Persoonallisimmat äänet

hannu hoo

Shokki-Mara eli Martti Tschokkinen 1935-1996 -paksu ja turskea, huohottavan tukahtunut Komppi-Kepa eli Keijo Komppa 1928- -pölyinen,röhisevä,vaivalloinen, isällinen ja aurinkoinen ääni, kuin hänellä olisi jokin kireä panta tai jättiläisen koura kaulaansa puristamassa Nortti-Hasu 1949-2002 -the Ääni, ilmeikäs Veikko Honkanen -synnynnäisen masentunut, kimeimmilläänkin möreä Ossi Ahlapuro 1939- mm. Aarresaari-kasettikirjan-lukija -paksu, naavainen, maiskahtava, samea, rouhea, jylisevä, tuomiomainen, läpitunkeva Kaija Kiiski 1949- -hinkuva, huokaava, pelokas, äidillinen

13

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quantanamo

Pekka Autiovuori (1946 - ) Heikki Määttänen (1949 - 2002) Antti Pääkkönen (1964 - ) Jarmo Koski (1951 - )

• aloittaja

mä jo mainitsinkin, siis nortti-Hasun, mutta kelpaa hänet pariin otteeseen mainita. Eija Ahvo, s.-51 on myös aika metka Vili Vilperin roolissa ja Erkki Saarela, 24.10.1946, Lärvinä

• NoJopas
        aloittaja kirjoitti:

mä jo mainitsinkin, siis nortti-Hasun, mutta kelpaa hänet pariin otteeseen mainita. Eija Ahvo, s.-51 on myös aika metka Vili Vilperin roolissa ja Erkki Saarela, 24.10.1946, Lärvinä

Eija Ahvo on ainakin Marsan ääni, mutta ei minusta Vili. Viliksi veikkailisin Sari Mällistä.

• <<<<
        NoJopas kirjoitti:

Eija Ahvo on ainakin Marsan ääni, mutta ei minusta Vili. Viliksi veikkailisin Sari Mällistä.

martti tschokkinen 1935-1996
        heikki määttänen 1949-2002
        ossi ahlapuro 1939 -
        aarre karen 1932

• votelo

Pekka Autiovuori (s. 1946)
        -viekas, ylvästelevä
        Antti Pääkkönen (s. 1964)
        -veijarimainen, poikamainen
        Jarmo Koski (s. 1951)
        -hilpeä, kertojamainen, rauhallinen
        Esa Saario (s. 1931)
        -isämäinen, kuningasmainen, lempeä

• votelo

Jarmo Kosken ääntä kuvailisin vielä sanalla "nöyrä".

• Anonyymi
        <<<< kirjoitti:

martti tschokkinen 1935-1996
        heikki määttänen 1949-2002
        ossi ahlapuro 1939 -
        aarre karen 1932

Karén kuoli elokuussa 2021 ja Ahlapuro tammikuussa 2023.

• votelo

Päivitys aloitukseen: Keijo Komppa 1928-2009

• votelo

Veikko Honkanen on syntynyt 1942.

• votelo

Misa Palander (s. 1971). Ääni on semmoinen poikatyttömäinen ja rempseä.

• justjoop

Mutta entäpä Ruben Stiller ? Voi että , kun kuunteelee hänen " puhetta " tuntuisi että itselläkin ois kaula jänteet kireellä ,, niin vaivalloisen kireää on hänen ääänessä !

• votelo

Ilkka Moisio - professorimainen, hajamielinen

• Anonyymi

Vähän kuin Ilkka Merivaara eli Niisku? muumeista: vai onko myös Samuli Edelwaiss ollu Niiskuna?
        Kovaleff-vainaa oli ainaki hyvä Nipsu: semmonen pelkurimainen tyyli: ois voinu kuvitella Nipsun ja Myyn valille vuoropuhelu: Nipsu, sänkysi alla on grillattu merihirviö. johon Nipsu: Myööö. älä kiussaa, minua pelottaa!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      231
      5071
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3660
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2134
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      278
      2107
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      42
      1322
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1111
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      880
    9. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      110
      872
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      188
      784
    Aihe