elikkäs, annetaan muuton vuoksi neitokakadu naaras. :) ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]
annetaan neitsikka
5
991
Vastaukset
- Tiina Välimaa
Hei! Jostain tuntemattomasta syystä kirjoittamani s-postit palautuu takaisin! Sen takia laitan tätä kautta viestiä! Elikkä missä päin Suomea asustelet? T:Tiina
- tyttösenii
juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?
- Tiina Välimaa
tyttösenii kirjoitti:
juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?
Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.
- tirppoja
Tiina Välimaa kirjoitti:
Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.
heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(
- Nimetön
tirppoja kirjoitti:
heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(
Mistäs päin kirjoittelet? T:Tiina Viestiä voi lähettää mulle [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398