Tervhdys kaikille,kysynyt neuvoja.Ns.Selkärikko,onko mitään luontaismenetelmää sen lievittämiseksi?Niskakipu,jatkuva rutina,neuvoja?
Urheiluvammat
2
443
Vastaukset
- selkeäkö
Selkärikko? Niskakipuun ja rutinaan auttaa, kun käy hierojalla hieromassa kireät lihakset auki. Kireät lihakset kinnaan nikamia toisiaan vasten ja kuuluu rutinaa päätä kääntäessä.
Kiitos vastauksesta,selkä on röntgenkuvattu ja alaselässä oli vika.Lääkäri selitti että kipu johtuu siitä kun nikamien välistä tulee pois nestettä ja kipu loppuu vasta kun kaikki neste on tullut pois jolloin selästä tulee ns.jäykkä selkä.Kipuun syön silloin tällöin tulehduskipu lääke kuurin.Niska taas on ollut n.17 vuotta kipeä ja se tuli liikuntatreeneissä.Mutta kiitos neuvosta,voin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052