Hääpaikkaa Kuopion seudulta??

morsian2010

Ollaan ensikeväänä menossa naimisiin ja nyt ois etsinnässä juhlapaikka häille, vielä ei olla varmoja onko kirkkohäät vai mitkä, sekin riippuu juhlapaikasta, oon yrittäyn katella kuopion seudulta hyviä juhlapaikkoja mutta niitä ei taho löytyä, jos joku osais suositella jotain paikkaa niin ois kiva. Ja paikan pitäisi olla vielä semmonen että siinä ei ole omaa ravintolaa eli itse hommaan ruuat ja juomat juhlaan. Ja jos vielä joku osais hintaluokkia kertoa niin ois ihan mahtavaa. :) Kiitos jo näin etukäteen. :)

2

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävyyden maja 35 km Kuopiosta voitti vertailun kun veli & vaimo vuosi sitten järjesteli häitään Kuopion seudulle. Paikkakriteereinä olivat: noin sata vierasta, omat ruoat, hieno mutta luonnonläheinen paikka. Heidät vihittiin talon takana olevalla nurmialueella järven rannalla käkien kukkuessa vihreiden koivujen katveessa toukokuussa. Joitain satasia juhlapaikka maksoi, perjantaina pääsivät järjestelemään ja sunnuntaina oli aikaa siivoilla. Majoitusmahdollisuus 14 hengelle ( lisävuoteet patjoista) (esim. lapsille päiväunipaikat, morsiamelle pukeutumishuone). Majan puolesta oli paikalla emäntä joka tunsi keittiön ja toimi ruokailun ajan "tarjoilijoiden" (sulhasen siskon kavereita) pomona, huolehti homman sujuvuudesta. Hyvä kokemus, ja vaikka en tarkkaa hintaa tiedäkään niin tiedän parin valinneen jotain huokeimmasta päästä.

Omat häät oli tyylikkäästi pommisuojassa, mutta "vieraita" olikin kaikki viisi, joten se tuskin on tarkoitukseenne sopiva paikka.

• häävieras

Meidän ystävillä oli häät ystävyydenmajalla ja pitopalvelun hoiti gourmet food service niminen yritys. Juhlat olivat täydelliset.,palveluja ja ruoka oli erittäin hyvää. Voimme suositella. Paikkakin ihanasti järven rannalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe