Tervhdys kaikille,kysynyt neuvoja.Ns.Selkärikko,onko mitään luontaismenetelmää sen lievittämiseksi?Niskakipu,jatkuva rutina,neuvoja?
Urheiluvammat
2
428
Vastaukset
- selkeäkö
Selkärikko? Niskakipuun ja rutinaan auttaa, kun käy hierojalla hieromassa kireät lihakset auki. Kireät lihakset kinnaan nikamia toisiaan vasten ja kuuluu rutinaa päätä kääntäessä.
Kiitos vastauksesta,selkä on röntgenkuvattu ja alaselässä oli vika.Lääkäri selitti että kipu johtuu siitä kun nikamien välistä tulee pois nestettä ja kipu loppuu vasta kun kaikki neste on tullut pois jolloin selästä tulee ns.jäykkä selkä.Kipuun syön silloin tällöin tulehduskipu lääke kuurin.Niska taas on ollut n.17 vuotta kipeä ja se tuli liikuntatreeneissä.Mutta kiitos neuvosta,voin kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1892262
- 1331859
- 361799
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231578- 1781510
- 741424
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136