Yrititkö saada Britneyn keikalle lipun? Saitko sen? Mitä kautta? Saitko juuri sen lipun minkä halusit, vai jouduitko tyytymään "huonompaan"? Minkä lipun nyt omistat? Itselläni kaveri meni jonottamaan hyvissä ajoin ja sai hommattua mulle 150:n Ringside stool -lipun. Oon nyt tosi onnellinen!!:)
Saitko lipun?
7
434
Vastaukset
- saivat
Alakatsomo neljäs rivi eli ihan jees. Mitä nyt selailin noita sivuja niin vieläkin on myynnissä todella hyviä alakatsomon paikkoja ja tuttuni sai ekan rivin paikan vielä kymmentä vaille kymmenen. Ei tainnut Britneyn lipunmyynti ihan odotetun kaltainen olla.
- mami...
noita vieläkin myynnissä, joten ei mitään hätää.
- backstage lipun
mulle ja 5 kaverille.. onneks ooon sisäpiirissä!! ;>
- poekamies
Ajatuksena oli ostaa Ringside-stool -liput netistä, mutta ei onnistunut. Sen sijaan olisin saanut In the zone -liput helposti, mutta en lopulta ostanut. Mielenkiinnosta olen käynyt silloin tällöin kurkkaamassa, vieläkö lippuja on jäljellä. Ainakin klo 12.40 olisi vielä saanut alakatsomoon liput ja yläkatsomoa on myös tarjolla runsaasti. Kuten joku jo sanoi, ei tainnut olla ihan odotetun laista tuo myynti, vaikka jossain hehkutettiin, että stadion olisi myyty helposti täyteen. Silti lipuista pyydetään aivan järkyttäviä hintoja esim. Huuto.netissä. Vaan eipä nopealla silmäyksellä ollut tehty yhtään huutoa mihinkään Britneyn kohteeseen. Jääkö trokareille luu käteen?
- If U Seek Amy
Menin kello 9 aamulla lippupalveluun jonottamaan ja sain kaksi lippua. Itselleni ja serkulle joka nyt sitten tulee mukaan. Olen todella tyytyväinen! Olen tätä lähes kymmenen vuotta odottanut ja nyt se vihdoin tapahtuu!
- Aika huima ero
lippujen kysynnässä vain verrattuna Madonnaan,kun yritin saada vielä A-lippua,niin piti soittaa lähemmäs 50 kertaa ennen kuin joku henkilö vastasi.Sitten taas kun soitin kysyäkseni Britneyn lippuja,niin pääsin muutaman yrityksen jälkeen läpi.Jos en olisi yrittänyt saada Madonnan A-lippua,niin olisin ehkä saanut seisomalipun:/ (Olisin saanut vain C-lipun Madgen keikalle,joten ei tullut kauppoja.)
- minä vaan.......
sain lipun kun lippupalveluun soitin. :D Eka ajattelin tuon 150e lipun ottaa,mut kaikki olikin jo loppuunmyyty eli se siit sitten,115e lipun sain ja hyvä että sain edes sen!! :) Eli tuo 115e'n lippu on nyt mulla,siit täytyykin pitää superhyvää huolta ettei hävii ennen kesää johonkin :p oon tottakai todella onnellinen,britney on ollut suurin idolini monia,monia vuosia! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569