poliiseille esikuvana.

Poliisineidit joilla siis pienet killuttimet jalkojenvälissä ovat aivan sairaita. Putkaan viemässä tai putkalla ja pampulla uhkailemassa yhtenään.

Juuri nämä poliisineidit ovat niitä pahimpia juoruakkoja.

• Anonyymi
        vuokot emakkoja. kirjoitti:

Niin oikeat naiset ja neidit tappelevat keskenään - suojatyöpaikassa kun ei ole tarpeeksi tekemistä tytöt tappelevat keskenään.

Olen tavannu yhden todella fiksun poliisin ja hän oli nainen hän teki miehen työn ja voisi olla kaikille poliiseille esikuvana.

Poliisineidit joilla siis pienet killuttimet jalkojenvälissä ovat aivan sairaita. Putkaan viemässä tai putkalla ja pampulla uhkailemassa yhtenään.

Juuri nämä poliisineidit ovat niitä pahimpia juoruakkoja.

En tiedä,mikä on minä olen ollut aikanaan monen nais järjestys poliisin ja rikos nais poliisin kanssa tekemisissä.ja minua ne on kohdellut täysin asiallisesti. Aina on sopuun paasty,kyllä olen miestenkin kanssa pärjännyt.tosin joskus joku äijä on ruvennut aukoon päätään. Onko mulla vain hyvää tuuria.

• Raaka Pena

töykeästi ja ovat ns olevinaan viileitä kun on kiinostunut vastapuolesta.
      Itse olen törmännyt usein kun pyörin naisvaltaisella alalla ja monen työkaverin kanssa naisilla juttu lentää mutta hyytyy heti paikalle tullessani.
      No peruste käyttäytymiselle on kun ei osaa olla rennosti kiinostuksen kohteen luona ,tämän olen joutunut sitten todistamaan muutaman kerran kyseisiin baarissa törmänneenä.
      Näin läpi paistavaa on naisen kiinostus miehistä jotka ei osaa rentoutua ja ajattelevat heti pillulla ja miettien onko kyseisestä herrasta mieheksi ja sukuaan jatkamaan ,sattuuko kierto kohdalleen ja lentääkö lasti riittävän syvälle pysyäkseen hedelmöitykseen asti.

• Anonyymi

Saman olen kokenut, ei ylinopeutta vaan puhallus testi, aika töykeä oli naispoliisi, mies kollega katsoi taustalla. SATUIN SANOO JOTAKIN MITÄ OLIS PITÄNYT VÄLTÄÄ. Olet aika tiukka, katse olis voinut tappaa.

• Anonyymi

En ole poliisi, mutta miksi pitäisi teeskennellä jotain muuta kuin mitä tilanne aiheuttaa.
        Jos joku/jokin aiheuttaa niin vastenmielistä inhoa että neutraaliuteen ei pysty niin antaa sitten näkyä.
        Oikein kunnolla.

• Anonyymi

Mikset kysynyt siltä siellä paikan päällä? Oletko niin tyhmä että luulet että se lueskelee täällä sinun ongelmiasi ja pyytelee anteeksi käytöstään.
      Niin metsä vastaa jne.

• Anonyymi

En ole niin tyhmä.

• Anonyymi

Lapin poliisit-sarjassa nuori naispoliisi(ent. toimittaja) oli aivan sulaa vahaa, kun muslimimies tuli keskellä yötä koputtelemaan poliisiaseman ovea. Pian tämän jälkeen nainen nimitettiin suoraan konstaapelista ylikomisarioksi Poliisihallitukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      118
      4070
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3934
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      45
      2249
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2224
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2114
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1786
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1248
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe