Saako campbelleja yleensä eläinkaupoista? Jos ostaisin niitä 2 ja ne eivät olisi sisaruksia, mutta ostettaisiin samaan aikaan, tulisivatko ne silloin toimeen keskenään? Kuinka suosittuja kämpsyt ovat? Jos vaikka tekisin niillä poikasia, menisivätkö ne helpommin myytyä kun esim. syrkit? Ajattelin nimittäin tehdä niin, että ostan kasvattajalta naaras kämpsyn ja eläinkaupasta(tai toiselta kasvattajalta) uroksen. Sitten teettäisin niillä poikasia, naaraalle jäisi poikasista yksi sille kaveriksi ja uroksen myisin TAI ostaisin urokselle oman dunan jolle tulisi poikasista kaveriksi toinen uros.
vkh CAMPBELLI
1
402
Vastaukset
Saako campbelleja yleensä eläinkaupoista? - Campbelleja on vain harvoin eläinkaupoissa. Yleensä niistä löytyy talvikoita ja hybridejä. Jos ostaisin niitä 2 ja ne eivät olisi sisaruksia, mutta ostettaisiin samaan aikaan, tulisivatko ne silloin toimeen keskenään? - Tulevat, tai sitten eivät tule. Sitä ei voi tietää etukäteen. Asiaan auttaa, jos hamsterit ovat nuoria ja molemmat hyväluonteisia (ihmistäkin pomottava campbelli tuskin tulee toimeen toisten hamstereiden kanssa). Kuinka suosittuja kämpsyt ovat? - Campbellit ovat ehkä hiukan suositumpia kuin kiinankääpiöhamsterit. Campbellinpoikasia on kasvattajilla vain harvoin myytävänä. Talvikot ovat yleensä enemmän ihmisten mieleen. Itse pidän campbelleista paljon enemmän. :) Jos vaikka tekisin niillä poikasia, menisivätkö ne helpommin myytyä kun esim. syrkit? - Voi olla, että menisivät. Riippuu siitä, onko muilla samaan aikaan poikasia. Oikeasti hyvän kodin löytäminen ei kuitenkaan koskaan ole helppoa. Suosittelisin sinun ensin pitävän ainakin muutaman campbellin ennen kuin suunnittelet poikasia. Campbelli on vähän sellainen laji, että poikasten kasvatus vaatii hyvää lajin tuntemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059