Saitko lipun?

.........

Yrititkö saada Britneyn keikalle lipun? Saitko sen? Mitä kautta? Saitko juuri sen lipun minkä halusit, vai jouduitko tyytymään "huonompaan"? Minkä lipun nyt omistat? Itselläni kaveri meni jonottamaan hyvissä ajoin ja sai hommattua mulle 150€:n Ringside stool -lipun. Oon nyt tosi onnellinen!!:)

7

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivat

Alakatsomo neljäs rivi eli ihan jees. Mitä nyt selailin noita sivuja niin vieläkin on myynnissä todella hyviä alakatsomon paikkoja ja tuttuni sai ekan rivin paikan vielä kymmentä vaille kymmenen. Ei tainnut Britneyn lipunmyynti ihan odotetun kaltainen olla.

• mami...

noita vieläkin myynnissä, joten ei mitään hätää.

• backstage lipun

mulle ja 5 kaverille.. onneks ooon sisäpiirissä!! ;>

• poekamies

Ajatuksena oli ostaa Ringside-stool -liput netistä, mutta ei onnistunut. Sen sijaan olisin saanut In the zone -liput helposti, mutta en lopulta ostanut. Mielenkiinnosta olen käynyt silloin tällöin kurkkaamassa, vieläkö lippuja on jäljellä. Ainakin klo 12.40 olisi vielä saanut alakatsomoon liput ja yläkatsomoa on myös tarjolla runsaasti. Kuten joku jo sanoi, ei tainnut olla ihan odotetun laista tuo myynti, vaikka jossain hehkutettiin, että stadion olisi myyty helposti täyteen. Silti lipuista pyydetään aivan järkyttäviä hintoja esim. Huuto.netissä. Vaan eipä nopealla silmäyksellä ollut tehty yhtään huutoa mihinkään Britneyn kohteeseen. Jääkö trokareille luu käteen?

• If U Seek Amy

Menin kello 9 aamulla lippupalveluun jonottamaan ja sain kaksi lippua. Itselleni ja serkulle joka nyt sitten tulee mukaan. Olen todella tyytyväinen! Olen tätä lähes kymmenen vuotta odottanut ja nyt se vihdoin tapahtuu!

• Aika huima ero

lippujen kysynnässä vain verrattuna Madonnaan,kun yritin saada vielä A-lippua,niin piti soittaa lähemmäs 50 kertaa ennen kuin joku henkilö vastasi.Sitten taas kun soitin kysyäkseni Britneyn lippuja,niin pääsin muutaman yrityksen jälkeen läpi.Jos en olisi yrittänyt saada Madonnan A-lippua,niin olisin ehkä saanut seisomalipun:/ (Olisin saanut vain C-lipun Madgen keikalle,joten ei tullut kauppoja.)

• minä vaan.......

sain lipun kun lippupalveluun soitin. :D Eka ajattelin tuon 150e lipun ottaa,mut kaikki olikin jo loppuunmyyty eli se siit sitten,115e lipun sain ja hyvä että sain edes sen!! :) Eli tuo 115e'n lippu on nyt mulla,siit täytyykin pitää superhyvää huolta ettei hävii ennen kesää johonkin :p oon tottakai todella onnellinen,britney on ollut suurin idolini monia,monia vuosia! :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2982
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1781
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1646
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      220
      1212
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      945
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      914
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      897
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      790
    Aihe