Yritin eilen saada Skypeen saldoa ja yleensä menen Moneybookersin kautta ja käytän Visaa. Nyt unohdin valita Visan ja unisena laitoin rahaa pankkitunnuksilla Moneybookersiin. Ne näkyvät kyllä siellä (11,50). Ihmettelen miksen saa ulos niitä että voisin maksaa niillä Skypeä. Nopeasti ne rahat lähtivät Nordean tililtä mutta mikä tämä systeemi on että saan rahat jotenkin pois. Näyttäisi että MB on jotenkin lukittu. Kenelle MB on sen verran tuttu että osaa neuvoa?
Skype/Moneybookers
2
527
Vastaukset
- Skypettäjä
Tässä linkki missä ohjeita! http://www.pokeristartti.com/moneybookers.html
- Alkuperäinen Arska
Mä luin ne ohjeet mutta en oikein ymmärrä miten saan ne rahat pois sieltä. Sain tulostettua jotkut ohjeet missä on mainittu Beneficiary (Bibit Internet Payment Service), mun pankin nimi on oikein, tilinumero on sama johon mun tililtä Nordeasta lähti rahat kun ne siirtyivät Moneybookersiin eli joku Nordean kauttakulkutili, sitten on viite ja summa. Mutta tämä taitaa olla ohjeet uudesta maksusta jos laitan sinne lisää rahaa eikä että saisin rahat ulos.
Että tää on vaikeeta. Miten saan rahat mun omalle tilille tai maksettua sillä vaikka Skypen minimisumman 11,50€. Sen verran mulla rahaa lojuu täällä tilillä. Koko ajan on vain herja että tili on lukittu. Aapuuva.
Jostain syystä nyt herjaa että mun nimimerkki "Arska" on varattu mutta olen tämän viestin alkuperäinen kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135