annetaan neitsikka

tyttöseni

elikkäs, annetaan muuton vuoksi neitokakadu naaras. :) ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]

5

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina Välimaa

      Hei! Jostain tuntemattomasta syystä kirjoittamani s-postit palautuu takaisin! Sen takia laitan tätä kautta viestiä! Elikkä missä päin Suomea asustelet? T:Tiina

      • tyttösenii

        juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?


      • Tiina Välimaa
        tyttösenii kirjoitti:

        juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?

        Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.


      • tirppoja
        Tiina Välimaa kirjoitti:

        Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.

        heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(


      • Nimetön
        tirppoja kirjoitti:

        heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(

        Mistäs päin kirjoittelet? T:Tiina Viestiä voi lähettää mulle [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe