elikkäs, annetaan muuton vuoksi neitokakadu naaras. :) ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]
annetaan neitsikka
5
1025
Vastaukset
- Tiina Välimaa
Hei! Jostain tuntemattomasta syystä kirjoittamani s-postit palautuu takaisin! Sen takia laitan tätä kautta viestiä! Elikkä missä päin Suomea asustelet? T:Tiina
- tyttösenii
juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?
- Tiina Välimaa
tyttösenii kirjoitti:
juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?
Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.
- tirppoja
Tiina Välimaa kirjoitti:
Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.
heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(
- Nimetön
tirppoja kirjoitti:
heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(
Mistäs päin kirjoittelet? T:Tiina Viestiä voi lähettää mulle [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402