annetaan neitsikka

tyttöseni

elikkäs, annetaan muuton vuoksi neitokakadu naaras. :) ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]

5

1026

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiina Välimaa

Hei! Jostain tuntemattomasta syystä kirjoittamani s-postit palautuu takaisin! Sen takia laitan tätä kautta viestiä! Elikkä missä päin Suomea asustelet? T:Tiina

• tyttösenii

juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?

• Tiina Välimaa
        tyttösenii kirjoitti:

juu haminassa päin asustelen :) neitsikka on tällä hetkellä kaverillani, että hänen puolesta etsin sille kotia :) iästä en ole oikein varma, kun tämä tapaus on otettu eläinsuojeluyhdistykseltä :) perusharmaa,pää vähän kellertävä. ei ole oikeastaan käsikesy, mutta on tosi utelias kaveri, että ajan kanssa varmaankin saisi kesytettyä,itse ainakin olen saanut vaikka seyltä otin ja aluksi oli tosi arka =) voisinkohan mahdollisest saada sinun sähköposti osoitteen niin kirjoittaisin sinne sitten ?

Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.

• tirppoja
        Tiina Välimaa kirjoitti:

Hei taas yökyöpeli! Hamina tuntuu nyt olevan liian pitkällä valitettavasti! Mulla kun on jo 3xneitsikka ja näillä kun on "kolmas pyörä on liikaa"-syndrooma, niin neljäs olisi hankinnassa "yhdelle joka käyttää rexonaa"-kakadulle. Harmiharmi!!!! Muuten laitappa ilmoitus tuonne APULA:n sivustoille niin tyttö varmaan saa seuraa!!! T:Tiina.

heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(

• Nimetön
        tirppoja kirjoitti:

heips, mulla olisi myös yksi kolmaspyörä (poika), aikeissa oli hankkia kaveri mutta nyt luulen että joudun luopumaan koko katraastani mahd. allergian takia=(

Mistäs päin kirjoittelet? T:Tiina Viestiä voi lähettää mulle [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10